Det ble bare 1092!!?!


Til å støtte Barnekreftforeningen ga jeg i går ut et innlegg hvor jeg lovet at jeg den 20. i denne måneden så skal jeg gi 1 krone for hvert besøk bloggen min skulle få dette døgnet, og da inntil 1500 besøk. Altså, hvis bloggen fikk 35 besøk, så skulle jeg gi 35 kroner, hvis den fikk 674 besøk skulle jeg gi 674 kroner. Hvis den fikk 1500 besøk skulle jeg gi 1500 kroner.

Det ble bare 1092 besøk.

Men vi gir det en sjanse til, får bloggen 1500 besøk i dag, så blir det 1500 kroner fra meg (vil uansett gi de 1092). Så for å støtte så kan dere like og dele dette innlegget for å få inn kroner til Barnekreftforeningen.

Dere kan også bidra med ytterligere støtte ved å klikke på linken lengre ned!

Visste dere at gullsløyfen er det internasjonale symbolet for barnekreft? Sløyfen ble laget i gull siden gull er et av de edleste og mest verdifulle metallene vi har. Gi din støtte og bær en gullsløyfe for barn og ungdom med kreft.

Kjøp gullsløyfe her: Barnekreftforeningen

Bidra, kommenter, lik og del!!!

Takk!


PS: Denne bloggen tjener ikke penger på klikk! Jeg har i mange år driftet denne bloggen uten intensjon å tjene penger på dette, aldri fått utbetalt én krone for blogging. Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#barn #kreft #barnekreftforeningen #clickbait #gistøtte #brydeg #sløyfe #gullsløyfe #bunnytrash

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg