Velkommen til 2022!

Her på min kant skjer det egentlig ikke så mye. Dagen i dag har snuppen min og jeg gått tur. Vi var også innom sentrum hvor han kjøpte seg et par solbriller og jeg en kortarmet skjorte. Ja reisefeberen begynner å komme, noen ordentlig sydentur har vi ikke hatt etter september 2019. Nå er vi veldig klare, nå er det på tide!

Vi var også en tur innom Backstube og kjøpte litt fersk brødbakst og brus som vi kosa oss med på en benk på torget. En rolig start på helga, så rolig at det faktisk ikke har sunket inn at det ér helg. Jeg tenker dét synker inn i morgen.

Ellers er dette en rolig dag, ikke så mye å formidle. Jeg får stadig meldinger om en pakke som er på vei til meg med posten. Disse meldingene har jeg fått i flere dager, og når jeg leser dem så skjønner jeg at denne pakken, hva enn det nå er, har fått seg noen omveier rundt om i landet. Posten i dag er ren idioti, i morges var pakken i Drammen, nå er den visst ikke det lengre, hvilket er besynderlig. For hvis pakken er til meg som det står i meldingene, så bor jeg i Drammen. Idioti hele Posten!

På blogg har det stilnet en del, men ellers det samme. De som er hyggelige er hyggelige. De som skriver mindre og nyter våren er knapt å se. Så har du trollet da som nok en gang skriver løgner om meg og kaller meg ting. Noen reagerer, men det er ikke bloggere som reagerer. Alle ser løgnene, men reagerer ikke. Den biten der er besynderlig. Men det er som på bussen ned til sentrum i går. Nok en gang et gjeng med islams følgere som lager bråk, noen føler seg plaget, noen blir redde, men ingen sier noe.

Velkommen til 2022!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#norge #realitet #bunny #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Det blir godt for deg å komme deg til varmen tenker jeg 🙂 Kjenne på livet som du har savnet. Litt reisefeber er bra. Sommerfugler hører liksom med. Da er DU i gang med 2022 😀 Jeg har vært her en stund 😉

    2. God morgen, litt mer rolig her på blogg ja,,,,det er vår og folk har vel litt å pusle med..Jeg jobber jo og de dagene er jeg i tåka når jeg kommer hjem ved 17:00 tiden! Sliten i hodet og øyne!
      Deilig å begynne å reise litt igjen ja…Nesten glemt hvordan det er å fly jeg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg