Utvidet helg.

I dag har jeg puslet mest her hjemme, i morgen starter helga for vår del. Støvsugd, stelt og klippet ned planter og ryddet litt. Det blir en utvidet helg og fredag og lørdag er byttet på. I morgen skal vi ha lørdag her i heimen, så tar vi fredag dagen derpå.

En stor ladning med spekemat ble hentet på posten i dag, i morgen kommer et par venninner på besøk og da skal vi kose oss med masse snacks, spekemat, chillidip, bra musikk, Aperol Spritz, noen gode drinker og kanskje tilogmed noen shotter. Jeg er helt sikker på at det blir veldig hyggelig.

Jeg har inntatt sofaen nå, skal fortsette med serien «The Good Doctor» på Netflix og bare lade opp til morgendagen. Det blir sikkert en liten tur ut på byen rundt midnatt også. Jeg vet jeg sier det ofte, men jeg sier det likevel igjen, det er så mye elendighet rundtomkring i disse tider, det blir bare mer og mer viktig å koble ut omverdenen innimellom, og leve i nået, gå inn i «boblen» og nyte det som nytes kan.

Dagene fremover har jeg gledet meg til, det er mye som skal skje. Det er spennende. Godt å ha ting å se fram til også. Nå avslutter jeg her, men hvis dere har lyst så kan dere sjekke ut linken under, og kanskje glede meg med å svare på spørsmålene der?

Ha en fortsatt fin kveld folkens, stå dere vel! 🐰

«Morsomme spørsmål med svaralternativer»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#palestina #israel #islamisme #regjering #gahrstøre #bartheide #norge #bunnytrash #bunny

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg