Bare kjærlighet, ingen drama eller konflikt.

Det er så deilig å tenke på at jeg har det slik som jeg har det privat. At jeg ikke har dette dramaet i privatlivet som jeg ser andre sliter med og stadig gjør en greie av. Bare en generell observasjon. Litt drama har det vært her på bloggen, med folk som overhodet ikke kjenner meg, og de ser jo ut til å ha mye drama ellers også. Håper det løser seg.

2008

Jeg er så heldig. Snuppen min og jeg har vært sammen i over 15 år, snart 16 år. Noe jeg leste på nettet nettopp fikk meg til å tenke, når kranglet snuppen min og jeg sist? Jeg klarer faktisk ikke huske det. Når kranglet vi? Nei, jeg har ikke peiling, det er såpass lenge siden faktisk. Altså, jeg ville ikke hengt han ut på bloggen her med noen pisshistorie, men jeg har ingen problem med å si OM vi har kranglet, HVIS det skjedde. Men, kan altså ikke huske sist. Sånn er det med det.

2014

Bevares joda, vi blir jo irriterte på hverandre innimellom, men ikke noe å huske det heller, for det er så minimal irritasjon at det blir bare dumt, hehe.. Vi har et langskap, og i øverste hylle kaster han inn potetgullposene, godteposer og den slags. Her om dagen åpnet jeg skapet så kom et ras av potetgull mot meg, og en godtepose rett ned i vannet til lillegull, så da sa det «plask» og jeg ble våt på beina. Skjønner dere, det blir sånn et minutts irritasjon, så skiftet jeg sokker, så var det over..

Nylig

Ikke husker jeg sist jeg kranglet med noen andre heller. Nope, ingen konflikter her. Derimot så gleder vi oss til helga, for da kommer venner og vi skal ha en liten Halloween-fest. Det blir knallbra. Helga etter er vi invitert til middag og afterparty, og helga etter det skal jeg bo på firestjerners..

Neida, bare å kose seg i privatlivet, det er så herlig at ord kan ikke beskrive 🥰

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#loveislove #bunny #bunnytrash

19 kommentarer

Siste innlegg