15 månedersplanen.

Det er altså så mye hastverk rundt vaksineringsprogrammet her til lands at det vrenger seg i hele magen min. Jeg kan ikke for mine følelser rundt dette, og jeg synes det er veldig galt at jeg skal bli hengt ut og hetset for de følelsene jeg har og mitt standpunkt rundt dette. Jeg kunne jo valgt å ikke være åpen om min status, men følelsene jeg sitter med ville jo vært de samme. Så..

Jeg ønsker verifisert kunnskap, ikke «vi tror» og «vi antar» og denne non-stop propagandaen i media som bringer frem det verste i folk, den er ignorant, ondsinnet patetisk og dum. Jeg, og de som meg, har nå over lengre tid fått høre at vi ikke fortjener å leve fordi vi ikke kommer til å ta covidvaksinene som tilbys i dag.

Jeg har blitt kalt monster og drapsmann.

Dette er handlinger fra befolkningen som blir støttet og oppmuntret av myndigheter og media. Det forsterker min holdning til dette. Aldri har det vært slik at man skal gi etter for, eller støtte mobbing, gruppepress, overgrep, hat og hets. Når dette er dagens metoder for vaksinering, så sier jeg nei. Med å la meg vaksinere under slike omstendigheter hadde livet mitt vært over, mens covidsmitte har jeg faktisk en sjanse til å overleve. Over 99,95 sjanse har jeg hørt, så på hvilken måte er jeg ufornuftig? Jeg vil jo leve!

Men ja, dette er psykisk belastende. Jeg omgås ikke folk lengre, jeg sitter hjemme. Pusler med mitt. Selskap vi skulle til i julen ble avlyst, ikke fordi antallet ikke var innenfor, men fordi vertinnen mente 1-meteren var vanskelig å overholde.

Så ser man på sosiale media bilder som blir lagt ut, en dag sammen med et gjeng, noen dager etter med noen andre. Holder rundt hverandre og klemmer. Det handlet visst ikke om 1-meteren likevel. Men når de skal kose og klemme på alle, selv om de er vaksinerte, så er det greit å holde seg unna.

Vaksinerte mennesker, ikke alle, men mange, er blitt indoktrinerte med frykt mot uvaksinerte. Det rare er jo at det er jo de vaksinerte som visstnok skal være beskyttet. Vennskap ryker rett og slett.

Flotte greier.

Som jeg har uttalt utrolige ganger så er jeg ikke vaksinemotstander, jeg har også full forståelse for at folk velger å la seg vaksinere. Jeg skulle bare ønske det var en opplyst avgjørelse, og at folk kunne vært mer våken og sette foten ned for metodene som brukes for å få folk til å vaksinere seg. Når man føler det som overgrep, så blir man bare enda mer motstander mot dette, og man blir enda mer sikker på ugler i mosen.

Jeg frykter hva vaksinene vil gjøre med folk, jeg frykter hva vaksinene allerede har gjort med folk, jeg frykter å se hva som skjer med folk jeg kjenner, nære og kjære.

Les også om sykehussenger i Norge: Behandler symptomene, ikke problemet!

Det har begynt, men det er bare menstuasjonsfortyrrelsene som følge av vaksinene det såvidt er begynt å skrives om i media. Det er jo flere uker og måneder siden jeg gjorde meg ferdig med det. Menstruasjonsforstyrrelser, perikarditt, myokarditt, blodpropp, hjerneslag og sådan er gammelt nytt. Men media må ta det litt etter litt, holde virkeligheten og alvoret skjult så lenge som mulig, for her skal fremdeles kjøres mange mange mange doser vaksiner til inn i kroppen til folk. Og da må narrativet endres veldig forsiktig og gradvis.

Hellige måne, man skulle jo bare injiseres med to doser og ja..

Studien på dose fire for de over 18 år startet for to dager siden i Israel, FHI har allerede bestemt at den Norske befolkningen skal ha dose fire i Januar. I tillegg kommer ny vaksine i mars som er et tre-dosers program, så det blir totalt 7 vaksiner på rundt 15 måneder.

Vis at du bryr deg, send dette på Messenger til en venn ❤️

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#pandemi #helsesektor #helsevesen #myndigheter #bunnytrash

24 kommentarer
    1. Nå har jeg tatt 3 – får holde.
      Nå må vi se resultater…skikkelig…
      Men blir nok som en årlig greie slik som influensavaksine. For eldre mennesker, vi “yngre” tåler en vinterinfluensa.

    2. Forstår godt det du skriver, men har selv tatt 3 doser nå, og formen er ikke god i dag akkurat.
      Men om jeg er vaksinert, så har jeg aldri tenkt at jeg kan “menge” meg med folk. Vi fortsetter å holde oss mest for oss selv, og få nærkontakter, kun nærmeste familien innendørs, og nesten ikke det en gang. Vi kan jo smitte andre om vi er vaksinert, så jeg skjønner ikke helt at det skal klemmes og holdes store selskap jeg heller.
      Det har vært mannen min og meg hele jula, bortsett fra en liten tur til barn og barnebarn julaftens formiddag. ☺

    3. Jeg hadde nok aldri vaksinert meg med to doser om det ikke hadde vært for at jeg var så egoistisk at jeg ville reise til Spania i sommer. Nummer tre kommer jeg ikke til å ta, og heller ikke nummer fire. Takk for at du skriver og deler dine tanker og meninger. Jeg er ikke så god på å argumentere selv, men føler absolutt at vi blir lurt, og er småsint for at vi blir “tvunget” til å ta vaksiner som kan skade kroppen vår, ikke minst på sikt. Det er ille når vennskap og familiebånd blir brutt pga ulike meninger. Skikkelig trist!

      1. Men det som er situasjonen nå er at nå begynner de å registrere de som har tatt to doser som ‘uvaksinerte’ og da blir man kastet ‘ut i kulda’.

    4. «Pandemien» kan vel diskuteres om den er politikerstyrt,men alt det andre,vaksinepress,skrekktall (som langt på vei,har vist seg å ikke stemme),arbeidsløshet,skyhøye priser og avgifter på alt,psykisk terror,lokking og luring for så,når det ikke hjelper,trusler,uthenging,hets og utestenging ER politikk og mediastyrt.
      «Vanlige folk» blir drevet fra skanse til skanse og de få «vanlige folka» som har en mening og står for den har snart ingen steder gjøre av seg😡
      Hilsen synskepeggy.

    5. Hvor lenge må denne type vaksine prøves ut før du tørr å bli vaksinert?
      Jeg føler denne typen vaksiner er tryggere enn de som liksom skal vare i årevis.
      Det at virkningen forsvinner fra kroppen etter en stund og det må tas nye doser føler jeg er tryggere. Og selv om man blir smittet blir man ikke like syk som uten viss man er uheldig å reagere mye på sykdommen.
      Jeg merket kun litt smerter dagen etter at jeg fikk 3 vaksine. Jeg merket ikke noe etter de første 2.
      Vi må nok leve med covid i mange år. Heldigvis blir den sikkert svakere med tiden.
      Jeg føler meg mye tryggere med vaksiner enn uten. Og jeg mener vi må slutte med å stenge ned samfunnet. Hver enkelt må ta ansvar for seg selv.

      1. Hva er det med denne type vaksiner som gjør at du føler deg tryggere på disse enn de som faktisk fungerer som vaksiner? Disse skal jeg ikke ha uansett, de er ikke godkjente engang.

        Dette er fra bivirkningsrapporten til Legemiddelverket og Ukerapporten fra FHI i uke 49. Tallene i parentes er uke 48.

        Det var 2 nye dødsfall etter vaksinering i uke 49.

         Totalt 45 153 bivirkningsmeldinger er meldt inn.

        4 203 (4 083) er klassifisert som alvorlige.

        623 unge mennesker (12-29 år) er alvorlig skadet.

        233 personer har dødd etter vaksinering. 14 var under 60.

        OBS! Det som er verdt å merke seg, er at nå telles ikke dødsfall med dersom de dør 14 dager eller mer etter vaksinering.

        Aldri før har «vaksiner» gjort så mye skade, og disse forhindrer ikke engang at man blir smittet eller smitter videre. Å si at man blir mindre syk hvis man har tatt vaksiner er ubeviselig. Jeg satt selv i karantene etter å ha oppholdt meg i samme rom som en fullvaksinert smittet. Personen smitten kom fra var også fullvaksinert og døde tre dager etter. Samtlige jeg kjenner som har fått smitte som uvaksinert har holdt seg friskere enn de vaksinerte jeg kjenner som har blitt smittet. I dag fikk en venninne påvist covid, hun har fått tre doser vaksine.

        1. Tenk på hvor mange som har fått vaksinen i verden.
          Det er alltid noen som reagerer på medisiner og vaksiner.
          Sånn er nå livet med eller uten covid

    6. IMF, Verdsbanken, og Bill and Melinda Gates stiftelsen, vil innføra id-merking, saman med helse- og økonomiopplysningar.
      Ingen femte booster, ingen tilgong til eigen bankkonto.
      Og enda er det dei ferraste som skjønar at dette dreier seg om makt, pengar og kontroll.

    7. Jag håller med. Helt. Jag har tagit två doser. P.g.a tjat och en förhoppning om att kunna resa till Norge och handla bland annat. Blev sjuk båda gångerna. Dock inget allvarligt, men tröttsamt nog!
      Någon jäfla dos tre eller fyra blir det inte!! Folk träffar jag så sällan i alla fall. Så jag är väldigt mycket räddare för biverkningar än covid.
      Vi “ovaksinerade” blir sätt på som rökare numera. Det är en jäfla Hexjakt. För herregud, vilka egoistiska, äckliga, hemska människor vi är.

      Jag.orkar.inte. Lobotomera mera!!

      Hondjuret // nu på annan plattform som andra förhoppningsvis vågar besöka.
      (Har ingen aning om varför det var som det var på den andra!) 😉

      1. Ja, vi er mange som er slitne nå, jeg vet at jeg er ihvertfall. Etter siste nedstengning døde noe inni meg, men håper å bli vekket til liv når våren kommer. Riktig fin aften og Godt Nytt År til deg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg