Det går fremover..

En del bloggere og andre som ferdes inne på plattformen til Blogg.no og får opp oppdateringer på forsiden til nevnte plattform er ganske sikkert nokså lei av denne saken. Så av hensyn til dem har jeg postet et tilbakedatert innlegg HER om hva som egentlig skjedde da jeg sluttet å blogge for en uke siden. Jeg postet det for noen minutter siden. Det er nemlig slik at det er langt flere enn de få på blogg.no som leser bloggen min, det er ikke bare bloggere som leser Bunny. Vi snakker nærmere 12 000 forskjellige profiler som stikker innom i uka. Noen tusen sidevisninger hver dag. Så jeg føler at jeg skylder en forklaring til disse leserne. Dem som ønsker lese dette kan klikke på linken!

Med det sagt så har jeg nå kommet hem etter noen flotte dager i Stavanger. Medblogger Vibbedille hentet meg da jeg kom dit, vi koste oss sammen flere timer hver dag, og på kveldene drev jeg hor, haha.. Tro hva dere vil, men jeg har fått luftet hodet mitt og fått litt tankeadspredning, jeg har funnet godt vennskap og jeg har kost meg, rett og slett.

Så tenker jeg etterhvert å fortsette der jeg slapp, og velger herved å legge inn et sitat av Henriette Lien som jeg postet i Facebookgruppen min for omtrent en uke siden, et sitat til ettertanke som jeg tenker ta litt lærdom av:

«I livet mitt har jeg gjort utallige ting det hadde vært lett å angre på. Dumme avgjørelser, situasjoner jeg har godtatt, rare valg. Jeg kunne lett ha brukt masse energi på å kritisere meg selv for at jeg ikke visste bedre, handlet og valgte bedre, men det giddet jeg ikke. For det er alt dette pluss de gode valgene som gjør meg til den jeg er idag. Skulle jeg reservere meg fra disse «fadesene» hadde jeg ikke vært meg. Jeg hadde gått glipp av masse lærdom og erfaring. Så lev, gjør feil, skap minner, gå på snørra, reis deg igjen, le av deg selv. Livet handler lite om hvor du har vært og mest om hvor du er akkurat nå».

Vil også legge ved her en link til medblogger og venninne ZoeticWorlds (Helene Harrysdatter) nye podcast som heter «Det Mentale Sirkuset» som ligger på Spotify under navnet Harrysdattera. En podcast om hennes tanker og erfaringer med psykisk helse og kampen mot overspising og sykelig overvekt. Jeg tror den podcasten kan bli veldig bra, og håper flest mulig lytter, uavhengig av om en selv har vektproblemer eller dårlig psykisk helse. Økt forståelse om hvordan andre har det er alltid bra, og Helene er ikke en dame man blir deppa av å høre på, tvert imot, dama drikker kaffe, banner og har masse humor. På tross av disse alvorlige og meget seriøse temaer.

Anyways, tilbake til hvor jeg er nå. Vel hjemme etter en tur til Stavanger. Har kost meg i nye omgivelser. Nå er jeg hjemme igjen, uka skal benyttes til psykologtimer og tur på kino for å se Barbie-filmen. Neste helg blir det familietur til Fredrikstad på hotell der. Så blir det bursdag, konsert med mer. Mye å se fram til. Det går fremover. Tusen takk for at dere stakk innom!

Ja til livet og kjærligheten!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#stavanger #psykiskhelse #blogg #bunnytrash #bunny

16 kommentarer
    1. Kjempekoselig med oppdatering Bunny. Jeg fulgte med dere på Vibbedille sin blogg. Så koselig å se de fine dagene deres 🙂Kos deg i Fredrikstad også.

      1. Takk Frodith, du er god! Her i Drammen øser det ned, og jeg leser meg litt opp på blogger som har vært aktive siste tiden.. begynner nærme meg nabolaget ditt 😜🐰😘

    2. Godt å lese en oppdatering fra deg, og så koselig at du har kost deg i Stavanger med Vibbedille 😍

      Håper du virkelig får kost deg masse med Snuppen din og at du får en superfin sommer med gode minner 😊

      Her i Trondheim skinner solen fra en skyfri himmel, og det liker vi Trøndere 😊

      Ønsker deg en superfin mandag, og ei kjempefin og god uke 😊

      Purr, purr fra Toril og kattene

    3. Følger Vibbedille, vettu – så dagene har man da fått med (men ikke kveldene 🤣). Så utrolig kos ut med sjømat i det fri 😃. Godt at du tar vare på deg selv, skaper gode minner og skaffer deg litt sorteringsbistand 🥰.

      Godt å se deg innom 🤗

    4. åhh så hyggelig å se deg tilbake igjen ❤️👍 The Bunny keeps on bouncing ❤️❤️
      Godt å lese at du kosa deg masse på ferie 🤩 Velfortjent 🥰 Stor Klem fra oss i Hakkebakkeskogen 🥰 “keep on bouncing ” ❤️❤️

      1. Takk Linda! Om jeg skal være her eller ei får tiden vise, uansett, en kan ikke forlate før en selv føler en har gjort seg heeeelt ferdig 😜🐰

    5. Tok meg tid til å rote meg inn på fb, for å få lest denne.
      Eg har stor forståing for at du må ta ein “time out” frå hunndjevlane som angrip deg kvar dag.
      Det er heilt utruleg at ei plattform som blogg.no, kan tillata slik trakassering.
      Dei burde jo vore utestengt frå heile plattforma begge to. Ja, ikkje berre den plattforma, men alle sosiale plattformer.
      Ein ting er jo å ytre si meining, og fronte sin ståstad, både politisk og religiøst, men direkte trakassering og personangrep, burde kvalifisert til automatisk utestengning. Fyrst for ein periode, og så for godt, om det gjentek seg etter at perioden var over.
      Anyway. Kvil deg godt opp, stikk innom når du kjenner for det, og kom tilbake for fullt, om/når du er klar for det.
      Sjølv om me som fylgjer deg, ikkje liker at du uteblir, så er det vikteg at du tek vare på deg sjølv, så får me heller vera utan Bunnyen av og til.
      Me står han nok av, og det vonar eg du og gjer.

      1. Jeg mener Blogg burde ha en blokkeringsfunksjon som den på feks FB. Da slipper man se de man ikke ønsker noen form for kontakt med. Uten den funksjonen legger Blogg.no selv opp til trolling på plattformen. Burde ikke være noe problem og få til da denne funksjonen allerede eksisterer praktisk talt på de fleste plattformer, små som store. Jeg står han alltid av, internett er greit sånn, en kan ta pause.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg