Valentineshelg ❤️


går kveld var det snuppen min og jeg på balkongen her under varmelampa, med potetgull, spekemat, chillidip, Irish Coffee, drinker med sterke farger og frost-shots. Musikk i høytallerne og god stemning. Da klokken passerte midnatt fikk han Valentines gave fra meg. «Bad Boy» parfyme fra Carolina Herrera. Kjempefin og koselig kveld!

Ja jeg kjente på kroppen i morges at kvelden hadde vært bra. Etter en deilig frokost med både kokte egg, eggerøre, sprøstekt bacon og ferske varme grove rundstykker, så sovna jeg like gjerne av på sofaen igjen.

I kveld har vi vært ute å spist på indisk restaurant. Safran. Maten er helt fantastisk der, helt fantastisk. Hovedretten min var himmelsk, sausen perfekt, og jeg fikk Chilli Garlic Naanbrød til, som faktisk er det beste naanbrødet jeg har spist. Jeg spiste rubbel og bit, på slutten tok jeg biter av naanbrødet for å få med meg siste restene av sausen. Snuppen min var også mer en fornøyd.


Noe kjølig i lokalet, men vi koste oss veldig. Jeg fikk Valentinegave av snuppen min, en lekker designet sølvring med zirkon-steiner. Der traff han hundre prosent.

Da vi skulle betale fikk vi redusert pris fordi daglig leder kom, og vi er «inne» med han. Så det var også veldig bra, veldig snilt. En fantastisk middag og en koselig opplevelse for en billig penge.

Nå blir det avslutning av sesong tre, og muligens begynnelsen av sesong fire av RuPauls Drag Race. «The time has come… for you to lip sync… for your life – and don’t fuck it up!».

Ja til livet, og takk for titten ❤️


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#safran #valentine #drammen

4 kommentarer
    1. Happy Valentine’s Day girls, and remember: If you can’t love yourself, how in the hell are you gonna love somebody else? Can I get an Amen up in here?!?!

        1. Now let the music play..

          🎶don’t be jealous of my boogie🎶

          🤣

          Elsker RuPaul👏👏👏

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg