VULGÆR!!

I natt, nøyaktig midnatt gikk jeg inn på Madonnas Spotify og spilte den nye låten hennes som ble utgitt akkurat da. «Vulgar» heter den, og jeg elsker den, haha.. Det er henne og Sam Smith. Ikke vært noen fan av han, med unntak av låten «Unholy» som han har sammen med Kim Petras.

Da jeg gikk inn til sentrum i dag tok jeg høreklokkene på. Jeg spilte den igjen og igjen cirka 10 ganger. Den er støyete, bråkete, full av liv. Slik låt man dundrer i høreklokker når man går tur, løper eller er på tredemølle. Det er tempo, den er fresh, oppdatert og det er driv! Funker jævlig bra på skikkelig anlegg i bil eller hjemme også. Å høre den på mobil eller pc funker ikke, det blir bare skurring i mine ører.

Å kalle dette en sang vil jeg ikke gjøre, de synger faktisk ikke, de kommer med statements, altså de føler seg sexy, ikke noe galt i å føle seg sexy, intet er bedre enn det. Det unner jeg dem! De er vulgære, hahaha, de er seg selv, og hvis noen har problemer med det, latterliggjør dem for hvem dem er, det motiverer dem til å bli enda mer slik som dem blir kritisert for, vulgære!! Haha.. jeg elsker attituden og den booster humøret mitt vilt!!

Ikke noe for dømmende snerper dette!!

Hør den på Spotify her: «VULGAR»!

Spesielt elsker jeg dette med å stå opp for vennene sine, «kødder du med kompisen min, så kødder du med meg». Om det er noe jeg ikke liker med låten, så er det at jeg synes den er for kort, den kunne vart et minutt lengre. Men repeat-knappen fungerer fint!

Les også: «Populær

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#madonna #samsmith #bunnytrash #bunny

7 kommentarer
    1. Litt deilig med sånn musikk man får dilla på. Som gir en energi til å bare GÅ PÅ, fortere og lengre. Jeg har brukt mye musikk på repeat i forhold til trening 😊Mest Abba 😂Nå vet jeg jo at Madonna er litt spesielt for deg da, ikke bare for å gå til 😉Lenge siden jeg fant noe musikk som jeg har fått dilla på. Tror du var når jeg FANT Tommy Tokyo 🤔

      1. Det er veldig deilig. Når det kommer til Abba og trening, Madonna sitt album fra 2005 «Confessions on a DanceFloor» vil jeg anbefale deg. Albumet starter med Abba og spinner over i digg musikk som veldig mange liker. Jeg fant TT gjennom deg, har egen spilleliste med han.

      1. Ja, der funker den nok også veldig bra! Spinn i veg!! I do what I wanna, I go when I gotta
        I’m sexy, I’m free and I feel VULGAR!! Hahaha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg