Yndige dager og null kalorier.

I dag tok jeg på meg Keith Haring-dressen min og tuslet meg avgårde i godværet. Det er bare å nyte så godt en kan. Det ble noen kilometer på meg. Fikk omsider postet kanin.. jeg mener påskeoverraskelsene til de som deltok og vant under påskemoro her på bloggen. Så håper jeg at noen av dere smeller til med en god porsjon flax.

Kjenner jeg ble sløv og trøtt av turen min i dag, men det er bare deilig. Jeg har jo bestemt meg for å være flink turgåer fremover nå. Håper på nydelig vær i morgen også, det er fint å gå tur, avlede tankene når en faster. Nå hadde jeg to dager sist uke med faste, tirsdag og torsdag, helt uten å spise eller drikke noen kalorier. Null og nix, og i morgen er det tirsdag igjen, og ingen mat skal inn i min kropp. Så får bare folk hamstre øl og brus så mye dem bare orker for min del, haha..

Ellers er det mye som blomstrer for tiden. Øverst ser dere en av mine ynder, den røde, masse knopper på den, så nå blir det fargerike dager på balkongen fremover.. ha en riktig fin kveld alle sammen 🥰🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#hverdagsliv #bunnytrash #bunny

16 kommentarer
    1. nydelig blomst,du er flink som greier deg med 0 kalorier,jeg er ikke der men jeg kan ligge på 400 -600 kalorier pr dag flere dager i uken og det begynner å gi resultat ,i tillegg jobber jeg mye ute i tilleg til en rask tur opp bakkane hver dag,lykke til videre

      1. Har jo drevet med fastediett 5:2 over flere perioder, så det går veldig greit. Hvis du klarer under 600 kcal flere dager i uken er fu jo kjempeflink. Når en er litt aktiv i tillegg så funker det veldig bra 😜🥰🐰

    2. Får du slike blomar på yndene du? Me får berre longe stengler med masse små lyseblå blomar på. Joda, eg synes dei er kjempeflotte, men vindaugskarmane ser ut som dei er fulle av daude småfluer 🤣. Ja, så har me to som me ikkje har fått blomar på, så eg veit ikkje korleis dei verte.
      Ja, nå vårast det skikkeleg i fineværet. På laurdag spratt den fyrste kusymra ut 😊. På søndag kom dei fyrste løvetannane, og i dag lyste vårkålen gult. Engkarsen er og i ferd med å koma, så snart er nok plenen rosa 😊.
      Ellers nyttar eg fineværet til å jobbe med veden, og forbrenne kalorier. Det ser ut til at eg får nok ved til ein vinter, med det eg har tatt ned til nå, så då kan eg roe ned litt. Får heller legge ned meir til hausten.

          1. Ja du skjønner, det er så mye spragler her at de er ikke til å unngå å få med på bilder når jeg knipser av egne planter. Med de blomstene er små og blå ja, men jeg ser dem sjelden fordi jeg tar vekk knoppene når de kommer. De stjeler næringen fra planten og da blir de grønnere og mattere.

    3. Drikker du NULL kalorier også? Bare vann da eller? Ellers er det vel noe kalorier i alt? Huff a meg! 😲 Gå tur er både koselig og litt trim 😊Lurt.

      1. Drikker litt kaffe på morningen, ellers kan jeg drikke Solo Super. Det er fire kcal i Solo Super, helhetlig sett er det lik null 😜 Happy Day Frodith 🐰

      1. Ble ganske hett i dag. Det viktigste for meg er at fortau, veier og stier er gangbare. Snø, speilholke og slaps er ikke for meg, så da er det greit å ha flyttet fra Harstad til Norges mest solrike by, Elvebyen 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg