Vært ute på tur, er SÅÅ glad jeg er HER!!

Så utrolig deilig å komme hjem igjen å innta sofaen. Jeg har gått meg en laaaaaang tur, så stakk jeg innom treningssenteret og tok meg en time på tredemølla, så en liten økt med Kranglefanten. Kranglefanten er da altså den magetreningsmaskintingen, som fra i dag går under navnet kranglefanten.

På turen var jeg innom en butikk og hentet en pakke med en skjorte og en jakke jeg har bestilt. Kjempemoro var det at begge deler satt som det skulle, så da har jeg noe nytt i sommergarderoben.

Etter treningssenteret og styret med Kranglefanten var jeg så tørst at jeg måtte innom Kiwi og kjøpe meg en halvliter Solo Super som gikk ned på høykant. Likte også at der var tilbud på halvkilospakker med grillpølser, to varianter, «ost og chilli» og «chilli og ost». Plukket med meg fem pakker av hver. Nå er jo ikke pølser det man skal spise da, det er søppelmat, men godt innimellom da, og det er jo snart grillsesong også. Når det koster 10 kroner pakken, så river jeg gladelig i med en hundrelapp for 5 kg.

Yupp, snart grillsesong. Vi har helt nydelige dager her, jeg smiler fra øre til øre og bare nyter det hele med musikk på ørene og kjenner at nå er jeg inne i en fin stim. Motivasjonen er på topp, kiloene forsvinner, mye moro som skjer fremover.

Bildet øverst er knipset i helga av min mammas nabo. Altså det er et helt nytt bilde fra der jeg vokste opp, dette er rett utenfor hvor min mamma bor liksom. Oen herlig påminnelse om en av grunnene til at jeg flyktet, jeg er så glade jeg er her hvor jeg er, jeg er så glad jeg bor her jeg bor.

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#mandag #vår #sommer #jatillivet #drammen #bunny #bunnytrash

13 kommentarer
      1. Nå har jeg bestemt meg for 5 uker hardkjør, overlevde uke 1, nå er det uke 2 – ja serr, tror jeg hadde trengt ukentlig psykiater, muligens 2-3ganger i uka, hadde jeg fortsatt bodd i Harstad.

    1. Nå måtte jeg gni meg i øynene når jeg så snø… Har jo fått med meg at du ikke bor så mange mil unna meg, og her er det grønt og regn 🙈 Glad jeg bor her jeg bor, hvor snøen forsvinner i mars/april. Mmm, grillpølse med ost og chilli, det er gøtt det.

    2. Ja ja, har ein stor tomt, veit ein ikkje kva som er verst, snø som må måkast, eller gras som må slåast. God trening er forsåvidt begge deler.
      Var ute med longorva, rektegnok bensindrevet, høyraka og trillebåra i går.
      Det vart 5,5-6t med trening 🤣.
      Pølser? Nei, det er fymat. Eg et berre to typar pølser, og dei er begge laga av sau. Det er Ringdal grillmør, og enten Ringdal eller Jacobsen dampamør, men då snakkar me om skikkeleg mat 😊.
      Sånne andre pølser, fulle av soya og alskens uhumskheiter, nei takk. Litt kvalitetsbevisst er eg då.
      Kjerringa fekk bålpanne til bursdagen, av gubben, så grillsesongen køyrde me igong tirsdag etter påske, med bålkokt kaffi og toast varma på bålet 😊. Måtte jo teste ut noko av utstyret hu fekk 😜.
      Flott og inspirerende og sjå at du står på 😊.

      1. Foretrekker å slå gress fremfor å måke snø. Disse pølsene var gode og kostet 10 kroner, altså 1 kr pølsa, med den prisen så smakte pølsa ekstra godt! 😜

        1. Det gjer eg og. Ei anna positiv side med somarhalvåret, er alle blomane som blømer.
          I år har eg tatt opp ein gamal hobby, og fyrt opp storekameraet, og satt i gong prosjekt blomar. Det går ut på at eg tek nærbilete av alle ville, og nokre kultiverte blomar på tomta her.
          Har fått ein del flotte bileter, og eitt par som nermar seg premiebileter.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg