Verdens Helseorganisasjon (WHO) er blitt musikalske 😂


Ekspertgruppen fra WHO har annonsert nye navn pÄ variantene av koronavirus. De mener disse nye navnene vil vÊre enklere og unngÄr stigma. De mener altsÄ at Ä kalle en virusvariant som fÞrst ble oppdaget i Afrika for «den afrikanske varianten», som fÞrst ble oppdaget i India for «den indiske varianten», som fÞrst ble oppdaget i Brasil for «den brasilianske varianten» er rasistisk!

Nope, jeg er ikke forbauset. Jeg bare sitter og venter pÄ at dagen skal komme hvor de som har melk og sukker i kaffen sin, slik at den dermed blir lysere og sÞtere, blir kalt for rasister. Det er satt pÄ spissen, flir for faen!!

Men likevel, jeg ser ikke pĂ„ det som usannsynlig – verden er jo allerede godt pĂ„ vei i den retning. SĂ„ det sĂ„!

Men det mÄ sies at jeg synes WHO har tatt en musikalsk retning med disse nye navnene. Vi kan synge dem, de har liksom rytme og klang.

Merk dere: Alpha, Beta, Gamma, Delta, Epsilon, Zeta, Eta, Theta, Iota og Kappa.

Jeg gir da jamt faen i hva de kaller disse variantene. Det sier meg intet mer eller intet mindre. SĂ„ hvorfor ikke bare synge?! La isla Iooooota!!

Finn en melodi og syng en sang:

Beta, Zeta, Eta, Eta, Eta, Theeeeeta!! Theta, Zeta, Alpha. Deeeeelta!! Zeta, Eta, Iota, Gaaaammaaaa!! Theeeeta, Beeeeta!!

Her er en melodi sÄ blir dette ekstra moro, juuhuuu, vi prÞver oss med «Do re mi». DÄÄÄÄremiiiiiiiiii!!!

Klikk her đŸ‘‡đŸŸ


FÞlg Bunny Trash pÄ MeWe: Link!!

FÞlg Bunny Trash pÄ Facebook: Link!!

#virusmusikk #who #sang #virus #rasisme #stigmatisering #musikk #doremi #jahnteigen #bunnytrash
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg