Null stress med Vipps!

I dag har jeg heller ikke brukt Vipps, haha.. (jeg er jo litt morsom også da).

Men det må sies at jeg har postet 3 blogginnlegg fra jeg stod opp til jeg la meg. Det første var som en del av mitt faste konsept for tiden, dagens plante. I dag var planten Hvit Korallkaktus, og den kan du lese om med å klikke på linken.

Dagens andre innlegg er om et par kjøkkenredskaper, og redskap nummer to ønsker jeg råd og tips om, hva lager man med denne som gjør den så spesiell? Den koster noen lapper, så hva er den velegnet for? Mest mulig innspill om denne verdsettes. Sjekk ut HER hva jeg snakker om!

Så til sist en sånn bli-bedre-kjent greie som kan være litt moro både for lesere og medbloggere, det kan du lese mer om HER!

Natta og god morgen!!

🥰🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#vipps #bunnytrash #bunny

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg