Vinterland, RiceBowl, Oslo, Bildebonanza!

Nå er jeg hjemme i sofaen etter en fin tur i Oslo sammen med snuppen min. Vi har blant annet vært på Vinterland i Spikersuppe og spist på Rice Bowl. Vi har kost oss masse, det er helt klart, snuppen min har kjøpt seg ny fin jakke, og nå mens jeg lager dette innlegget så står han på kjøkkenet og lager medisterkaker fra bunn, hehe..

Det var veldig fint på Vinterland må sies, da ble det veldig artig å knipse bilder. Vi ventet med å gå dit til solen hadde gått nesten ned. Først var vi innom Norges Bank og Oslo City.

De «tunellene» er egentlig helt supre til å ta flotte bilder, men er ikke så enkelt når det myldrer av folk. Men noen bilder ble det, hehe..

Ja det ble vel veldig mange bilder her fra Vinterland, men jeg tok mange fler. Ikke helt nødvendig å poste alt her, det er ikke alt dere vil se for å si det sånn 😜

Etter å ha kost oss på Vinterland ble det behov for litt middag i magen. Vi gikk til et sted vi ikke har vært innom før som heter Rice Bowl. Det er en rimelig og populær Thaimat Restaurant. Lenge siden vi har spist thai, det var godt, men ingen av oss blir overbegeistret. Vi kjørte safe da, kongereker til meg, kylling til snuppen min. Spiste alt da, så de som elsker thaimat vil nok like dette stedet. Var smekk fullt av folk der!

Vi stoppet og pratet med Julenissen utenfor Oslo S da vi skulle dra hjem. Snuppen min var å koste litt med han, men de bildene får dere ikke se her. Men noen bilder av julepynten inne på stasjonen kan jeg dele, det er jo veldig flott. Jeg blir jo, som dere vet, veldig glad av glitter og bling-bling.

Takk for titten folkens, ha en fin kveld videre 🥰🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#vinterland #spikersuppa #ricebowl #thaimat #oslos #julenissen #christmas #jul #oslo #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
    1. Takk for titten, så utrolig mange skarpe fine bilder. Det er flott å se. Og fargene er så fine og motivene er det mange av og man blir glad av dette altså..Bra fotomann du!
      Vel, thaimat er thaimat – jeg er ikke fan egentlig. Synes det smaker veldig likt av alle rettene. Samme smaken som går igjen om man velger rett 1 eller 97. Men det er meg, men kjøper det innimellom altså. For det er enkelt å spise.
      Ha en fin kveld Bunny! 🥰

    2. Så mange flotte bilder fra Vinterland! Magisk! Veldig fint der – og jo mere lys og glam og glitter – jo mere julestemning for meg! 🙂 klem

      1. Ja elsker det. Ikke spesielt glad i å være i Oslo etter solen har gått ned, men i fullt sollys er ikke Vinterland det samme. Det ble en fin tur, det er vi veldig glade for 🥰🐰

    3. Hei. Jeg er virkelig imponert over bildene dine. Du er utrolig flink til å fange øyeblikkene. Takk for at du deler med oss. Hilsen Birgitte

      1. Tusen takk for det. Jeg er ikke så flink til å huske knipse bilder når jeg er ute og hopper. Men hvis det er som dette, med masse bling og lys og greier, at det er masse flotte motiver som bare skriker etter å bli avbildet, da husker jeg kameraet, hehe 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg