Dagen derpå.

Dagen derpå.

Jeg må bare beklage at det ble kun to blogginnlegg fra meg her i går. Det har seg nemlig slik at disse tidsbestemmelsene gjør at det ikke alltid går å få smettet inn et tredje og fjerde innlegg. Altså, døgnet er noen ganger rett og slett for kort, der var ingen luker, intet rom for å lage noe innlegg.

Som jeg fortalte i det som ble gårdagens andre og siste innlegg så skulle vi ha gjester og festligheter her i går, og gjester og festligheter ble det. Et vennepar skulle komme klokken 18:00, og det som sjelden skjer skjedde. De kom faktisk klokken 18:00! Når sant skal sies så er det svært få jeg kjenner som forholder seg til tid på en sådan måte at de dukker opp til bestemt tid, de fleste bruker komme «etterhvert». Altså jeg selv er egentlig den mest presise jeg kjenner.

Anyways, kjempemoro ble det, og dere som enda lurer, så var denne berømte gryteretten fra pose nemlig «Amerikansk gryte». Den ble bra den, men jeg kunne hatt mer pepper og chilli i den. Jeg liker spicy, men jeg må være forsiktig likevel, for snuppen min har en tendens til å bli litt «amper» av chilli.

Etter mat inntok vi balkongen. Der ble det et par drinker og så kom en venninne til på besøk. Stemningen steg og vi begynte spille dette spillet Kryptert, hvis dere leser gårdagens siste innlegg så finner dere ut hva det går ut på. Vi spilte da utgaven som er laget for 18 år og eldre. Jeg tapte ikke, det gjorde venninna vår, så da ble det ikke noe skryt, hehe.. neida, det spillet er morsomt det må sies, de er kreative de som lager disse spillene, dere husker spillet «Disturbed Friends» fra et par helger siden?

Etter litt gaming var det fullt tut og kjør, ytterligere et par stykker til tok turen hit, det ble masse LP-musikk, latter og moro. Potetgull kom på bordet, men spekematen og chillidippen ble visst glemt. Chilli shotsen fra Chilli Klaus ble IKKE glemt, og det skal jeg si dere, FY FAEN for en RÅ shots, herved min nye favoritt. ELSKER DEN, og da snakker jeg særdeles spesielt om den varianten i gull-flaska (bilde i forrige innlegg). Hellige måne Chilli Klaus er bra produkter altså!! Tenker det kan bli en tur til på vinmonopolet i år allikevel. NAMM!!

Gårdagens to innlegg: «Strafferettslig utilregnelig» og «Dette blir knallbra!»

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#helg #søndag #venner #festligheter #chilliklaus #spill #drikkelek #happydays #bunny #bunnytrash

16 kommentarer
    1. Det var festen sin det! Skjønner at du ikke rakk så mange innlegg etter kl…1800 …haha!
      Vant til flere innlegg hos deg, så klikket meg på denne gryteretten sikkert 15 ganger! Amerikansk gryte, kan ikke huske jeg har spise noen gang…men har sikkert gjort det! Toro er ikke min største venn nå….men han er god å ha når man trenger trøst! Bruker du ris til denne gryta???

    2. Heftige spillkvelder både med og uten noe attåt er kjempegøy, men syns selv det er en saftig nedtur om dagen der på kun kan forbigå i horisontalen. Vet ikkje hvordan din form er dagen etter? Eg husker fra tiden da eg kunne shotte at treningen lørdag og søndag morgen stort sett måtte utgå! Ja eg var en skikket treningnarkis på 80/90 tallet – Derfor ble det etter hvert bedre å bare være avholds, men eg kan ha det like gøy for det 🙂
      Håper du får en flott søndag:)

      Vibbedille 😀

      1. Formen er alltid fin, men sløv. Mine søndager er alltid på sofaen med noen gode mellommåltider innimellom. Det er søndag for meg uansett om en har festet dagen før. Søndager er hviledager 😜

    3. Amerikansk gryte kan jeg ikke huske engang – måtte faktisk titte etter hvordan den så ut.

      Fant i stedet kryddersildfilet i datodisken – så nå skal jeg gå og lage fransk løksild. Bunny-inspirert sådann 😃. Goood søndag!

      1. Hehe.. jeg hadde ikke spist den siden jeg var barn. Nostalgisk 😂 så herlig, sild, vi prøver å finne noen som vil dra til Sverige med oss når snuppen for lønning, da blir det mer løksild 😜 kos deg masse 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg