Visste du dette om SIAN?


Nå sist torsdag ble det kjent at Porsgrunn kommune ønsker å anmelde den islamkritiske organisasjonen SIAN etter et forslag fra Trond Ingebrigtsen i Arbeiderpartiet. Dette etter et SIAN-arrangement på Rådhusplassen i Porsgrunn tidligere denne måneden.

I tillegg til å nekte SIAN muligheten til lignende arrangementer i fremtiden, vil også kommunen at organisasjonen tar regningen på 172.000 kroner.

Nå har stortingsrepresentant for Telemark, Mahmoud Farahmand i partiet Høyre og som tidligere har sittet i kommunestyret i Porsgrunn gått ut og sagt han er veldig kritisk til å sende regningen til SIAN. Han mener dette vil være å nekte enkelte grupper i samfunnet sin ytringsfrihet. Ytringsfriheten skal være for alle!

Han sier at han skjønner at ordføreren i Porsgrunn er sur for at de ble «påført» 172.000 kroner i kostnader fordi byen er full av voldstilbøyelige kriminelle (islams følgere) som måtte avledes fra å være til stede i byen den dagen.

Videre sier Mahmoud Farahmand at han kjenner ikke noen som liker budskapet til SIAN, men at dette er feil vei å gå, han stiller spørsmålet «er det sånn at vi nå skal kunne sende regning til alle som benytter sin ytringsfrihet om noe andre ikke liker?


Vel, jeg applauderer Mahmoud Farahmand for at han står opp for ytringsfriheten, den må vi verne om og beskytte, for den er viktig for at samfunnet vårt skal fungere. Ytringsfriheten er den viktigste verdien i vårt norske samfunn og landet Norge!

Jeg applauderer også at han tar bladet fra munnen når det gjelder akkurat denne saken som omhandler SIAN. For folk kan si hva dem vil, men for SIAN handler dette om å stå opp for Norge og forhindre at vårt samfunn blir ødelagt av en grusom ukultur. Det de gjør er å opplyse om islam, hva islam er, hva islamisering innebærer og konsekvensene av sådan islamisering.

SIAN har faktisk gang på gang bevist hvordan islam og islams følgere er. De har aldri sagt at mørkhudete har mindre verdi, de har ikke sagt at alle muslimer og ikke-vestlige er uverdige og uvelkommen til Norge. De kjemper for å stoppe islamiseringen av Norge, de ønsker ikke voldelige klankulturer her. De ønsker at Norge skal være et trygt land hvor man kan bevege seg fritt uten frykt for islamsk ukultur.

Det er ikke til å legge mellom to stoler at den økende voldskriminaliteten i Norge øker i takt med ikke-vestlig innvandring og oppslutning rundt islam.

Når SIAN har stand, eller demonstrasjoner har disse temaer som «Avskaff islamproblemet, før det avskaffer deg» og «Adidasriddernes herrefolkatferd og dominanskrim må opphøre. Kom og hør hvorfor de må deporteres til opprinnelsesland».

Hva er problemet med å lytte til hvorfor dominaskrim må opphøre? Hvorfor skal det være et problem at noen mener at noen som kommer til Norge og begår slike grusomheter, dominanskrim (overfall, voldtekt, knivstikking, macheteangrep etc) skal sendes tilbake?


At Mahmoud Farahmand ikke kjenner noen som liker budskapet til SIAN synes jeg er merkelig rart, for jeg kjenner mange. Jeg vil også stanse islamiseringen av Norge, jeg vil også stanse dominanskrim og vold i Norge, jeg tenker også at de som kommer til Norge og ødelegger landet vårt på slik en grusom måte skal deporteres. Jeg tenker at man må jo være temmelig ødelagt innvendig hvis man ønsker at dette skal fortsette. Hvem ønsker vel for seg selv eller andre å bli et offer for dette?

Nei, det å si at man ikke støtter budskapet til SIAN er blitt en politisk korrekt greie i berøringsangstens navn, tar man avstand fra SIAN så slipper man å snakke om de reelle faktiske problemene. Media og politikere har jo tatt avstand fra SIAN på en sådan måte at organisasjonen, både frontfigurer, medlemmer og de som støtter budskapet skal henges ut som hatefulle onde mennesker. Folk tør ikke si at de innehar disse meningene. Og når da folket er kneblet i frykt får islam og dominanskulturen vokse.

At SIAN skal ta regningen for at det bedrives en uvettig innvandringspolitikk her til lands som lar farlige kulturer få mer og mer feste, det er jo helt bak mål. At SIAN skal betale for at staten tillater en voksende gruppe som er mot ytringsfriheten skal bestemme andre folks meninger om rett og galt, det er galskap. Noen skulle vært lagt inn slik jeg ser det.

Folk må bare hyle og skrike om disse såkalte hatefulle ytringene til SIAN, men også det blir for dumt, for disse som kommer med sådanne ytringer har ikke hørt på SIAN. De er påvirket av andre, det være politikere, kamerater, islamister eller media. Hva med bare heller holde kjeft hvis du ikke vet hva du prater om? Hva med å faktisk lytte til hva som blir sagt?

Jeg har vært og hørt på SIAN. Det de sier om hva som står skrevet i Koranen, i Hadith-versene, Sunna. De hendelsene de refererer til, historien, det er sannheten. Det er bare å sjekke selv. Som de sier: les Koranen, les Hadithene. Lær om Allah og Muhammed. Se på hva som skjer rundt oss, grusomhetene som blir begått, og se hvor dette har utløp fra.

Det er noe med at hvis SIAN bare hadde kommet med løgn og fanterier så hadde de vært borte for lengst, organisasjonen hadde opphørt. De hadde blitt ledd bort. Men det vi ser er at de uintegrerbare blir voldsomt provosert, bokstavelig talt. Noen forteller sannheten, og det vil de ikke ha noe av. Derfor ønsker de å drepe SIAN.

Flere hundre av islams følgere stilte på Strømsø Torg her i Drammen da SIAN var her. Dette er én av «SIAN-konsertene» jeg har vært vitne til. Tre-fire personer holder en stand hvor de «opplyser om islamproblemet». Allerede før medlemmene i SIAN hadde sagt et eneste ord hadde flere hundre av islams følgere posisjonert seg, bevæpnet seg, med egg og stein. Egg for å krenke og ydmyke, stein for å skade og drepe.

I media het det seg at disse potensielle drapspersonene bare var ungdommer. Det er for meg veldig urovekkende at vi har så mange ungdommer i Norge som er villige til å drepe noens søster, bror, datter, sønn, noens foreldre, fordi man ikke liker hva dem har å si.

Hellige måne, jeg kunne ha vært massedrapsmann om jeg skulle steinet alle mine meningsmotstandere.

I tillegg må jeg si, som øyenvitne. Det var ikke bare ungdommer. På første rad sto de eldre av islams følgere og ristet i gjerdene for å få opp aggresjonen, hisse opp stemningen, før de så løftet opp gjerdene for å la sine ungdommer gå til angrep på andre mennesker, for å skade og potensielt drepe. Legg merke til at jeg har selv tatt bilder av dette, ikke akkurat ungdommer som løfter gjerdene. Hvis en av disse steinene hadde gått rett i panna på eksempelvis Anna Bråten, så vet vi alle hva det utfallet kunne blitt.


Jeg selv har vokst opp i Norge, gått på søndagsskole, som er en kristen greie, samme med speideren og konfirmasjonskole. Vi har måttet stille i gudstjenester til høytider som en del av grunnskolen. Og jeg har fint kunnet kritisert Kristendommen og sagt den imot uten at noen har forsøkt å drepe meg.

Jeg har vært på pride-parader med tusenvis og deltakere, og noen få motdemonstranter fra kristne miljøer og religiøse sekter har stilt opp og kalt homofile for alt mulig stygt fra djevelens barn til perverse pedofile. Virkelig såret og krenket på det groveste og mest emosjonelle. Men ingen prøvde da å drepe disse demonstrantene. Tvert imot så snudde man ryggen til dem og ignorerte dem. Noen viste dem kanskje midtfingeren, men det var det.

Om jeg hadde stilt meg i sentrum her i byen og brent en bok, det være bibelen, så tviler jeg sterkt på at noen kristne eller nordmenn hadde prøvd å drepe meg, skade meg, steine meg til døde. Kanskje noen hadde slengt kommentarer, kalt meg dum og idiot, kanskje en hadde dyttet meg og bedt meg oppføre meg. Men jeg tror ikke noen hadde prøvd å drepe meg. De fleste hadde nok bare ignorert meg, og disse som stilte opp og skulle drepe SIANs profiler, de ville nok stått og applaudert.

Til slutt, hvorfor i all verden skal SIAN betale for at staten fyller landet vårt med potensielle drapsmenn, en dominanskultur av farlige mennesker som ødelegger landet vårt? Hva med heller å stille opp med nok politi og hva det måtte være og luke ut disse samvittighetsløse farlige muhammedanerne, arrestere dem, deportere dem og bli kvitt elendigheten?!

Skal vi ha hundrevis og tusenvis av mennesker flyvende løs her klar til å drepe mennesker de «ikke liker» eller drepe de som sier noe de «ikke liker»?

Hva med å beskytte egen befolkning, Norges barn og landet vårt? Hva med å endre denne uvettige og farlige innvandringspolitikken og begynne sette Norge først!!!


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sian #islam #muhammed #muhammad #ideologi #allah #porsgrunn #politikk #porsgrunnkommune #religion #hadith #islamsfølgere #islamister #koranen #kristendom #muhammedanere #islamisme #terror #dominanskrim #vold #drammen #oslo #norge #bunnytrash

7 kommentarer
    1. SIAN driver Kun opplysnings arbeid! That’s All!
      De kan sammenliknes med “Gutta På Skauen”
      Som motarbeidet Nazistene under WWII
      Forskjellen er, at SIAN bruker ikke våpen!
      De refererer fra koranen!
      Det må da gå an å formidle sannhet?

      1. SIAN har hatt oppførsel og adferd jeg ikke samsvarer med, men det er ikke en enkel situasjon og stå i, respekt for at dem står på torget og tar mot mens vi andre sitter bak tastaturene.

    2. Det som er problemet med nordmenn er det at de er redd for hva naboen vil si hvis du støtter Sian, men ta deg en tur ut blant folk og prat med de enkeltvis så er storparten enig med Sian så lenge ingen andre får greie på det.

    3. Tidligere idag fulgte jeg en livestream med SIAN som hadde en fullt lovlig politisk demonstrasjon med koranbrenning, en foran rådhuset og en foran politihuset.

      De ble selvsagt angrepet og måtte forsvare seg. Nå har jeg hørt på mange opprop og sett mange videoer og jeg har enda tilgode å høre NOE rasistisk fra dem. Som Bunnytrash skriver, leser de bare fra det som står i de islamske skriftene og advarer mot den helt åpenbate villede islamiseringen av landet vårt.

      Det er allerede mange muslimer i politiske verv uten at jeg skal påstå at de er islamister, men det som er 100% sikkert, er at muslimene lever etter koranen og islams budskap og det er 100% UFORENLIG med vår grunnlovsfestede Evengelisk-Lutherske tro.

      Jeg frykter for at landet vårt allerede er i krig på flere plan, og dem islamske pesten er den verste faren av dem alle.

      1. Islam er ikke forenelig med meg, tett og slett. Og hva SIAN gjør byr meg ikke imot selv om det virker dramatisk noen ganger, men jeg har vært på demonstrasjonene deres og de som ikke ser hvor problemet ligger burde få seg en realitetssjekk.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg