Vi bestemmer nyhetene!!

Sophie Elise lager overskrifter i dag! Blir dere overrasket? Tvilsomt. Er dere lei? Mange er drita lei, og gir virkelig uttrykk for det. Sophie Elise selv ler garantert herfra til banken. Dette er det hun kan, dette er hun mester på. Altså jenta ble ikke kåret til Norges mektigste mediekvinne for ingenting.

For bare dager siden sto Sophie Elise fram og fortalte at hun hadde blitt rusavhengig og lagt seg inn og vært på rehabilitering i 5 uker. Der var det fælt fortalte hun, hun og andre der kastet opp, folk hadde paniske telefonsamtaler og det var kloremerker på veggen. Det var som på film. Media hadde ikke fått snusen i dette, så da var det bare å kontakte media selv for å få i gang overskriftene. Når all oppmerksomhet var rettet mot henne, så var det lansering av ny podkast i samarbeid med NRK på gang. Smart, masse gratis PR og antall følgere på Instagram økte med over 50 000 på 1-2-3. Hehe..

Så fint da å rekke akkurat i tide å rehabiliteres fra et narkotikaproblem for så å stille til intervjuer på Lindmo og bedrive hva det måtte være. Timingen er helt brilliant. Jeg som har vokst opp i et rusmiljø, vært rusmisbruker, kjent utallige som har vært på rehabiliteringssentre, institusjoner og sådan, så må jeg si at det er beundringsverdig å få til alt dette. Jeg har aldri hørt om sådan «quick fix» før, og samtidig utarbeide det ene og det andre, inngå avtaler, skrive kontrakter, lansere this and that. Jeg er så imponert at jeg har ikke ord!!

Prinsessen og sjamanen, Martha Louise og Durek Verret bedriver akkurat det samme, gjør masse greier som skaper overskrifter samtidig som de bygger opp varemerket sitt og selger produkter. De er helt rå på dette, og jeg er nesten like imponerte av dem som jeg er av plastic fantastic Sophie Elise.

I dag er som nevnt Sophie Elise igjen den som troner på dagens overskrifter. Nå fordi det er offisielt, hun har en romanse på gang med kjendissønn Ludvig Blunck, altså en av sønnene til Guri Schanke og Øyvind Blunck. Kjempeinteressant for oss som vil ha med oss nyheter om hva som skjer i dette landet, og ellers i verden. Virkelig, virkelige interessante og nevenyttige nyheter!

De respektive medier deler sine artikler i sosiale media og folk kommenterer. Jeg legger merke til at mange raser og skriver dem er drit lei av å høre om, lese om Durek, Martha Louise og Sophie Elise. Jeg kan forstå det, men så må jeg le. Nettopp fordi disse folkene kommenterer på disse artiklene blir det enda mer. Så lenge folk klikker på dette og kommenterer, så blir det mer. Er det så utrolig vanskelig å forstå at å kritisere i kommentarfeltene har motsatt virkning? Ikke klikk, ikke kommenter så forsvinner de alle tre!

Personlig finner jeg det interessant at Sophie Elise har hatt tid til en romanse og at den har vokst seg til, dette imens hun var rusmisbruker og spydde på rehabilitering. Sjarmerende damer den unge herr Blunck liker 😜

Kan jo være at hele suppa er pr-stunt, eller kanskje Sophie Elise har kjøpt seg en lykkemedaljong hos prinsessen og sjamanen. Samma det, men hvis dere er lei, ikke klikk, og ikke ta av i kommentarfeltene. Da forsvinner disse opp i luften som en blå ballong noen har klippet av snoren til. Nyheter er ikke nyheter lengre, dere kan heller lese blogg.

Jeg har et forslag, les Bunny, ekte, ærlig og rett fra levra!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sophieelise #durekverret #marthalouise #media #nyheter #blogg #bunny #bunnytrash

15 kommentarer
    1. Veldig sant det du sier, folk VIL ha det, selv om de sier de er lei. Intriger, krangling, Se og Hør-stoff, rehab, problemer, medaljonger eller annet “rart” selger som bare det. Og kommer neppe til å bli mindre av det så lenge folk leser og kommenterer. 😛 Er det bra med Ella i dag?

    2. Spot on! Her treffer du alle spikrene på hodet på en gang og jeg skulle ønske dette var trykket i “sladderpressen” ! Det triste oppi det hele er det du skriver om «quick fix». De fleste av oss med bakkekontakt og et levd liv ser at dette ene og alene er salgsfremmende markedsføring. Jeg sier bare “Cry me a river” 🙉 Så er det faktisk litt alvorlig og arrogant overfor de som virkelig tar jobben med å bli rusfri i dette landet 💛

    3. Ja, er ikke folk rare. Klager, men leser og kommenterer som bare det. Jeg har ikke fått med meg noen av dette her, men jeg leser vel ikke de “riktige” avisene? 😛

      1. Fikk inntrykk av at det sto i aalle avisene, så jeg koblet av og satte meg på balkongen med en Strawberry Baileys i kaffe som etterhvert ble til drinkers og shots 😜

    4. He he, denne venta eg på, etter å ha sett på NRK at hu var igang med ny podkast 😜.
      Eg er heilt eineg med hu som snakka om deisse podkastane, det heile virka litt panisk, både frå NRKs og Sophie Elises side. Det er rett og slett patetisk.
      Rusavhengeg og quik fix. Har hu verkeleg vore rusavhengeg, er det berre å vente på sprekken, for i den samanheng er der ikkje nokon quik fix. Der er det hard jobbing som gjeld. Ein jobb som krever så mykje energi, at hu iallefall ikkje kan drive nokon podkast.
      Men, eg ynskjer henne allikevel lykke til 😊.
      Med dei forbruksvanane hu har, treng hu verkeleg det.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg