Det smalt da vi dro!

Jeg var veldig stille på bloggen her i går. Postet kun et innlegg på morgenen der jeg gjenfortalte en historie som jeg synes var, og er, veldig inspirerende. Jeg synes faktisk dere som ikke har lest det innlegget burde gjøre det nå, det er noe med den historien skjønner dere, fått masse gode tilbakemeldinger på at den historien fremmer eget instinkt og litt indre styrke. Og det var vel det jeg mente når jeg postet innlegget på Facebooksiden min og skrev at jeg selv synes den historien er inspirerende. Legger ved direktelink, så kan dere lese.

Link: «Jenta og de to steinene».

Anyways, i går ble det som skrevet bare et innlegg og postet her, og jeg har jo tidligere meldt at nå i fellesferien, med ekstremt lite lesere som leser blogg generelt, og mindre aktivitet på alle sosiale medias plattformer, så roer jeg ned aktiviteten inntil man ser at folk kommer tilbake fra ferieturer og solstoler. Jeg har jo lovet at jeg ikke forsvinner, og at jeg kommer sterkere tilbake. Altså Egmont og blogg.no uten Bunny, det sier seg selv at dét er bortkastet, haha..

Nonetheless, så er det lurt å stikke innom her jevnlig, for plutselig kommer det en godbit. Det kan også være det at det kommer flere i løpet av en dag, selv om jeg har «roet ned». Det er noe med at ingen vet med Bunny, ingen vet hvor Bunny hopper 😜

Dere ser bildene her? Det var vel hovedgrunnen til stillhet her i går. Snuppen min og jeg dro tidlig fra Drammen, og det var greit. Idét vi sto utenfor bussen i sentrum for å reise til Sande, så smalt det, og straks vi hadde satt oss inn i bussen så begynte uværet. Men vi reiste fra uværet, tok bussen til Sande, møtte en kar der i sin rullende mercedes-ting med knallgodt høytalleranlegg og gode hjul. Så kjørte vi avgårde til Sandefjord og tok Fjordlineferga over til Strømstad.

Ombord var det litt handling på taxfree, og så spiste vi masse god mat i buffeten. I Sverige stoppet vi først på systembolaget, deretter dagligvarebutikken, og til slutt gottebutikken før vi rullet avgårde til Norge og hjem igjen med både disco-clubbing og hard rock café-feeling. Tok ikke så mange bilder på turen, men vi hadde nydelig vær hele veien, og jeg tok bilder av all maten jeg spiste på turen, hehe..

Og nå er en ny dag godt i gang, prekas 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#fjordline #sandefjord #drammen #sande #strømstad #svinesund #sverige #norge #bunny #bunnytrash

6 kommentarer
        1. He he, eg elsker drønn og smell 😊. I tidleg ungdom, laga eg sprengstoff, og heimelaga kanoner, og det var mykje drønn og smell rundt meg 🤣. For å seia det slik, det er ikkje mi fortjeneste, at eg har alle fingrane i behald 😜.
          Kjekt de hadde ein flott tur 😊.

          1. Som barn likte jeg drønn og smell. Fikk det kanskje til å smelle litt for mye hist og her, voksne var veldig på vakt når jeg befant meg i nærheten for å si det sånn. I dag er jeg imot smell som er menneskeskapt. Litt torden funker fint, men da vil jeg ikke være på havet, men heller hjemme med tassimo-kaffe og sigarett 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg