Hjem til sorg.


Snuppen min og jeg har hatt noen kjempeflotte dager i Gdansk i Polen. Vi kunne ikke vært heldigere med været, noe som gjorde at vi virkelig fikk trålet gjennom byen og sett mye. Vi tok oss også tid til en svipptur gjennom Gdynia og et besøk til Sopot hvor de hadde den helt utrolig flotte stranden.

Link: Nå koser vi oss i Polen.

Link: Gay Bar Gdansk.

Link: Fra homseklubb til kirkegudstjeneste.

Link: Mitt ambivalente forhold til Polen.

Mye mat har vi spist, det har blitt både forretter, hovedretter, frokoster, lunsj og desserter. Der er jo så billig, og utrolig mye bra. En gresk restaurant som er helt ny i Gdansk, den åpnet i juli og heter Mykonos, den vil jeg absolutt anbefale hvis det er noen som leser dette og skal til området.

Ellers gikk turen hjem som strøket. Ikke noe stress eller tull underveis. Vi spiste på flyplassen i Gdansk, det er liksom ikke de samme prisene som i Norge. Røykelounge er der også. Vi fikk handlet Golden Vodka med bisongress på TaxFree, røyk, snacks og parfyme. Jeg ble stoppa av politiet da vi ankom Torp Flyplass, men de ville bare vite hvor jeg har vært siste 10 dager, og det er jo ikke mange steder. Enkelt spørsmål, enkelt å svare på. Slapp å bli testet, så det var jo deilig.

Bagasjen kom med en gang, shuffelbussen kom etter 5 minutter, 10 minutter etterpå satt vi på toget på vei hjem til Drammen, og bussen opp til Fjell kom med en gang, jeg fikktilogmed eget sete, hahaha..

Dette var vellykket, virkelig. Eneste nå er at ei venninne døde av kreft mens vi var borte. Hun oppdaget en kul i brystet i november i fjor, og nå gikk hun bort i kreftmåneden. For én uke siden var hun i fin form, og nå er hun altså borte. Jeg hater virkelig kreft, men hvem gjør ikke det. Så da blir det snart bisettelse. Hvil i fred Åse-Lillian, glad i deg ❤️

Link: Støtt Kreftforeningen!!


Hvis dere liker bloggen min så følg meg gjerne i gruppene mine på Facebook og MeWe. Beste alternative bloggen i Norge!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#langweekend #tur #reise #gdansk #polen #langhelg #helg#hanzahotel ##dødsfall #bisettelse #begravelse #cancer #kreft #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Kjekt å lese fra turen i Polen, og Sopot er flott, både med den fine stranden og det skjeve huset 🙂 Jeg har vært i Sopot i november en gang for mange år siden, og har alltid tenkt at jeg har lyst å dra tilbake på sommerstid en gang. Men det har vært vanskelig å få til gitt.
      Ja, kreft er noe ordentlig dritt. Jeg kan ikke få sagt det nok. Jeg har ei venninne som skulle fjerne brystene grunnet at hun hadde genet, og når de skulle gjøre det, oppdaget de at hun allerede hadde fått kreft. Så da ble det full behandling i tillegg. Enormt leit med venninnen deres. Ord blir fattige.
      ♥♥♥

      1. Det har lett for å bli slik, det er så mange steder vi har vært som vi gjerne skulle dratt tilbake til, men det er ikke så ofte det skjer, eneste er Alanya og Amsterdam som vi har vært såpass mange ganger at vi ikke vet hvor mange.. ord blir fattige når det kommer til tristhet iht dødsfall, det er hele tiden noen som går bort i kreft og siste årene har det kommet veldig nært.. ❤️

      1. Koset oss masse, men livet skal liksom ikke få bare være kos over tid.. jeg blir så trist over at alle som dør rundt oss/meg dør så altfor tidlig, i fare for å høres fæl ut, men kan ikke noen dø av alderdom liksom?! ❤️ takk.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg