Annette med 2 n’er (og 2 t’er)!

I går ble en utrolig vellykket dag, jeg koste meg fra jeg sto opp til jeg svant hen under dyna. Kjempemoro var det å dra på fest til ei venninne der det ble servert god mat og folk var i så fint og flott humør. Vi satt på balkong til ganske langt utpå kvelden, temperaturen og været utgjorde jo hittil den beste dagen denne sommeren.

Ei venninne som heter Annette var med på disse festlighetene, og utover kvelden ble det knipset mange rare bilder og tøyset og tullet med mye rart. Plutselig spurte hun meg om når jeg skal blogge om henne. Haha.. jeg bruker egentlig være forsiktig med å involvere folk fra privatlivet i bloggen min, har jeg noen historier å fortelle som involverer andre så anonymiserer jeg enten vet å unnlate bruke navn, eller ved bruk av pseudonymer. Jeg kan omtale en søster som kusine, og en venn som en bror. I bunn og grunn så er det ingen som aner hvem jeg snakker om bortsett fra meg og rette vedkommende. Likevel kan nettroll få seg til å si at jeg henger ut personer. Da er spørsmålet, hvordan kan du si at jeg henger ut noen som du ikke engang vet hvem er? Hvordan kan noen vite at personen eksisterer eller historien er sann?

Det verste jeg vet er usannheter, der folk vrir og vender på og bevisst lyver om andre. Dette har jeg skrevet noen innlegg om her på bloggen da det har vært et gjentakende problem å bli lagt ord i munnen på, fremstilt på en nedsettende måte med viten og vilje, og bli direkte løyet om. Ja jeg snakker om ‘Alliansen’. Med det sagt, mine historier er sanne, hva jeg sier og gjør er sannheten. Sannheten er enklere å forholde seg til og holde orden på. Og sannheten gir meg ikke samvittighetskvaler. Jeg eier skamvett, det er det ikke alle som gjør. Så i tillegg til min forakt for lystløgnere og folk som bevisst fremstiller ting annerledes og farer med usannheter, så har jeg samme forakten for mennesker som tror dem vet ting, antar ting, påberoper seg å vite ting om meg som ikke er tilfelle.

Tilbake til Annette. Hun er ikke en slik person. Hun er ekte, ærlig og påberoper seg ikke å vite ting hun ikke vet. Kjæresten hennes har snuppen min og jeg kjent i mange år, men det var ikke før han ble kjæreste med Annette at vi lærte hverandre ordentlig å kjenne, og siden den gang har vi hatt et voksende og fint vennskap. Hatt mye moro sammen, dratt på Sverigetur, feiret jul sammen, vært på middager hos hverandre, ute og spist sammen, festet og feiret bursdager. Annette er da den som har ført oss sammen kan man si.

Denne jenta er morsom, glad, aldri noe tull og styr, hun er hjelpsom og omtenksom. Passet jentene våre når vi har reist bort, hun er inkluderende og stiller opp. Glad i dyr, har en hund selv. Passer tantebarna sine og verner om sine nære og kjære. Jeg er veldig takknemlig for deg (og typen din) Annette. Det har gått noen år nå, og jeg er blitt veldig glad i deg – vi alle her er blitt veldig glad i deg!

Klem 😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#annette #bunny #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Du er fantastisk ❤️ Der traff du meg rett ❤️
      Det kom noen tårer 😘
      Jeg er så glad i dere alle 4 🦋🦋🦋🦋
      Du er gull 👑

        1. Ja takk for i går var kjempe koselig ❤️ det verste kvinnemenneske
          Merker i nakken i dag 🤣🤣
          Kom også på at jeg datt jo i går herregud er litt klumsete 🤣🤣

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg