Bunny Panda!!

Snuppen min har hatt fri fra jobb i dag, da han kom inn fra formiddagsturen med jentene så sa han «det er kommet en liten rosa pakke til deg her», jeg kikket bort på han og så pakken, «den kan kun være fra Vibbedille» sa jeg. Haha.. jeg hadde ingen anelse, men rett hadde jeg, den var fra Vibbedille.

Jeg må jo skrive om der, det hører jo med i bloggverdenen, det er jo her på plattformen jeg har blitt kjent med Vibbe. Hun kan finne på slikt, såpass kjenner jeg henne nå. «Hva er det?» kom det fra snuppen min. «Vet vel ikke jeg vel, jeg visste ikke dette, men det er vel noe hun har laget». Masse irriterende tape, haha, så jeg kan ikke gjenbruke innpakningspapiret. Jeg røsket av papiret. En blå eske. Jeg åpnet den. En liten lapp med klem fra Vibbe. Takk 😘 Noe grønt papir. Bort med det. Så der, en liten Bunny-panda! Dere ser, med lilla kule, lilla bjelle og stor lilla B for Bunny. Nøkkelknippe, veskepynt, eller noe annet morsomt. Jeg digger han, han skal hete Bunny Panda!

Vibbedille lager mye morsomt, masse duppeditter, armbånd, ting og tang, og forskjellige figurer som dette som kan brukes som nøkkelknippe, veskepynt og sånt noe. Tror jeg har nevnt når jeg har vært innom bloggen hennes at jeg likte pandaene godt, jeg er ikke like begeistret for sauer liksom. Tror hun egentlig har fått med seg fra før at jeg liker pandaer. Jeg har møtt pandaer in real life, de er helt fantastiske!!

Anyways, sjekk 👉🏾 HER 👈🏾 for å se flere nøkkelknipper, veskepynt, dubbeditter, armbånd og ting og tang Vibbedille lager, og faktisk 👉🏾 SELGER!!

Tusen tusen takk Vibbedille, for Bunny Panda, for tanken, generøsiteten, støtte, klem og oppmuntring. Det verdsettes mer enn du aner, vit dét!! Gleder meg til vi treffes in real life, har en plan vet du. Det kommer vi tilbake til!

Til dere andre som leser: «mangt kan en greie seg uten, men uten menneskevarme blir verdi for kald».

Innlegg postet tidligere i dag: «Krim fra virkeligheten», «Gutt uten pappa» og «Innlegget kvinner vegrer seg for å lese».

Riktig god kveld, natt og morgen alle sammen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vibbedille #bunnypanda #bunny #bunnytrash

16 kommentarer

Siste innlegg