Disturbed friends – anbefalt for 21 år og oppover!

Snuppen min og jeg dro ut av byen på besøk til et vennepar her nylig, vi spiste deilig middag etterfulgt med diverse snacks og gode drinker. Vi hadde det riktig så moro, og utover kvelden tok vi en runde med et spill (party-game) vi aldri hadde spilt før, ihvertfall hadde ikke snuppen min eller jeg spilt dette før, og jeg tror ikke de andre hadde det heller.

Alle har vi vel opplevd å ha en rekke spesielle venner som kan gå over grensen en gang i blant, jeg har hatt mange slike opp gjennom årene, men det er en rekke historier vi får ta en annen gang, men uansett, det er vel det venner er til for? Å gjøre hverdagen bedre og gi deg en skikkelig latterkule?!

Så derav har noen funnet det for godt å lage et spill som omhandler denne mentale galskapen i oss mennesker, et spill som legger kortene på bordet, svart på hvitt! Haha..

«Disturbed Friends» er et partyspill for voksne som har som formål at du skal få rede på hvor forstyrrede vennene dine egentlig er, og enda viktigere, hvor forstyrret de tror at du er. Altså spillet er jo absurd i seg selv med å fremstille forferdelige situasjoner, seksuelle scenarioer og uetiske debatter som kan føre til at du revurderer hva slags vennegjeng du egentlig har. Altså, det er ikke greit å vite at man har venner som faktisk kan finne på å bæsje deg i ansiktet. Eller kanskje det faktisk er greit å vite?

Spillet er lettspilt (inntil en blir bedugget, tenker feil og svarer motsatt). Du får et kort og leser det høyt for alle andre, kortet har flere alternativer og du velger 1 alternativ som passer deg. Den som gjetter rett får kortet, gjetter flere rett så blir det duell, førstemann som samler opp 10 kort vinner!

Jeg har en venninne som er over gjennomsnittet opphengt i hva jeg skal skrive om i bloggen, «dette kan du skrive om, og dette kan du skrive om». Bloggen min handler mest om samfunnsaktuelle tema, hvor jeg innimellom dytter inn innlegg fra hverdagslivet for at leserne skal bli bedre kjent med hvem JEG er, altså bloggeren bak innleggene. Jeg tenker dét er en del av blogg-konseptet, å få en type connection med leserne. Men her har jeg altså laget et innlegg som foreslått av min venninne, uten å avsløre noen av hennes svar i spillet 😜 hehe..

Folkens, har dere ikke spilt dette spillet før, så anbefaler jeg å prøve en kveld dere er en liten gjeng med noe godt i glasset, vi lo ihvertfall mye, litt skremt av vennene mine hva de faktisk kan finne på, men slik verden er nå, så er jeg veldig glad for at mine venner er som de er 🥰 Spill og le folkens!!

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#disturbedfriends #partygame #disturbed #party #friends #game #bunny #bunnytrash

12 kommentarer

Siste innlegg