5 ting folk ikke vil vite.

Global Shapers Oslo er en forening som ble stiftet den 23. mai 2013. Foreningen er en lokal gren av Global Shapers Community som er en del av World Economic Forum. Kronprinsesse Mette-Marit av Norge er grunnleggeren.

01).

Verdenseliten, med World Economic Forum i toppen er hovedårsaken til at folkehelsen går ned nå, ikke opp. Det er overdødelighet og oppblomstring av sykdommer. Det pekes på covid og klima, samtidig som eksperimentelle vaksiner deles ut til folket i større og større omfang. Vaksiner mot X viruset er allerede under framstilling. Laboratorium produserer syntetisk kjøtt. Fabrikker, også i Norge, har begynt å produsere mat av insekter og larver. Bønder er blitt betalte for å stanse matproduksjon. De som ikke lar seg kjøpe ut, blir presset ut i økonomisk ruin. Priser på sunn og god mat har skutt til været mens mat man egentlig ikke skal konsumere så meget av, sjokolade, pølser, grandis, potetchips og så videre selges mye billigere enn helsemessig god mat.

02).

Her om dagen leste jeg en medbloggers innlegg om krigen i Afghanistan, hvor styrkenes (NATO) tilstedeværelse plutselig skulle fases ut i løpet av 2021. NATO etterlot mengder av de farligste våpen, så tok Taliban-terroristene over makten fullstendig, da væpnet til tennene med hjelp av NATO, med det påfølgende kaos som oppsto og evakuering av sivile. Deretter ble så Taliban hentet med fly til avtalte møter i Norge, da på første klasse og bosatt på førsteklasses hotell. Betalt av norske skattebetalere. Medbloggeren peker på eks-president Trump som årsak til elendigheten, selv om det var under Biden-administrasjonen Taliban tok makten. Presidenter i Amerika til side. I toppen av World Economic Forum sitter Norge, i toppen av Bilderberg-gruppen sitter Norge, i toppen av NATO sitter Norge. Slik fortsetter det. Norge er faktisk hovedaktør, de som finansierer og er årsak til all pågående krig som vi hører om nå. Palestina, Ukraina etc. Og så pekes det på slike som Herzog, Putin og Trump.

03).

I samme innlegg som jeg refererer til, skrevet av en medblogger, kommenteres det av en politiker fra kommunistpartiet Rødt at hun tror ikke at religion er årsak til krigen i Afghanistan, eller hhv i Palestina. WTF?! Altså, hva betyr for eksempel ‘taliban’? Jo, ordet betyr «de som studerer boken». Boken det er snakk om er Koranen, og koranen er islam. Taliban er de som følger Koranen til punkt og prikke!! Så har vi Hamas da, som styrer i Palestina. Hamas ble opprettet for å utrydde jøder, og erobre Israel, igjen iht koranen og islam. Hamas ble valgt til å styre i Palestina av palestinerne selv, et demokratisk valg utrolig nok, med representanter fra hele verden som overværet det hele og så til at valget gikk riktig for seg. Og til slutt, hvilken «religion» er den raskest voksende i verden? Hvilken «religion» er den raskest voksende i Norge? Islam!! En skal være temmelig i tåka hvis en ikke innser, men heller påstår at dette ikke har noe med religion å gjøre.

04).

At Norge er et bra land, ikke korrupt i det hele tatt, det er indoktrinering. Det er en illusjon. En fantasi. Norge er verdens mest korrupte land!

05).

Så til noe helt annet dere ikke vil vite. Et siste punkt før vi avslutter her, du og jeg. Vi er kommet et par dager inn i april, det er vår og snart nærmer sommeren seg med stormskritt. Mange vil på stranden, sole seg, vasse, plaske, svømme og bade i havet. Og i havet er man ikke alene. Det er økende bestand av Havniøye (se bildet lengre opp) i havet. Havniøye er en kjeveløs fiskeart som kan bli opp til 1,2 meter lang. Ja, også i Norge. Arten livnærer seg av blodet fra større fisk og pattedyr, og kan feste seg til folk mens de svømmer. Mennesker er pattedyr, og Havniøye elsker blodet vårt!

Epilog:

Om du har lest helt hit, så økte det min respekt for deg. Nordmenn snur gjerne kinnet til. Ting man ikke vil vite, stenger man helst av hjernen for. Man bortforklarer og fordummer seg selv. Konstruerer en egen virkelighet og lar seg underkaste av politiske ideologier og religioner, Allah og Gud liksom. Ikke engang eventyrene om religiøs oppstandelse har folk flest fått riktig, for mest sannsynlig, om der skulle være en skaper, en allmektig, så ville det nok vært kvinnen sjåvinistiske menn forsøkte slette fra historien, nemlig kona til han dere kaller Gud:

«Modergudinnen»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #bunnytrash #bunny

16 kommentarer
    1. Siden jeg både elsker lister og å vite ting, leste jeg selvfølgelig hele bloggposten. Den fisken vil i alle fall ikke jeg i nærheten av.
      For mange år siden var jeg på ferie i Tyrkia med noen venner – i løpet av en samtale (som jeg ikke husker hvordan startet) med noen tyrkere i en butikk ble det snakk om korrupsjon…vennene mine ble litt satt ut når jeg sa det var korrupsjon overalt – inkludert i Norge. Tyrkerne ble først litt småsinte når jeg sa det var korrupsjon i Tyrkia, men når jeg sa at det også var mye korrupsjon i Norge trodde de ikke på meg. Så da måtte jeg forklare at det finnes en del korrupsjon i Norge, men de færreste tør å kalle det for det…Da kom vi på god fot igjen (selv om jeg fikk litt kjeft av vennene mine når vi hadde forlatt butikken…) 🤭
      Religion og politiske ideologier har vel ofte startet som en god ide, som bare blir værre jo lengre de får eksistere…

      1. Digger deg!! Hører rykter at jeg skriver om ting andre ikke skriver om.. også blir enkelte så provoserte, som om det er jeg som er Klaus Schwab 🤓🐰

      1. Det er en Havniøye ja, og den er ute etter blod. Om noen sier den fisken ikke finnes eller er konspirasjonsteori, så er det bare å sjekke selv, den er virkelighet, og den BITER!! 🐰

          1. Neida, skulle gjerne sett den der blodtørstige irl, men skulle faen ikke hatt den på kroppen. Neste gang jeg skal på badeferie blir jeg faktisk å sjekke ut om denne Havniøye er observert/vanlig der 🙈

    2. He he, dette måtte eg jo sjølvsagt lese “to the end” 😊.
      Som vanleg har du truffet innertier 🎯.
      Då eg meir eller mindre er oppvaksen ombord i ein reketråler, har eg sett denne fisken monge gonger 😊. Det var heilt vanleg å få dei i tråla.
      Dei trives best på litt djupt vatn, så sjansen for verta bitt ved bading, er relativt liten.

      1. Med min bakgrunn burde jo da jeg også ha sett eller opplevd denne i så måte, men det kan jeg ikke huske, så da det nylig ble opplyst om at det er økning med disse og noen som badet ble bitt, så tenker jeg at ting endrer seg 🐰

        1. Ja, det har jo minka drastisk med kysttrålerar, og då verte der ikkje tatt så monge av dei, og då vil jo bestanden auka, og dei vil spre seg over større områder.
          På Jæren har dei funnet eitt par eksempler av kjempeniøye, heilt oppe på strendene. Dei ville eg ikkje ha møtt på.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg