Det perfekte clickbait!


Barn, noe med barn.. det er tydeligvis det beste clickbait, men her skal jeg ikke utnytte barn for å få klikk, men heller utnytte klikk til å hjelpe barn. Barn med kreft!

Visste du at gullsløyfen er det internasjonale symbolet for barnekreft? Sløyfen ble laget i gull siden gull er et av de edleste og mest verdifulle metallene vi har. Gi din støtte og bær en gullsløyfe for barn og ungdom med kreft.

Kjøp gullsløyfe her: Barnekreftforeningen

Den 20. i denne måneden gir jeg 1 krone til barnekreftforeningen for hver sidevisning bloggen får dette døgnet inntil 1500 visninger.

Bidra, kommenter, lik og del!!!

Takk!

Ha en fin dag 😘


PS: Denne bloggen tjener ikke penger på klikk! Jeg har i mange år driftet denne bloggen uten intensjon å tjene penger på dette, aldri fått utbetalt én krone for blogging. Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#barn #kreft #barnekreftforeningen #clickbait #gistøtte #brydeg #sløyfe #gullsløyfe #bunnytrash

#labarnavære

10 kommentarer
    1. Du kan tjene penger (lommepenger?) på bloggen uten å fremprovosere klikk vettu. Du har jo eg fast følgeskare som leser deg hver dag, mange leser deg sikkert også uansett hva du skriver. Opplever ikkje at du bruker clickbait, i allefall ikkje på feil måte. Hvis du da har en avtale m Blogg.no vil du få en liten % av den reklamen som allerede ligger her på bloggen din, den reklamen som du ikkje styrer selv. Hvorfor ikkje ta i mot det du ikkje kan gjøre noe med? Eg inngikk partenavtalen for noen år siden, rett før omleggingen, systemet virket ikkje og eg glemte hele greie. Fikk plutselig mail fra Blogg.no om at “telleren” min ikkje funket, de fikset og eg får litt “kosepenger” hver mnd. Eg kan jo likevel verken fjerne eller endre relamen, den er der uansett og eg har funnet ut at det er gøy med litt lommepenger 😀
      Sjekk det ut da vel? Om du ikkje vil tjene de pengene selv kan du går foran med et enda bedre eksempel og gi de til noen som trenger de, som f.eks Barnekreftforeningen <3

      Hilsen Vibbedille 🙂

      1. Liker tankegangen din, misliker sterkt all den tullereklamen, og det er det mange som gjør. Det var en som stadig kommenterte at bloggen min bare var et stort reklamebefengt virus. Mange tror at dette er mine reklamer. Skulle gjerne fjernet dem egentlig. Da jeg fikk denne bloggen på blogg.no var her bare én reklame. Siden jeg kan muligens ha et lite snev av OCD eller noe så blir jeg irritert også fordi jeg føler reklamen roter til innleggene mine. Skriv et dikt, så kommer det en tullete «kloss» midt i, eller rett før de to siste linjene som er selve poenget.

        1. Ja eg kan være enig med deg i det, men! Uten den reklamen så måtte me garantert betalt et beløp hver mnd for å kunne blogge på denne plattformen. Da eg startet min “karriere” i 2006 var det på Blogdrive, der betalte eg noen 100 lapper i mnd for å blogge. Så hvorfor ikkje bare dra nytte av det du likevel ikkje kan fjerne? Litt ekstra monitas er jo egentlig aldri feil 😀

          1. Ja, jeg vet. Hadde selv domene på blogger.com først og betalte et par hundre i året én gang i året. Så kom det et år et nytt system, eller etellerannet rart, jeg skjønte ikke døyten av hvordan jeg skulle betale, og support var jo helt på trynet. Så de stengte domenet mitt og jeg valgte blogg.no fordi jeg kunne akseptere/svelge én reklame iom at jeg får være her gratis.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg