Utrolig sterk og tøff dame!

Eden Golan skal representere Israel i årets finale av Eurovision Song Contest. Låta heter «Hurricane» og er en nydelig ballade som absolutt har vinnerpotensiale for både tekst, melodi og i det hele tatt.

Denne unge damen ankom Malmø i Sverige allerede for noen dager siden hvor hun sitter innesperret på et hotellrom og ikke kan bevege seg noen steder. Dette i vårt «frie trygge» vesten, her i Scandinavia, hos «søta bror», Sverige. Dette på grunn av dødstrusler. Hun har en armé av livvakter og det heter seg at aldri tidligere har Israel sendt et så stort sikkerhetsoppbud til Eurovision som i 2024. Eller aldri før har noen Eurovision-deltaker noengang trengt et så omfattende sikkerhetsopplegg rundt seg.

Det er ganske absurd, vi snakker Sverige, et av de nordligste landene i hva som skal være den tryggeste delen på planeten. Vi snakker ikke om land som eksempel Mauritania, Libanon, Nigeria, Somalia, Afghanistan, Sudan, Iran, Saudi Arabia eller et område som Gaza, hvor menneskeliv er lite og ingenting verdt. Dette er så utrolig surrealistisk at jeg greier knapt ta det innover meg.

Antisemittismen i Sverige er svært høy, da også spesielt i byer som Malmø hvor det er blitt importert skremmende mange mennesker fra de landene som er nevnt over, og land som likestilles med disse. Slik har det vært noen år i Sverige, og når noen i Norge har advart mot slike tilstander i Norge har man blitt latterliggjort og hånet.

Jeg leser en artikkel om den danske skuespilleren Kim Bodnia, som spilte i en en svensk-dansk serie, «Broen», som i 2016 fortalte i et radiointervju at han, som dansk jøde, følte seg utrygg i Malmø, og at han måtte trekke seg fra serien på grunn av antisemittismen i Sverige.

Mennesker forteller om palestinske flagg som kan sees overalt i diverse strøk i Malmø nå. Det fortelles om jøder som blir truet av folk. Og det har vært uttalt at grupper har planer om å angripe den israelske Eurovision-delegasjonen.

Israelske Eden Golans ballade vekker mange sterke følelser og mange mener låten faktisk handler om massakren som fant sted på sangfestivalen Nova den 7. oktober, der flere hundre ungdommer ble drept i en massakre begått av Hamas, palestinernes egne folkevalgte.

Eden Golan har min respekt for å reise til Sverige og delta i Eurovision. Igjen, en nydelig låt. Fullfører hun det hele, så får hun min stemme. Tøff dame, i kampen mot islam og islamisering, for frihet og kjærlighet, all respekt!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#islam #eurovisionsongcontest #hurricane #edengolan #malmø #finale #islamisering #terror #sverige #bunnytrash #bunny

26 kommentarer
    1. Hun får også min stemme. Israel er i mitt hjerte, og djevelsk propaganda fra islamister og deres saueflokker, når meg ikke. Jeg er glad for at du ser og forstår 🙂

      1. Er vel propaganda at Israelske soldater leker seg i lekeapparatene til døde palestinske barn, og ikler seg undertøyet til de døde mødrene deres også, da, eller? Svart-hvitt tenking er det farligste som finnes! Nei, jeg støtter ikke Hamas, – deres fremferd er like ille, men nå må Israel snart vaske barneblodet av hendene sine.

        1. Ja den uttalelsen der var drøy med tanke på hvordan Palestina startet dette 7. oktober. Og jeg velger heretter å skrive Palestina og Israel. Jeg merker meg at mange velger å skrive Hamas på den ene side, og Israel på den andre. Dette er en måte å hvitvaske palestinerne, for fakta er at Hamas er palestinere som ble folkevalgt av palestinere til å utføre charteret som Hamas vant valget med.

          1. Dette startet lenge, lenge før 7. oktober..
            Så da er Jødene Israel, da?Mange jøder som ikke støtter regjeringen nå, og de ville blitt ganske fortvilet over sånn argumentasjon.Det er jo derfor antisemittismen øker, – folk evner ikke å se forskjell på staten og folket i Israel…

            1. Det virker på meg som om du ikke evner det heller iom du er så skuffet over meg for å ha andre meninger enn deg. Fordi jeg stemmer som jeg gjør osv. Du finner ikke et eneste menneske på kloden som er enig med deg i absolutt alt, så da må du bare gå rundt å være skuffet over samtlige på kloden da. Personlig har jeg mer respekt for meningsmotstandere, enn folk som ikke tør mene, eller som faktisk ikke har mening om noe, du vet saueflokken, enn personer som begynner å spille på følelser og hersketeknikker når en treffer på noen som ikke mener samme som en selv.

              1. Nettopp! Du legger ut et blogginnlegg som jeg svarer på. Eller vil du bare ha kommentarer som er enige med deg?

                1. Hadde jeg ikke ønsket meningsmotstandere velkommen så hadde jeg vel ikke godkjent kommentarene, hadde jeg vel? Men dine kommentarer er, hvis du leser over dem selv, mer om meg enn noe annet, er dem ikke? Hva jeg har lest og ikke lest, hva jeg kan og ikke kan, at jeg er homofil etc.. men når du først drar dét inn, jo det stemmer, palestinerne dreper homofile, mens israelerne hyller kjærligheten, menneskers rett til den og har årlig den største feiringen i den delen av verden.

                  1. Hm, vet ikke hvordan jeg skal forklare, – men det er jo du selv som bringer inn deg selv på slutten av innlegget.,og meninger min om det du skriver er forskjellig fra din. Derfra argumenterer jeg mitt ståsted. Hvis du ikke skrev om hva du gjør mtp mgp, så hadde jeg ikke nevnt deg.Mesteparten av det jeg skriver dreier seg om konflikten .

                    1. Så du drar til eksempel inn mine kunnskaper og min legning fordi jeg mener «Hurricane» er en nydelig låt som jeg kommer til å stemme på hvis det hele blir gjennomført. Ok.. skjønner.. 🐰

      2. Jeg støtter de som står opp for å beskytte sine egne fremfor å bruke sine barn som skjold. Over 50 prosent av palestinere er barn under 15 år. De er bra gale som har valgt Hamas til å styre og lede landet, angripe et land som Israel og risikere at alle barna i Gaza blir drept som direkte konsekvens av deres handlinger. Israel ble til for at de ville ha et fritt land hvor de kunne være trygge. Nå viser det seg at gjennom alle år, så vil dette aldri skje uten å uskadeliggjøre Hamas. Det er politikken i det hele. Når det gjelder ESC så synes jeg selv ofte at ballader er for kjedelig og demper den festen ESC er ment å være, men når en ballade er virkelig bra, da er den på sin plass. Dama kan synge og låten er dritbra, fullfører hun, så ja, da får hun min stemme. Jeg stemmer ikke Gåte foran ihvertfall. Jeg stemmer etter hva jeg synes er best, slik er det med det 🐰

    2. Barbariet som Israel presenterer nå er intet mindre enn avskyelig. Like avskyelig som Holocaust i sin tid og det Hamas gjorde i oktober. At antisemittismen øker er urettferdig, for man må skille mellom staten Israel og folket, – men det er forståelig også, – det er svært få jøder i Norge som ytrer seg om barnemordet som foregår. Da er det lett å konkludere med at “den som tier, samtykker”. Les litt historie,
      om hvordan dette startet, – dessverre har konflikten utartet til en polarisering der den ene parten benevnes som alltid slem, og den andre alltid god. Sånn er ikke det virkelige livet. Skjønner godt at du er skeptisk til religion, da særlig Islam, – det har du all grunn til, – men andre religioner er ikke et hår bedre. Det er forferdelig å bli hetset for sin legning, – og såkalt integrering her i Norge har slått fullstendig feil i mange, mange tilfeller. Men alle eplene i kurven er ikke dårlige, selv om man må lete. Ble skuffet over deg nå, Bunny, – MGP boikotter jeg, – hvordan gi stemmer til et land som til de grader hensynsløst slakter ned barn? Et land med soldater som leker seg i lekeapparatene til døde palestinske barn, og ikler seg de døde mødrenes undertøy? Fysj! Dermed er det ikke sagt at jeg forsvarer Hamas’ framferd, – det er også fysj!

      1. For det første, denne stadige bruken av ‘Hamas’ og ikke Palestina, hvorfor? Hamas er Palestina, og Palestina er Hamas. Det eneste demokratiske som er gjort i Palestina var da folket valgte Hamas til å lede og styre landet. Og hva stod i chartereret til Hamas? Hva vant de valget med?Jo antisemittisme. I charteret stod det at de skulle utrydde jøder og Israel. Dette er ingen påstand fra min side, dette er veldokumenterte fakta. Når det kommer til å lese historie, hva vet du om hva jeg har lest og ikke lest? Jeg tenker du heller kan lese litt historie istedet for å diktere hva andre skal gjøre. Og det skal jeg si deg at islam er en ideologi og laaaangt verre enn noen religion. Bare det at du skriver noe annet sier meg igjen, at det er du som burde lese deg opp litt her. Hvilken religion finner du på 666 sider som fra begynnelse til slutt handler om å nedslakte jøder og vantro? Og hvem sier at alle epler er råtne? Har jeg sagt det? Og hva er behovet for å si at du er skuffet over meg? Skulle jeg bli lei meg da? Forsøker du å gå på meg som person for at jeg skriver hva jeg tenker og mener? Da har du vitterlig rodd deg inn i feil kommentarfelt. Hvordan gi stemmer til et land som slakter ned barn spør du? 50,3 prosent av Gaza er under 14 år, gjennomsnittsalderen er tenåringer. Hva slags mennesker er det som går til angrep på et annet land, dreper hundrevis av tenåringer og bruker sine egne barn som skjold? Hvis du ikke skjønner at de er riv ruskende gale, istand til hva som helst så går det på deg. Israel vet hva palestinerne er i stand til, og jeg tenker at de avgjørelser de tar er basert på deres egen erfaring. Jeg tenker de har lært av historien. Og dette du skriver om lekeapparater og undertøy, det tyder på indoktrinering. Palestinerne startet dette med å drepe hundretalls barn, og voldtok mange av likene, det er også de som avslår fredsavtaler. I slutten av innlegget mitt skriver jeg ‘Eden Golan har min respekt for å reise til Sverige og delta i Eurovision. Igjen, en nydelig låt. Fullfører hun det hele, så får hun min stemme. Tøff dame, i kampen mot islam og islamisering, for frihet og kjærlighet, all respekt!’ Og du skriver at man må skille mellom staten Israel og folket. På hvilken måte skiller du mellom staten Israel og folket når du belærer meg fordi min stemme går til beste sang og artist i en ikke-politisk sangkonkurranse? DU skuffer MEG! Boikott hva du vil, her i huset følger vi ESC som tradisjon innført av min beste venninne som døde av kreft november 2019. Og det tenker vi fortsette med!

      2. Vet du noe om denne konflikten i det hele tatt? Nå har palestinerne skutt raketter inn over israelske boligområder hver uke, og ofte hver dag, i over to generasjoner. Hvert eneste av disse terrorangrepene har vært en bona fide krigshandling, og Israel har vært i sin fulle rett til å gå til krig for flere tiår siden. I stedet har de svært med å presisjonsbombe de basene som har vært brukt til terrorangrepene, etter først å advare sivile så de har kunnet komme seg i sikkerhet. I tillegg har de tilbudt palestinerne syv svært generøse tostatsløsninger, som alle ville ha ført til fred. Hvor mange av disse løsningene har palestinerne godtatt? Ingen. Og vet du hvorfor? Fordi de har i charteret sitt at Israel og jødene skal utslettes, er hvorfor. Palestinerne er den aggressive parten her, og burde vært satt under administrasjon. FN har plikt på seg til å gripe inn i slike tilfeller, men de sitter heller med henda i fanget og fordømmer Israel, noe som viser godt hvor solid representasjonen fra islamske stater er i FN.
        Så litt om selve krigen. the Institute og Urban Warfare, som har lang forskningdtid på slik krigføring og nok er de eneste ekspertene på emnet, kan fortelle at i bykrigføring er forholdet mellom sivile og stridende drapstall vanligvis 9:1. Altså, ni sivile blir drept for hver stridende. I denne konflikten ligger det forholdet på ca 1.5:1, et uvanlig lavt tall. Hvorfor er det så lavt? Fordi ingen hær i historien har gått så langt som IDF gjør for å skåne sivile. Ever. IDF benytter seg av tre hovedprinsipper for å oppnå dette:

        1) Roof-knocking. dette betyr at de bomber en høy bygning i området med bomber som har lav sprengkraft, men lager desto mer lyd. Dette for at sivile i området skal forstå at et angrep kommer, og evakuere.
        2) de RINGER opp telefoner i området og advarer om at et angrep kommer, og at folk bør evakuere.
        3) de slipper flyveblader med kart som viser hvor de kommer til å bombe, og med fluktruter tegnet inn på kartet.

        og alt gjøres o god til før selve angrepet, for å gi folk tid til å komme seg unna. De to første er sporadisk brukt tidligere, men den tredje har ikke vært brukt av NOEN annen hær enn IDF. De gir altså bort militære planer for å skåne sivile. Så beklager at jeg ikke tror på våset ditt lenger oppe om hva israelske soldater gjør. Hvis du tror de oppfører seg slik når hele verden følger med, er du mer godtroende enn du har godt av.

        1. Hmm. Nå etterpå ser jeg at jeg ikke nevner noe navn, og at det kan misforstås, men denne kommentaren var altså til signaturen “Lena”.

    3. Jeg er enig med deg at hun er tøff, men jeg skal si min ærlige mening. Jeg hater sangen… den falt ikke i min smak, tror faktisk at årets mpg eller Eurovision ikke hadde en eneste bra sang som jeg ville gitt min stemme. Og jeg stemmer aldri noen sinne av sympati, uansett.

    4. Av svaret ditt ser jeg det er mange følelser i sving, – og det er ikke negativt, heller tvert om. Min kommentar er ikke for å hetse deg jeg prøver bare å få nyanser i en altfor polarisert debatt. Bildene av de israelske soldatene er ikke indoktrinering, de har gått verden over. Enkeltindivider i militæret har blitt refset og oppsagt i kjølvannet av disse bildene, og det er supert. Alt er ikke negativt med Israel. Hvorfor er det tilsynelatende vanskelig for deg å se det på samme måte om Palestina og Palestinere? Mange Palestinere hater Hamas, men ble tvunget til å stemme på dem. Samme har vi sett i Tyrkia ved valg.
      Det pussige er jo at ved slik svart-hvitt tankegods, så gyldiggjør du på en måte ensidige tanker om homofili. Du argumenterer på samme måte som dem som er religiøse, der evner de kun å se legning som de synes er feil, og ikke mennesket bak. Det er fryktelig urettferdig, er det ikke? Jeg tror at du har hatt mange dårlige opplevelser med muslimer som gjør at argumentasjonen blir ensidig, og det skriver jeg ikke for å rakke ned på deg, det er fullt ut forståelig, men urettferdig for dem som ikke er råtne epler.

      1. Igjen, jeg har aldri sagt at alle er råtne epler. Du får ta deg en tur på besøk, se hvor jeg bor, hvem jeg snakker med når jeg er utendørs, hvem jeg omgås, hvem mine venner er, hvilke land vi bruker reise til, hvilke land vi har besøkt og så videre. Denne måten du kommenterer med å skrive om meg, slutt med det, ingen kjenner meg bedre enn meg. Innlegget mitt er om hvor absurd det er at en ung kvinne sitter innesperret på et hotellrom og må ha beskyttelse og det største sikkerhetsopplegget ever pga islamister og antisemitter helt nord i vårt vestlige samfunn og du drar fram undertøy og min personlige klesvask. Rolig nå vesla!

        1. Hm, vesla? Er det nå vi skal begynne å bli usaklige og kalle hverandre? Tar det som et kompliment jeg, da. Jeg tusler stille vekk, – selvfølgelig kjenner jeg deg ikke, – men tror det ville vært interessant å diskutere med deg.

          1. Overskriften på mitt innlegg her er «utrolig sterk og tøff dame» og det står jeg ved. Jeg kjenner henne ikke, men jeg skjønner at hun vet hva hun står opp imot, hun blir buet og drapstruet, velger å gjøre dette vel vitende om jødehatet og hvor meget Europa, Sverige og Malmø er islamisert, og hvilken tynn tråd hennes liv henger i.

    5. Damen som representerer Israel står jo ikke for alt det israel står for.

      Om man ser enkelt individer istedet for å tre alle under en kam så kan man faktisk støtte Israels bidrag.

      Har ikke fulgt noe med i år, men hadde ikke det vært tryggest om hun fremførte ikke live…

      1. Jeg har linket til låten i innlegget. Jeg synes den er nydelig og har lagt den i spillelisten min. Madonna har en sang som heter «Music» hvor hun synger følgende «Music makes the people come together», noe hun forsøkte på da hun hadde pauseshow i ESC 2019 hvor to av danserne hadde hvert sitt flagg på ryggen, det palestinske og det isralske, og de to holdt rundt hverandre i slutten av forestillingen. Jeg tror noen ganger Madonna er klarsynt og forsøkte advare verden mot at dette skulle eskalere igjen, for forrige gang Hamas angrep var i 2014, og de har gjort dette jevnt, så hun så nok dette komme. Madonna sang låtene «Future» og «Like a prayer» , og i ettertid er det ganske spesielt å tenke på. Med det sagt, at en israelsk dame skal bli truet på livet for å synge en sang i Sverige sier litt om hvor mye vi har latt islam overta samfunnet. For i bunn og grunn handler ESC og musikk om å forene folk 🥰

        1. Det er ikke bare islam. Det er også venstrepøbelen som ikke kan få nok av denne kulturen.

    6. Titusener har tatt til gatene i Malmø. Det ser ut som Midtøsten der. Takk, politisk ledelse.

      På et hotellrom i samme by sitter det en ung kvinne. Hun, Eden Golan, kan ikke gå ut av hotellet hun bor på. Det er for farlig for henne. Stedet der hun skal opptre i Melodi Grand Prix, Malmø Arena, er bevoktet av det største politioppbud i nyere tid. Hun kommer nemlig fra Israel og skal synge om å slippe gislene fri.

      Politi fra Norge og Danmark må trø til for å hjelpe svensk politi med å stagge de voldsomme massene.

      Av Malmøs 380.000 innbyggere er rundt 100.000 fra muslimske land.

      Malmø er nå en krigssone. Sverige er i krise.

      Disse demonstrantene som opptre som de reneste fascister, har aldri vist sympati med alle gislene som fremdeles befinner seg i terror-Hamas sine klør.

      I kveld kan du høre henne, Eden Golan, og støtte Israel, gislene og de etterlatte – i Eurovision. Vis at du bryr deg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg