Endeliiiiiig skjer det noe!!

Etter at jeg postet DETTE innlegget i morges så er det vel noen som tror at dette innlegget handler om registreringen av sidevisninger på blogg.no, men det er egentlig ikke hva dette skal handle om, men siden noen nå har vært så utrolig snar å poste innlegg allerede om at nå er topplisten i orden igjen, så kan jeg meddele at nei det er den ikke, det har den aldri vært, og det er den absolutt ikke nå heller, så langt derifra!! Blogg.no, skjerp dere!!

Nei, innlegget skulle egentlig handle om at det har vært veldig rolige og stillegående dager her på berget. Stort sett bare slappet av og ingenting gjort. I helga var jeg bare hjemme og så på Netflix og chillet. Ingen fest eller sammenkomst. Ingen alkohol, ikke et glass med Aperol Spritzer engang. Ingenting!!

Men nå skjer det noe. Nå blir det mer livete dager fremover!

I dag har jeg vært hos frisøren, det var digg, oh yes!! Så var jeg en tur innom polet og kjøpte ei flaske Italiano Spritzer til helga, hahaha.. var på McDonalds og kjøpte meg en stor sjokolademilkshake og tuslet litt rundt i sentrum. Var innom Rituals og hentet bursdagsgaven min, to flasker med shampoo foam, og på Dressman fikk jeg meg en boxer. Gøy å gå rundt og samle inn bursdagsgaver på butikkene. Nydelig vær er det også i dag, så da satt jeg ei stund ved byfontenen og kosa meg.

Dagene fremover skjer det ting, og jeg gleder meg. Det blir bobler, bølger, god mat, kunst og myyye mer. Men det kan jeg fortelle mer om etterhvert. Ville bare dele at nå blir det mange glade dager fremover. Yuhuuuu.. nå er jeg hjemme igjen. Jentene har fått middag og jeg skal ta meg kaffe og røyk på balkongen. Det er hett i dag!!

Etterhvert skal jentene og jeg gå en luftetur i nabolaget. Deretter er det Netflix og chill! Blir en enkel kveldsmiddag når snuppen min kommer hjem. Pytt i panne med stekte egg på.

Ja til livet og kjærligheten! Ha en flottersfin kveld alle sammen!! 🐰

«Eksperimentet»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#eksperiment #bunnytrash #bunny

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg