Venneløs.

Ja, jeg er venneløs i kveld. Føler meg venneløs iallefall, hehe.. det er så uvant og rart og sitte her alene. Heldigvis har jeg musikk. Altså, jeg er jo mye alene, og jeg trives med det. Saken er at når det kommer til helg, lørdagskvelder, så har jeg noe som bygger seg opp inni meg, et behov for å treffe folk, være sosial og ha en dag eller kveld som gir litt input fra andre levende mennesker. Jeg blir liksom urolig og rastløs.

Snuppen min er på en sånn slags reunion i hjembygda (haha) med venner han hadde den tid han «vokste opp», altså folk han i hovedsak ikke har sett eller hatt kontakt med på årevis. Sikkert moro, jeg håper ihvertfall det. Har visst om det en stund at denne helga blir vi hver for oss den sosiale festkvelden, og det er greit. Det er lenge mellom hver gang, og man har godt av det.

Selv hadde jeg på en måte regnet med at noe, et eller annet ville dukke opp, at noen andre laget til en sammenkomst eller en fest. Eller at noen kunne tenkt å tatt seg en tur hit, eller at jeg kunne dratt til dem. Men det er helt tyst, stille som i mormors jordkjeller. Den ene er syk, den andre orker ingenting, den tredje er hjemme med barn, den fjerde er på jobb.. altså, det er mantraet i kveld, hahaha..

Nå guffer jeg musikk, fjoller litt rundt her etter å ha gått en litt lengre tur med jentene. Rastløsheten roer seg rett og slett ikke, og jeg har halvveis bestemt meg for å ta en tur ut på byen etterhvert. Helt teit egentlig, for det verste jeg vet er fulle folk når jeg er edru selv, hahaha.. nå er jeg desperat 😂

Ha en fin kveld alle sammen 🥰

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#helg #bunny #bunnytrash

14 kommentarer
    1. Etter 3 helger hvor jeg har laget selskap, er det egentlig godt med en litt roligere helg.😅
      Men jeg er akkurat kommet hjem fra konsert, så litt action ble det likevel på lørdagskvelden.
      Du får spille så høy musikk at alle tror det er fest hos deg og kommer strømmende til.
      Det pleier å funke.😉💃🕺🏻🍻

    2. Du kom nok gjennom kvelden tenker jeg. Noen ganger har vi godt av å være litt alen tror jeg, for å kjenne på det vi virkelig setter pris på. Ha en finfin søndag 🙂

      1. Jo takk, man har vel godt av å være alene innimellom, og det er jeg jo mesteparten av tiden, derfor jeg kan bli ekstra rastløs som i går. Det er jo bare meg og snuppen min, vi har ikke noe familie her eller denslags, og han jobber jo mer enn hundre prosent. Så i går måtte jeg ut siden ingen venner eller bekjente var å oppdrive. Ironien er jo at da jeg skulle dra ut så åpnet himmelen seg og en nedbør vi ikke har sett maken til tidligere i år flommet gatene. Så da ble jeg ikke ute mer enn en time. Var en merkelig lørdag, hahaha.. fin fin søndag til deg oxo 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg