Gutten har ingen pappa..

«The Jenny Jones Show». Kjenner dere til det? Jeg har aldri sett det programmet, men det er altså slik at da serien startet i sin tid var det et typisk talkshow som minnet om Oprah. De to første sesongene gikk det dårlig og programmet begynte å bevege seg bort fra seriøse emner og begynte å ta på seg mer uvanlige emner og tema som farskapstester, ut-av-kontroll tenåringer og den slags, hvilket inkluderte et konsept der disse barna ble sendt til «Boot Camp» og sådan. Boot Camp skulle fungere slik at mobbere ble konfrontert med sin adferd, «strekkes opp» til å skjønne at oppførselen deres ikke var akseptabel. Et slags oppdragelsesopplegg.

I dag poppet en episode av dette programmet opp her hos meg, og en scene gikk rett i hjertet mitt. Denne mannen som skal være så stor og tøff, «strekke opp» denne guttungen, skremme han litt til vett med aggresjon og reprimande, så spør han guttungen om han vil at han skal være pappaen hans. Spørsmålet ble stilt i den forventning at gutten skulle svare noe som «det det vil jeg ihvertfall ikke, aldri, no way», men hva svarte gutten…

 

Jeg er blitt så «blaut» jeg, men det er visst ikke bare meg. Altså hellige kaninmåne. Denne serien gikk fra 1991-2003. Denne episoden er cirka 20 år eller mer, og går viralt på nettet nå. Jeg fant et klipp fra denne episoden fra programmet, klippet med gutten, det ble lagt ut for 10 år siden og har over 20 millioner visninger. Klippet heter «Saddest boy ever», og jeg bare måtte dele videre til de av dere som ikke har sett dette før. La dere bevege!

Ha en fin kveld videre, ta vare på dere selv, hverandre og barna – spesielt barna!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#thejennyjonesshow #bootcamp #jennyjones #saddestboyever #bunny #bunnytrash

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg