Ved havkanten.


Siste dagen her i Bergen, fremdeles helt nydelig vær og alt er bare glede og moro. Kommer til å savne å sitte her helt i havkanten og spise frokosten min.


Nå skal vi bare kose oss de timene som er igjen her. Ha en fortsatt fin dag alle sammen 😘


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#helgetur #sol #sommer #ferie #pingviner #søndag #bergen #indiskmat #akvariet #restaurant #clarion #fincken #admiral #bunnytrash

7 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌺👍🏻🇳🇴☀️

      Eg håper du har hatt en fin helg her hos oss i Bergen ☀️De er som de sier,vi bergensere er noe for oss selv,gjestfrie,inkluderende,utadvendte og evige optimister.
      Og så er det en helt spesiell opplevelse å være ved sjøen i Bergen og områdene rundt,det er en slags uforklarlig atmosfære som man bare føler i nærheten av sjøen her.

      En av de tingene eg setter aller mest pris på er å sitte i frokostbuffeen på Fjordline å bare nyte innseilingen til Bergen,det er så man får gåsehud.Eg har vært mange ganger med båten (nesten) bare for den opplevelsen.☀️🇳🇴

      Hilsen synskepeggy.

      1. Et godt tips til hotell hvis du en gang drar til Bergen. Ikke det dyreste, ikke det billigste, litt gammelt og slitt, men samtidig hjemlig og i sentrum. God service! På de rette rommene, og ved de rette bordene i frokostsal og restaurant så er det som om man flyter på havet eller er i syden. Love it!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg