Desperat much!!

For en uke siden, åtte dager muligens, deromkring så skjedde det noe her på bloggen da et blogginnlegg jeg postet for snart to år siden «Rasisme er motbydelig, hilsen rasist i 2020» plutselig fikk masse oppmerksomhet, da jeg rett etter postet innlegget «Jo takk, mer statsrasisme!» så ble det rasende masse aktivitet. Vanligvis bruker bloggen min flate ut i helgene og egentlig ha en hel del færre sidevisninger, antall lesere bruker reduseres kraftig. Men ikke forrige helg, da gikk det bare oppover.

Etter dét har jeg vært heldig med flere innlegg som har blitt lest masse. Innlegg som «Navnekonkurranse», som var veldig moro, rett og slett fordi giveaways, quiz og konkurranser har egentlig aldri tiltrukket lesere til min blogg før.

Så kom «Bunny-innleggene» som også fikk medvind, hehe.. også veldig moro, for da vet jeg at her kan tøyses også innimellom det politiske og de samfunnskritiske innleggene mine. Deretter skrev jeg og postet innlegget «Det er utfordringer med integreringen» som tok absolutt helt av, det ble så etterfulgt av innlegget om «Drømmemoskéen» som fikk nesten like mye oppmerksomhet.

I dag har jeg postet tre innlegg tidligere, først postet jeg om «Brannofrene i Drammen» som er en trist sak som påvirker meg mye da særlig fordi det er mine naboer og mitt nærmiljø det er snakk om, deretter postet jeg innlegget «Ny mix!!» og til sist innlegget om «Toppbloggen som bare forsvant». Det siste er det som ble mest populært, altså mest lest.

Anyways, nå ser jeg at det hele dabber av, sidevisningene på de mest populære innleggene går nedover og blir «old news» og samtidig føler jeg at jeg ikke har tid til å skrive så mange innlegg som jeg bruker hver dag. Snuppen min har ferie en uke, så vi må ha litt kvalitetstid, hehe.. så.. blink, blink.

Så det kan tenkes at det blir færre innlegg, for mine innlegg krever litt tid, det har jeg ikke for å skrive med innhold og substans. Dere vet jeg kan ikke, klarer ikke, å poste flere innlegg etter hverandre med kun seks setninger og et bilde, bare for å gjøre det. Jeg ser at noen gjør det, men det er ikke meg.

Altså, noen poster skikkelige dramatiske overskrifter, men når en klikker inn, så handler innlegget om å ha vondt et sted, og det neste innlegget også, så et innlegg med munnbleie som forsidebilde, så et innlegg om at man har dusjet og er ren, og så et om at en i familien er syk. Vissvas. Og alt dette fordelt på seks-sju innlegg med seks-sju setninger i hver??!! Nei, DET gidder jeg IKKE!! Big time NEDTUR slik jeg ser det!!

Det går fint å skrive alt dette i samme innlegg, det blir 36 setninger, eller noe sånt. Det blir for masete med seks-syv innlegg etter hverandre uten innhold. For meg ihvertfall. Jeg blir helt oppgitt. Kan ikke snakke for andre, men slik føler jeg det. Don’t waste my time lizzom!! Men for all del, hvis man deler opp så blir det mest sannsynlig flere sidevisninger, haha..

Desperat much??!!

Nei, sidevisninger er vel og bra, men jeg satser heller på flere lesere. Jeg har budskap, jeg har noe å fortelle, formidle. Da er det leserne som er viktige, ikke plassering eller sidevisninger. Jeg har heller 5000 lesere og ligger som nummer 68 på blogglisten, enn 5000 sidevisninger og ligger som nummer 2. Dere skjønner hva jeg mener?

I morgen BLIR det nye innlegg, jeg vet ikke hva om, og hvor mange. Men ingen av dem blir 6 setninger om at jeg har dusjet, tørket meg i rompa, eller sådanne ting. Nei, det blir Bunny-innlegg!! 😜

Håper dere stikker innom i morgen igjen og at noe av det jeg poster faller i smak, enten det er politikk, hverdagsliv, humor eller fjas. Jeg setter virkelig pris på at dere støtter opp om bloggen min, jeg svarer alle som kommenterer, deres tid er ikke mindre verdt enn min tid. Tusen takk og prekas 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#blogging #lesere #bunny #bunnytrash

14 kommentarer
    1. Hei, tror det kan bli interesse å følge dine tanker. Det kan se ut som om vi deler noen oppfatning

    2. Jeg er veldig glad i Bunnyen, og koser meg når jeg ser det kommer litt fjas 😀 Viktig å kose seg med Snuppen, og viktig med livet utafor blogg-blokka også. HELT KLART! Her blir det tur med mye godt innhold i dag. Skal knipse bilder, gleder meg til livet på utsida i dag. Er BARE inne i uka, jobb fram til 17 nesten hver dag, hjemme i 18-tida, og da så gåen at jeg ikke orker NOE…I alle fall ikke gå UT!! Kos deg i dag Bunny <3

      1. Naaaw, Frodithen 🥰 skal komme med litt fjas til deg snart jeg 😜👍🏾 Kos deg masse, ut på tur, aldri sur, gleder meg til farger og bilder 🥰 takk og klem til deg!

    3. Ja, ser den altså….Jeg er vel ikke den som skriver lengst…
      Men liker litt sånn mellomting..Egentlig…
      Jeg tenker det er dumt at folk poster litt for mange innlegg etter hverandre…Det ene innlegget slår i hjel det andre
      og får ikke flere klikk av den grunn…Folk som leser bloggen må jo finne de tenker jeg.
      Og mine lesere er ikke de her fra blogg – de fleste er fra alle andre steder 🙂
      Og en annen ting 20 bilder etter hverandre og 3 ord – det er ikke blogg! Kos deg med ferie, og vi andre får “ferie” fra deg….haha………Nyt dagen!

      1. Dine innlegg passer meg perfekt. I gpr var det en blogger som hadde lagt ut nytt innlegg hver gang jeg var innom forsiden. Da måtte jeg inn og se hva greia var, og som beskrevet, bare korte innlegg med seks setninger, hver innlegg var vedkommende syk, eller noen andre var syk, venoflon og munnbind, og å hadde vedkommende dusjet i et innlegg da. Jeg holdt på å rive av meg håret. Det var tre minutter av livet mitt jeg aldri får tilbake, hahaha.. skal kikke litt på de minibloggene jeg også i helga, se om noen inspirerer, kos deg i helga du oxo 🥰

      1. Oi, beholdt jeg den i dag også!? 😜 men da går det sikkert litt nedover fra i dag av da, men det er også litt moro, du vet hompetitten hompetatten 😜 takk samme 😜👍🏾🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg