Fredagsfølelser og smashed chillisauce!


Når en gleder seg til det blir helg, og når en gleder seg til det skal komme hjemmelaget chillisaus i postkassa – og begge deler starter surt! Hahaha..

Joda, jeg må le, for det er liksom skjebnens ironi. Det er ikke første gang, og blir helt sikkert ikke siste gang. Altså, dere har sikkert opplevd dette selv, at når det først skjer noe som ikke skal skje, så skjer det en eller to ting til som ikke skulle skjedd.

Det første i dag var stadige vaksineoppdateringer på sosiale media fra venner. Oppdateringer som rett og slett ødela starten på dagen min, fordi det blir for mye. «For å fortelle at det går bra» var forklaringen fra en venninne. Da blir jeg satt ut, for hvis man legger ut vanlige oppdateringer som vedkommende ellers gjør. Bilder av dagens middag, med bobler i glasset og teksten «nå koser jeg meg» så går det ikke bra lengre?

Link: Ikke ment for dette samfunnet.

Så kom posten i dag. En pakke som jeg har ventet på en uke og gledet meg til. Det var en blogg som kjørte konkurranse og jeg ble trukket som en av tre vinnere. Hurra!! Hjemmelaget Chillisaus! Jeg elsker sånt!! Pakken var merket med store bokstaver: GLASS!! Men den var knust til fillebiter, sånn helt megacrushed! Ingenting kunne tilsi at der noen gang hadde vært glass i den pakken. Den var pakket godt i bobleplast, men personlig ville jeg brukt en liten eske.


Jeg skal ikke legge meg ned å gråte enda, for jeg har hjemmedyrked chilli selv, flotte chilli som henger på plantene enda ute på balkongen. Og vedkommende blogger som jeg vant chillisaus av, hun har lagt ut oppskriften på sin blogg, så da skal jeg etter helga lage hjemmelaget chillisaus selv for første gang ever. Det blir moro!!

Nå skal jeg lage meg Tassimo kaffe med smak Toffee Nut Latte, spille musikk og ta meg en sigarett på balkongen. Humøret er stigende, så det er godt. Enda bedre blir det når musikken kommer på, for jeg har gjort noen veldig bra musikkoppdagelser, og de skal jeg dele med dere her på bloggen senere i dag. Dere burde virkelig få det innlegget med dere, for det er musikk i ordets rette forstand!

Til sist før jeg avslutter dette innlegget så kan jeg fortelle at jeg har vært uviss på hvordan jeg skulle bruke lørdagen, altså morgendagen, jeg nevnte i et tidligere innlegg her på bloggen at jeg ønsket forslag og/eller invitasjoner, haha.. yupp, det fikk jeg! Det funket!! Jeg fikk faktisk to invitasjoner, en invitasjon til et vennepar litt utenfor byen, dit skal snuppen og jeg dra snart litt etterhvert sammen ved en annen anledning. Så ble jeg invitert til ei dame her i sentrum som skal ha et lite lag. Hun har kjøpt inn diverse for å lage ordentlige drinker, og bartender. Så dette blir moro!!

Jeg tenker at denne helga er det viktig å slå seg løs. Vi har vært advart på FHI sine sider i flere uker nå om innstrammelser i sosial kontakt fra et par uker etter valget. Det er en risiko for at det blir framskyndet nå da det er satt ny rekord hva smittetall gjelder. Så nå klapper snart Bent Høie med hendene, alle hopper og danser i takt med klappingen hans, så er vi i gang igjen. Lambda eller Lambada, whatever!! Bare slå dere løs i helga folkens, ha det moro, nyt å være sosiale, syng og le og bare sett pris på at dere lever ❤️


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#chilli #chillisauce #uhell #tassimo #fhi #sosialemedia #venner #post #blogg #benthøie #konkurranse #vinner #fredag #helg #restriksjoner #tiltak #sosialevent #bartender #fest #jatillivet #bunnytrash

15 kommentarer

Siste innlegg