Elektrikere og skapheteroer!

Klokken 07:20 ringte mobilen og ti minutter etter stod håndverkeren på døra. Elektriker. Vi hadde for ikke så lenge siden en kontroll her på det elektriske etter at en blomsterlampe mørkla leiligheten vår. Alt er nytt her, men det viser seg at selv om alt er gjort fagmessig så har det likevel blitt gjort noen enkle løsninger, noe som forteller meg at utføringen er gjort svart via bekjentskaper.

Nå har vi skiftet ut noen stikkontakter, byttet noen taklamper og diverse. I morgen kommer elektrikeren tilbake, da skal det endres noen kurser og gjøres noe arbeide bak komfyr og koketopp. Ny stekeovn har vi kjøpt også. Noe av dette skal gjøre at vi bruker mindre strøm, så i lengden er jo dét gunstig, men gleder meg ikke til regningene. Hellige kaninmåne.. oppstartspris 2000 kroner, 1000 kroner i timen, han var her 4,5 timer i dag, så alt arbeide, utstyr, nye lamper og så videre. Blæh.. men alt blir bra 🥰

Anyways, natt til i går ble det for lite søvn på meg, samme med natt til i dag, og så kommer elektrikeren tilbake samme tid i morgen. Jeg burde egentlig bare legge meg til å sove med en gang, for dette er smertefulle greier, helt skjelven. Fatique og osas er ikke til å blåse bort når en må tilpasse seg samfunnet, tidvis er det ikke nok timer i døgnet til å bli uthvilt og en risikerer gå i dørken. Kan ikke akkurat gjøre DETTE, haha..

Torsdag får jeg slappet av (håper og tror jeg) og kanskje hentet meg inn. Fredag er det opp tidlig og til veterinær med eldstejenta. Lørdag skal vi ha gjester og en hel del ting må gjøres, slik som det er nå kan det ikke være. Får liksom ikke gjort mye i heimen med håndtverker flyende rundt i alle rom.

Ikke noe klaging dette altså, bare en hverdagslivoppdatering. Men jeg gleder meg virkelig til å slappe av med at man kan være hundre prosent sikker på at alt elektrisk er tipp topp, at leiligheten er up to date, gleder meg til å lage lasagne i helt ny stekeovn, gleder meg til Halloweenfest med venner, gleder meg til å danse på bordet og sette tenna i heksegryten, knaske chilli og nyte masse god drikke. Jeg gleder meg til masse fremover nå. Vi overlevde korona folkens!!! 🤣

Har dere forresten lest hvem som ble ‘Ukas blogger’ denne gang, og hvem som vant ‘Bunnys Lotto-Flax’ søndag, som var siste dagen?

Ellers er her bare kjærlighet, absolutt ingen drama eller konflikt. Håper det for alle dere som leser også. Ha en fortsatt fin ettermiddag og kveld. Takk for titten. Ja til kjærligheten, livet, elektrikere og skapheteroer 🥰

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#loveislove #bunny #bunnytrash

5 kommentarer
    1. Hellige kaninmåne… 🤣 Det elektriske må være i orden, og forhåpentligvis er alt snart greit hjemme hos dere. Håper ikke regninga blir så høy at det også går ut over nattesøvnen… Jeg gleder meg også til torsdag og hviledag 😀

    2. Kjedelig med sånne store kostnader, men strøm må være orntlig iallfall! Og – du har mye moro i vente – så sørg for litt hvile, og kos deg med kjærligheten og livet! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg