Young Sheldon!

Young Sheldon

Hei på dere folkens! Jeg måtte bare innom her og meddele at jeg har ramlet over en herlig serie med masse varme og humor på Netflix. Den heter «Young Sheldon».

For meg er dette en helt ny oppdagelse, men kanskje en del av dere har vært borti den før? Jeg synes det er besynderlig at jeg ikke engang hadde hørt om serien før jeg ramlet over den. Første episode kom faktisk i 2017 og såvidt jeg vet går serien enda. Ihvertfall er det hele 6 sesonger på Netflix. De som likte serien «Big Bang Theory» er kanskje spesielt interesserte da denne serien handler om en av hovedkarakterene i BBT som barn.

Big Bang Theory (Sheldon nummer to fra venstre).

Serien finner sted i slutten av 1980-årene og begynnelsen av 1990-årene, og følger Sheldon Cooper som går på videregående skole i den fiktive byen Medford i Texas. Han er ni år gammel i den første sesongen og begynner på videregående, der forsøker han så godt han kan å passe inn i en en verden full av mennesker, inkludert hans egen familie og venner, som ikke helt vet hvordan de burde takle hans unike intellektuelle evner, fobier og sosiale udugelighet.

Flere episoder gir muntlige eller skriftlige referanser til historiske eller pop-kulturelle begivenheter fra den aktuelle tidsepoken, samt at både vitenskap og religion konfronteres på en festlig måte. Familien går i kirken hver søndag, og det er moro å konfrontere bibelens ord når en stoler på vitenskap og logikk. Her er masse humor, veldig gode karakterer, festlig familie, og jeg personlig bare elsker Sheldons bestemor.

Sheldon som barn er bare helt herlig og anbefales herfra!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#youngsheldon #bigbangtheory #humor #netflix #bunnytrash #bunny

11 kommentarer
    1. Takk for påminnelse! Jeg elsker THe Big Bang Theory – og begynte på denne – men har rett og slett glemt den 🙂 Blir å se på den igjen senere!

    2. Takk for tipset 😊. Kanskje eg ser den på eitt seinare tidspunkt.
      Akkurat nå er det Maria Wern som står for avkoplinga.
      Om du ikkje har sett miniserien The Night Stalker, kan eg anbefale den.
      Har ein mistanke om at du har sett den, men om ikkje, så er det ein dokumentar om ein seriemorder i LA.

      1. Rasende festlig, jeg har hele BBT på disker. Samtidig liker jeg Sheldon som barn bedre enn voksne Sheldon, han er jo sjarmerende den guttungen. Den sarkastiske søsteren og ei herlig bestemor. Love it!!🥰🐰

        1. Jeg liker faktisk faren, jeg. Han gjør så godt han kan. Reiser fram og tilbake til Huston for Sheldons skyld. Igjen og igjen☺️

          1. Jeg liker jo egentlig alle da de har helt forskjellige personligheter, det er vel det at jeg har litt ekstra sansen for småfrekke «rebeller».

      1. Aldri hørt om den før, men nå er ikke jeg den ivrigste til denslags skjermtitting. Til eksempel har ikke TVen vår vært påslått siden ESC-fest i 2021 mener jeg 🤪🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg