Det er legitimt å være skeptisk og bekymret!

I galskapens navn hadde vi to år til ende med flere oppdateringer daglig om antall «smittede» som hadde fått påvist C19 både her til lands og rundt om i verden. For å opprettholde frykt produserte media utelukkende kun skremmende historier fra tettbefolkede land, de fant fram alt de kunne for å spre frykt, til og med enkeltpersoner i land på andre siden av kloden som var av de sjeldne som opplevde alvorlig sykdom og død iht C19. Kun for å opprettholde frykten innenlands. For de klarte knapt å finne noen her i eget land.

Det har blitt avslørt, ikke de største medieoppslagene, men avslørt likevel at det har blitt jukset med tallene i henhold til coviddødsfall. De har til og med registrert personer som har dødd i bilulykker som coviddødsfall. I Norge, Danmark, Østerrike.. Europa og verden. De jukset med tallene!!

Det ble iverksatt av myndigheter og media en hatpropaganda mot uvaksinerte som vedvarte selv lang tid etter at store deler av befolkningen hadde fått sin tredje dose av disse såkalte vaksinene, og det faktum at vaksinene ikke gir immunitet. Det var tydelig fremkommet at både fullvaksinerte, trippelvaksinerte og til og med de som hadde fått en fjerde dose blir smittet og smitter videre. At uvaksinerte skulle hetses og plages var for å villede folk fra sannheten!

Påstander om at en blir mindre syk etter vaksinering ble det nye mantraet, selv om alvorlighetsgraden av viruset var og er særdeles lav, og dødeligheten av C19 var alltid under 0,2 prosent – og da snakker man om personer som har levd over gjennomsnittlig levealder og/eller med (underliggende) dødelige sykdommer fra før.

Myndigheter og media ga seg aldri med fryktpropagandaen, og flere daglige oppdateringer om smitte ble hverdagsliv. Gikk smittetallene ned intensiverte og økte myndighetene testingen for å få tallene opp. Mat til media!! I tillegg kunne man se at innimellom har samfunnet blitt åpnet opp, dermed gikk smittetallene opp, så kunne man stenge ned og skremme med nye varianter og mutanter som visstnok smittet mer og var mye skumlere. Selv om viruset muterte til mildere og mindre farlige varianter og alvorlighetsgraden og dødeligheten var lavere enn av hva man har sett årlig her til lands iht vanlig influensa.

Fram til 24. februar i år har ikke myndigheter og media gitt slipp på å holde frykten i folket for å kunne presse vaksiner i befolkningen. Enda i dag ligger det en høring ute på regjeringen sine sider som foreslår inngripende tiltak frihetsberøvelse og fratakelse av menneskerettigheter.

For den som har lest dette høringsnotatet vet man at dette er grusomt inngripende og ødeleggende for det norske samfunn hvis dette blir vedtatt. For all del folkens, IKKE slutt å sende inn deres høringssvar og motstand til koronapass!! 4. mars er fristen!!

Fra 24. februar i år har propagandaen stanset. Media lar artikler om krigen i Ukraina, Russlands angrep, fordømmelser av Putin, hyllester av president Volodymyr Zelenskyy regne over oss. De aller fleste artiklene er nærmest 100 prosent gjentakende, villedende og unødvendige.

Det er all grunn til å tro at dette delvis er for å overdøve de fakta som fremkommer om C19, vaksinene, bivirkninger, dødsfall etter vaksiner og sådan.

Rekordmange hadde før 24. februar sendt inn svar til regjeringen vedrørende koronapasset, men etter media utelukkende begynte skrive om Ukraina og Russland sluttet nesten høringssvarene å komme inn. En ny og farligere trussel er over oss?! Er det slik at krigen i Ukraina er en større trussel enn en pandemi som Folkehelseinstituttets direktør Camilla Stoltenberg uttalte for kort tid siden at det ville komme flere bølger av og deretter en NY pandemi?!!

De faktaene som kommer om vaksinene, ettervirkningene, bivirkningene, alvorligheten og dødsfallene etter vaksinene blir druknet, folk får ikke med seg en dritt om dette lengre.

Det er nå det begynner interessant, det er det som skjer nå folk burde få med seg!!

Er det ikke besynderlig at noe som var så alvorlig som C19 bare ble ubetydelig over natten? At noe som var så viktig å skrive om hver dag i media tre uker inn i februar 2022, ikke er verdt en tanke siste uken i februar 2022? To år med en pandemi, så poff, så hører vi knapt et ord om dette lengre!

Link: Tall for Norge 20.02.22 (BT)

Ifølge en 34 sider lang artikkel fra en stor svensk undersøkelse, publisert av The Lancet, fremgår det at av de (den gang) 4,03 millioner som hadde latt seg injisere av to doser av det som kalles koronavaksiner, så døde hele 3,939 av dem, mindre en to uker etter den andre injeksjonen.

Hvor mange etter to måneder? Hvor mange etter to år? Nå skjer det ting..

Så hva er årsaken tror dere til at vi ikke hører særlig etter at veldig mange har injisert den tredje dosen? Er det uvaksinerte med covid som ligger inne på sykehusene nå i Norge, eller er det trippelvaksinerte med blødninger, bivirkninger og ettervirkninger av vaksinene? Jeg bare spør!

Denne informasjonen om foreløpige tall etter andre dose av koronavaksiner lå lenge trygt langt vekk fra mainstream medias øyne i en PDF-fil som inneholder en studie om vaksinens effektivitet. Den nådde ikke ut til media før over en måned etter at informasjonen var konkludert og filen ble satt opp, men da i små alternative media som ikke får støtte av staten. Den filen viser også hvordan de såkalte vaksinenes effekt stuper kort tid etter injisering.

Så hvor er filene som viser vaksinenes effektivitet i dag etter tredje dose? Hvem ligger inne på sykehusene? Hva er omfanget av bivirkninger, og da i særdeleshet alvorlige bivirkninger? De som har blitt hysjet ned og kneblet gjennom pandemien har i ytterste grad ytret bekymring for langtidsvirkningene etter koronavaksiner, nå er det veldig veldig stille, som om det ikke er plass i media til dette liksom. Ikke en eneste artikkel, ikke et lite notat engang.

Jeg bekymrer meg enda for dette. Min skepsis har jo vært tydelig. Jeg er fremdeles ikke besudlet av koronavaksiner, heldigvis, og nå har flesteparten av de rundt meg hatt viruset. Uvaksinerte som vaksinerte, og det har ikke utgjort noen forskjell på om hvor syke de har blitt, og det uansett mutant og variant. Jeg sitter faktisk med inntrykk av at vaksinerte er de som har blitt mest syke. Eller er de mer sytete?

Uansett, jeg mener det er legitimt å være skeptisk til hva som kan skje med seg selv eller sine kjære etter hvert som månedene og årene går?! Jeg mener vi har rett til å vite, da snakker jeg om sannheten!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#c19 #vaksiner #høring #høringsnotat #høringssvar #regjeringen #tiltak #diktatur #koronapass #koronasertifikat #bunny #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Sannheten varierer ut fra hvem som bestemmer – det virker i alle fall sånn noen ganger. Alle vil ha informasjon om det som er nytt og nå er Covid gammelt nytt og dermed ikke så interessant?
      Snakket nettopp med ei som var uvaksinert og jeg ble nesten litt overrasket hvor åpen hun var om det med tanke på hvor mye hets det har vært i media og samfunnet. Det føltes som en trist tankegang, men også håpefull siden hun var åpen om det 🙂

      1. Jeg har selv vært åpen om det hele veien, jeg sa før vaksinene kom på bordet at disse skulle ikke jeg ha. Jeg sa også at det kom ikke til å bli med én eller to doser, jeg forutså koronapasset, at man fremdeles ville bli smittet og smitte videre. Alt har skjedd som troll i ord. Det eneste jeg ikke har forutsett var hvor mye hets og hat uvaksinerte kom til å bli utsatt for. Jeg er fremdeles uvaksinert, en av få i min krets, jeg er også den som ikke hittil har hatt covid, og har med det også sluppet bivirkningene av vaksinene, som viser seg i mange tilfeller å være alvorlige.

        1. Jeg var veldig usikker, men har endt med en sprøyte. Mest fordi jeg følte kommunen maste…”vi har satt av time til deg” – og den sms’en sendte de flere ganger. Heldigvis var eneste bivirkningen min (så langt) en helvetes vond arm i et par dager, så sånn sett har jeg (foreløpig) hatt flaks. Flere jeg har snakket med mente likevel jeg burde ta “resten” siden jeg bare fikk vondt i armen og det fikk jo alle så da var det ikke så farlig. Jeg har ikke orket å ta diskusjonen med dem, så de får gjøre som de vil tenker jeg – bare slutt å be meg om det samme.
          Sikkert derfor jeg har lest bloggen din en stund – jeg setter pris på at du respekterer at alle tar sine valg, så lenge du kan velge dine.

          1. Jeg fikk godt over 20 slike meldinger før de ga seg, på slutten ringte de også, da var jeg blitt så oppgitt at jeg orket ikke være høflig, jeg bare la på… Hyggelig det Kjersti 🥰

    2. Siden de slapp løs slik at ‘alle’ får smitten, har jeg aktivt og bevisst spurt enhver som forteller de har hatt sykdommen om hvordan sykdomsforløpet har vært. Og med ytterst få unntak, har det gjengs over dreid seg om to dager hvor de har følt seg elendig i betydningen influensasyke, for så at de allerede er oppe og går på dag 3. – Som seg hør og bør, bekrefter også disse tilfellene det du tar opp med at sykdomsforløpet er nøyaktig det samme for vaksinerte som for uvaksinerte.. 😉

    3. Eg er ikkje kvaksinert, og eg er snart den einaste i min omgangskrets/nabolag som ikkje har hatt corona.
      Eg har testa meg om eg har hatt symptom, men så longt har alle testar vore negative.
      Sikkert for eg er ein negativ type 🤣.

      1. Hehe.. jeg har kun testet meg da vi skulle til Polen, Tyskland og sånn.. ellers har jeg latt snuppen min få sitt svar, og dermed er det mitt svar, for om jeg skulle fått covid måtte det vært via han.. jeg satt i karantene og kunne teste meg ut etter syv dager, men jeg satt heller i 10 så slapp jeg styret.. måtte karma bite dem snart de som konstruerte bløffen rundt dette viruset..

    4. Jeg så at en lege Halvor Næss i BT mente det burde bli en gransking av myndighetenes håndtering av “plandemien”. Det støtter jeg fullt ut. Og særlig den blokkering av at det finnes billige effektive og ufarlige medisiner som har slått ut covid I de land og områder der den er brukt. Uttar Pradesh og Bihar (240M og 120M) har tilsammen mer mennesker enn USA. De tok I bruk Ivermectin, og har hele tiden hatt mindre enn 2% av det smittetrykket som lille Norge har. Men den informasjonen er blokkert på fb, Twitter, utube, wiki, osv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg