Creepy Doll!!

Snuppen min og jeg har vært ute nå og gått med jentene våre i halvannen time, og på hjemveien var vi innom dagligvarebutikken. Jentene har dusjet i dag, som dere kan se her, så de trengte å bli tørr i pelsen for at jeg skal børste dem i kveld slik at røytingen gir seg. Hun yngste har røyteperiode og det bare faller hybelkaniner av henne hele tiden. Så fikk vi handlet mat også, slik at våre venner som skal passe jentene våre mens vi er på bryllupsreise har mat, drikke og godter i skuffer og skap mens vi er borte.

Da vi kom hjem kikka jeg litt på nettet og sosiale media slik stort sett alle nå gjør i 2022. Det er jo noe helt vanvittig galt med de som ikke stirrer inn i mobiltelefonen sin ihvertfall hvert kvarter, ikke sant? Hehe.. anyways, denne videoen dukket opp om en smårolling fra Florida som nå for oppmerksomhet fra hele verden fordi hun har en veldig skummel og creepy dukke som hun tar med seg overalt hvor hun går.

Jentungen er tre år, hun heter Briar Beards og mange mennesker har stoppet opp og tatt bilder av og filmet henne og dukken. Jeg så dette tidligere i dag et sted, og nå dukket det opp igjen et annet sted, og då nå igjen. Fascinerende. Så jeg må jo bidra jeg også med å dele videre.

Moren til denne vesle jenta, Brittany Beard, sier at datteren selv insisterte på å kjøpe den skumle babydukken. Hun hadde sagt til mammaen sin «mamma, den trenger meg». Dukkens øyne lyser opp som om den er barn av satan selv og har en babyfnis som blir til en ond latter. Ville du hatt en slik dukke, ville du gitt en slik til ditt barn, barnebarn, niese eller nevø? Hehe..

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#dukke #bunny #bunnytrash

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg