Ikke ment for dette samfunnet.


Når man logger inn på sosiale media og der er daglige oppdateringer fra samme personer på alle plattformer, «i morgen skal jeg ta dose to», «nå har jeg tatt dose to, «er ikke blitt zombie enda», «nå er det gått et døgn, bare litt vondt i armen». Og slik fortsetter det.

Zombier er de som følger strømmen, skapninger som ikke tenker selv, derfor de blir kalt zombier, for de har faktisk ikke hjerne lengre. Ikke for å kalle noen for zombie, men for å påpeke hva en zombie faktisk er. Levende død som følger strømmen. Såpass har jeg fått med meg av filmer og TV-serier gjennom livet. Har enda ikke hørt at noen blir en zombie av vaksiner. Føles litt som om uttalelsene er en latterliggjøring av folk som er bekymret vedrørende vaksiner, et stikk til vaksinemotstandere og latterliggjøring av de som er pisse redde sprøyter, sykdommer, skader, lidelser og vaksiner, da spesielt disse vaksinene som ikke enda er godkjente, og som man faktisk helt reelt ikke vet langtidsvirkningene av.

Jeg er hverken vaksinemotstander eller pisse redd vaksinene, det har blitt noen i mitt liv, men jeg har store bekymringer denne gang, og jeg lever med angsten. Den har jeg slitt med før, og covid ser ut til å ha blitt en utløser for ytterligere og tilbakevendende angst. Men who cares liksom?!

Jeg bekymrer meg for alle mine venner som har latt seg injisere, min familie og nære. Mange har jeg snakket med om at disse vaksinene bekymrer meg, likevel er det slik at disse samme personene pøser ut med slike oppdateringer likevel. Jeg forlanger ikke at her skal tas hensyn kun til meg, men jeg vet jeg er ikke alene. Jeg vet vi er mange i denne minoritetsgruppen, og jeg vet at enkelte har det mye verre enn meg. Ikke alle som er som meg og «skriker og bæler» om alt, noen har isolert seg helt. Noen sliter noe så helt for jævlig!

For all del, ingen hensyn til de uvaksinerte uansett årsak til deres angst og bekymring. Uvaksinerte er jo som nevnt en minoritet nå. Uvaksinerte er en gruppe som daglig blir truet med utenforskap og ekskludering i samfunnet. Men for all del, jeg står’an av, jeg har alltid vært en som har opplevd utenforskap og ekskluderinger, av uforskyldte årsaker. Årsaker jeg ikke kan noe for (slik jeg ser det). Heldigvis er det frivillig denne gangen.

For det å ikke la seg injisere av vaksiner er jo frivillig, på samme måte som det er frivillig å la seg injisere!

Noen mener at det er frivillig å være narkoman også, at diverse sykdommer er frivillige, fedme, slenderness, at å være homofil er frivillig. En kan jo rehabiliteres for alt, det finnes til og med konverteringsterapi, også kalt homoterapi.

Det skal ikke være greit å være den man er og føle seg vel med det. Menneskegrupper i minoriteter blir behandlet som uverdige og satt utenfor samfunnet, slik har det alltid vært, slik kommer det til å forbli, slik er det i dag i 2021.

Bare ville dele litt følelser og tanker rundt dette, bearbeide litt da jeg sliter «litt». Potensielt oversensitiv (følelsesperson) i dag, men det er vel greit at jeg har tanker og følelser selv om jeg er den jeg er eller..? Bare å bla over (hahaha) hvis du ikke vil lese dette ❤️


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #vaksiner #utenforskap #ekskludering #minoritet #rehabilitering #terapi #bunnytrash

4 kommentarer
    1. I dag ble det kunngjort at de som har hatt covid-19 slipper restriksjoner, som fullvaksinerte. Får grønt coronasertifikat som gjelder i tolv måneder
      Et tips, inviter noen smittede, ha et smittebonansa party. Din bloggveninne kan være ansvarlig med gjennomføringen, hun har peil, gjort det før. Fremgangsmåten var å drikke fra samme flaske, røyke fra samme røyken, og til med kysseleken ble gjennomført 😉

      1. Takk for tips, men min bloggvenninne klarte ikke få covid, selv om hvor hardt hun forsøkte. Så kanskje ikke det var rette framgangsmåten? Du som forfølger folk i din mangel på nære og kjære, kanskje har du andre tips i framgangsmåte? Altså jeg bor jo i en bydel som til tider har vært hardest rammet av covid og brukt som skrekkeksempel. Naboen, altså sykehjemmet her hadde jo en meget høy andel av de som er registrerte som død AV covid med sine nærmere 90 år på planeten. Halve beboerstanden av sykehjemmet døde jo og gjennomsnittsalderen i nabolaget her gikk merkbart ned. I samme tid så har jeg vært inneklemt med 70 andre i buss i et smittesamfunn, praktisk talt nesten daglig i perioder, brukt samme post inn -og utlevering, brukt samme lokale lille matbutikk her hvor vi er overbefolket, trangtbebodd og overrepresentert med smitte. Kan jo ikke glemme at samboeren min gjennom 18 måneder har jobbet med covidpasienter heller, så.. De siste 18 månedene har jeg vært friskere enn jeg har vært siste 12 årene før. Så du som ikke har annet enn tid, forklar meg gjerne.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg