Gi det videre 1-2-3!


Tidligere i dag har jeg skrevet og lagt ut tre blogginnlegg. Gjør litt opp for meg etter få innleggsutgivelser da jeg har vært bortreist. Det må sies at de innleggene i dag er virkelig ikke halvhjertede, men viktige temaer som jeg håper folk vil lese, la seg inspirere av, like og dele.

Det første innlegget handler om helse. Det å være overvektig og ta grep for å redusere egen kroppsvekt, noe som kan gi stor helsegevinst og bedre selvbilde.

Link: Diett uke 5 og resultat for uke 4.

Det andre innlegget handler om hobby og håndarbeide, men ikke bare det, men mest om det å gjøre ting for å glede andre, bidra til å gjøre hverdagen bedre for andre. Gi av seg selv for rett og slett skape et triveligere samfunn og være gode mot hverandre. Noen har virkelig skjønt viktigheten av dette, og hvor «lite» som skal til, og det gleder meg masse.

Link: Vibbedilles perler!

Det tredje innlegget vil jeg påstå er det viktigste. Det handler om likeverd, funksjonshemmede i Norge, sykdom og helse og ikke minst, rettferdighet. I mitt hode burde helsenorge ta vare på de som blir utsatte for grusomme sykdommer og ulykker. Høre på dem for å gi dem et best mulig liv ut fra gitte situasjon. Men slik er det ikke, her blir mennesker tilnærmet umyndiggjorte som en konsekvens av å allerede ha blitt tildelt dårlige kort. Det er stygt synes jeg!! Det er så mye galskap i hvordan byråkratiet i Norge herjer med enkelte at det er nesten ikke til å tro, men tro det, for slik er det.

Les: Vi heier på Vivian på hjul.


Takk for at du bryr deg. Hvis du liker bloggen min så følg meg gjerne i gruppene mine på Facebook og MeWe. Beste alternative bloggen i Norge!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#psykiskhelse #helse #kropp #kroppsvekt #sykdom #helsegevinst #selvbilde #hobby #handarbeid #giverglede #medmennskelighet #omsorg #omtanke #byråkrati #gividere #umyndiggjøring #helsenorge #bunnytrash

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg