«Vi gjør dette for barna»

Det er ikke så lenge siden jeg fikk beskjed her på blogg om at jeg ikke kan mene noe om barns adferd, barneoppdragelse og den slags siden jeg ikke er biologisk forelder selv. En uttalelse som jeg finner meget besynderlig med tanke på at nesten enhver idiot kan lage barn. Det er ingen kunst, faktisk er det ikke mer enn et par jukk så er det gjort. Å lage barn gjør en ikke automatisk til en forelder, ihvertfall ikke til en god forelder. Dét har ingen ting med biologi eller forplantningsevnen å gjøre. Det har med kjærlighet og det å bruke hodet å gjøre.

Til saken, jeg leste i en blogg tidligere i dag om å implantere barn med chip, altså en sporingsbrikke. Bloggen er forfattet av The Schwab Club tilhørende World Economic Forum, eliten som skal styre verden med en visjon om at vi «vanlige» mennesker ikke skal eie eller ha noe, mens dem, ‘eliten’, skal eie alt, og det inkluderer å eie oss.

Klaus Schwab og hans klubb kjemper nå for aksept og normalisering av mikrochips i kroppen. World Economic Forum (WEF) anbefaler faktisk å mikrochippe barn. Det fremlegges en rekke «fornuftige» argumenter til dette.

Provaxxere, altså disse folka som fra den dag såkalte covid-vaksiner ble lagt på bordet, de som har bedrevet hat og hetsing av uvaksinerte, holdt på som nazister for presse de som ikke ønsker å ta del i mRNA-eksperimentet. Disse som har presset andre til å la seg injisere. Til og med små barn. Disse samme som lo av såkalte konspirasjonsteoretikerne som ytret seg om Bill Gates ønske om å chippe menneskeheten gjennom «vaksineringene». Kritikere av dette forslaget ble angrepet i en foraktfull og patologiserende tone. Svært få trodde på dette ønsket om å chippe mennesker, men dette ønsket er reellt, og det er stadig flere som omtaler ideologien nå. Ønsket om å chippe menneskeheten er ingen konspirasjonsteori.

Noen mener at dette ikke er gjennomførbart da de færreste mennesker vil ønske dette. Men har de rett? Altså som vi har sett før, som for eksempel med mRNA-eksperimentene, disse såkalte vaksinene mot covid, som ikke hindrer noen å bli smittet, eller smitte videre, de hindrer ikke engang sykdom, men kanskje det motsatte. Ingen vet egentlig enda hva målet med massevaksineringen er. Men likevel, når det kom til disse vaksinene så ble det jo slik at den som ikke vil, den skal. Trusler om å bli fratatt menneskerettigheter hang over enhver uvaksinert som en mørk, nesten svart sky. Og med det er til eksempel 74,6 prosent av Norge injisert med noe de ikke vet hva det er for, eller mot. Dét er interessant, for ved bruk av samme metoder og nyttige idioter, så er det jo sannsynlig at 74,6 prosent av den norske befolkning er villige til å la seg chippe, altså få implementert og implantert microchip.

Det WEF nå jobber med er å normalisere denne teknologien. De mener at denne kontroversielle teknologien bør aksepteres og anerkjennes av enhver. Derfor har de nå begynt å bruke barn i sine argumenter. De ytrer og fremmer en holdning om at å implantere barn med en sporingsbrikke (chip) bør sees på som et «solid og rasjonelt tiltak». I bloggen The Schwab Club skriver WEF følgende:

«Så skummelt som chipimplantater kan høres ut, er de en del av en naturlig utvikling som bærbare enheter en gang gjennomgikk. Det er ikke lenger et stigma knyttet til høreapparater eller briller. De er tilbehør og regnes til og med som moteartikler. På samme måte vil implantater bli en handelsvare».

Ja det er jo ikke så dum taktikk vel, å fremme mikrochips som en kul greie. Strategien for normalisering av chipping er spesifikt rettet mot barn med fremstilling som om dette er en kul greie eller en moteartikkel som kule briller og solbriller. Med noen helsefremmende argumenter i tillegg, og utdanningsfordeler, så er det sikkert langt flere som lar seg forføre og overbevise til å la seg chippe. I bloggen skriver de at de: «ønsker å åpne nye muligheter for barn med feks dysleksi, gjennom implantater som oversetter i sanntid».

For WEF finnes det selvfølgelig mange måter å «etisk gjøre disse fantastiske teknologiene til en del av livene våre», det skrev Reclaim the Net i går.

Vi vil nok se at det er en del som ikke tror på dette, nok en «konspirasjonsteori» liksom, grensene for hva som er tenkelig og gjennomførbart er allerede noe utvidet, og vi har jo i runde 1 sett hvor mange som har latt seg manipulere til å la seg injisere med noe helt spesielt som skulle beskytte mot smitte og sykdom, men som faktisk ikke beskytter mot smitte og sykdom. Så da får vi se hvordan disse samme menneskene opptrer når runde 2, mikrochipping, iverksettes.

Der de begynte med de eldste først i runde 1 med mRNA ser det ut til at i runde 2, mikrochipping, så vil de starte med de yngste. På den måten så vil man raskt ha full kontroll over kommende generasjoner, vite hvor alle er til enhver tid, når og hvor en reiser, og om man tisser på en busk langs veien. Vips så får man en bot på email eller Altinn. Til helvete med grunnleggende og sivile rettigheter, enhvers rett til privatliv, deres kroppslige autonomi og indre lovmessighet. Til helvete med retten til et såkalt «analogt» liv. Bare vent, enhver kritiker av dette prosjektet vil bli karakterisert negativt, dette vil bli en ny «dugnad» for de politisk korrekte som dilter etter bjellekua.

Svar meg nå, vil du også bli en av disse. Og da gjemme deg bak «vi gjør det barna»?!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#klausschwab #theschwab #wef #worldeconomicforum #pandemi #plandemi #bunny #bunnytrash

19 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌹👍🇳🇴
      Nei,dette kommer eg til å kjempe mot med nebb og klør så lenge eg lever – eg gjør det for meg og mine og alle andre ( sine barn )
      Dette er noe av det verste eg har hørt på lenge,trodde helt til no at massevaksineringen var høyt oppe blant verstingene,men kan ikke måle seg med dette 😡
      Men,eg har null tillit til at folk stepper opp for seg og sine denne gangen heller,den patetiske tafattheten vi såg under vaksineringen er en kronisk tilstand hos alle som lot seg vaksinere,dessverre.
      Eg er skremt,rett og slett 😡
      Og,ja den røde tråden,hendelsesforløpet,planen blir mer og mer tydelig for hver eneste dag,det viser seg at den såkalte «pandemien» bare var starten….😡
      Vi må stå beinhardt og støtt på vårt standpunkt selv om det innebærer straff,til og med dødsstraff…Eg vil heller underkaste meg en dødsstraff for ikke å være lydig nok enn å svikte menneskeheten så totalt at eg lar galskapen skje uten å gjøre noen ting 😡
      Hilsen synskepeggy.

      1. Innimellom føles det dom om man lever i en film faktisk. Under nedstengningene hadde jeg lenge en følelse av å være fanget i «Matrix» og «Twilight Zone».

    2. Nei, ærlig talt – rett og slett NEI! Dummeste jeg har hørt….. er vi lissom datamaskiner da….! Og forresten så er jeg enig med deg i at det slett ikke er sånn at å lage unger = det samme som fantastiske foreldre – dessverre….

      1. Det er ganske vilt hva disse folka på toppen finner ut at alle vi andre skal indoktrineres til å gjøre.. bra du er enig iht det med å få barn, jeg tenker at de som er uenig er det noe rart med, en trenger jo faktisk talt ikke en fungerende hjerne engang for å lage barn.

    3. WEF minner på mange måter om nazistene, som ønsket kontroll på alle mennesker og deres liv. Vel, ikke alle. Kun de som til slutt står igjen som overlevende etter ei “massevaksinering” som egentlig er en godt planlagt utryddelse av iallfall 90% av menneskeheten. De resterende skal, hvis jeg har forstått det rett, slave for en liten elite, ikke eie så mye som et støvfnugg, og må leve på syntetisk mat og insekter. Som en liten kuriositet, som ikke har med denne saken å gjøre. Ikke direkte iallfall. nazistene prøvde under 2.verdenskrig å overføre energi fra Norge til Tyskland, uten å lykkes. I våre dager har de klart det, takket være et grovt og altomfattende forræderi fra våre politikere, som har inngått avtaler med Tyskland om at Norge skal levere all energi landet måtte trenge. Ikke bare det, men Støre-regjeringen bereder nå grunnen for at Tyskland fritt skal kunne bruke norsk natur til vindkraft, solenergi, og hva annet de måtte ønske på energisektoren. Begge sakene viser at vi aldri kan ta friheten vår for gitt!

      1. Jeg blir veldig nysgjerrig på hvor du har det fra at så mye som 90 prosent av menneskeheten er planlagt utryddet med massevaksineringen? Det vil faktisk si flere enn antall vaksinerte. Mener du å si at ALLE som har latt seg injisere én eller flere ganger med disse «vaksinene» kommer til å dø av dem?

    4. Ikke skal jeg chippes (jeg er ikke en hund), og ikke skal jeg ha «vaksinen». Det har vært tøft å stå i presset, men jo mer jeg leser om bivirkninger, desto mer glad er jeg for å være uvaksinert.

    5. Nå vil jeg påstå at det er ganske stor forskjell på et par briller – som en kan ta av og på etter eget ønske – og å få en mikrochip inn i kroppen – under huden (vil jeg tro?) – som hele tiden kan overvåke deg… Aldri i verden om jeg skal mikrochippes!

    6. Det er ikkje vanskeleg å finne gode argumenter for deisse chippane, og når me ser på Sverige, så er der jo allereide over to tusen “vaksne” som har implantert chip i eine handa. Der har dei nøkkel til huset, bankkortet, og helseopplysningane sine.
      Det dei ikkje skjønar, er at der er firmaer som sit og overvakar kvar ting dei foretek seg med denne chippen. Absolutt alt verte registrert i ein database.
      Bill Gates, Verdsbanken og ein institusjon til, la fram forslag for WHO, at alle som vart “vaksinert” skulle chippast, og dei som ikkje tok den femte boosteren, skulle ikkje få tilgong til kontoen sin.
      Så hjernevaska og indoktrinerte folk er for tida, verte eg ikkje overraska om 60-80% av folket i vesten vil føye seg etter det, og kalla det for fridom.
      Dei gjer seg sjølv til slavar, og som motyting får dei altså lov til å kjøpe mat på butikkane.
      Sidan “vaksinering” stoppa opp, og det ikkje går slik dei hadde tenkt, vil altså World Fucking Forum nå starte med borna.
      Eg er jammen glad eg ikkje har born.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg