Undoubtedly BunnyTrash!!

Før du uttaler deg om noen, bør du virkelig kjenne vedkommende. Før du uttaler deg om noens holdninger, bør du undoubtedly vite noe om dem. Før du uttaler deg om noens venner, så bør du sannferdig kjenne dem. Før du uttaler deg om noens liv så bør du ha levd det!

Høres ikke det ut som kloke ord?!

Vel, det samme kan sies om meg. Før du uttaler deg om meg, bør du virkelig kjenne meg. Før du uttaler deg om mine holdninger, bør du undoubtedly vite noe om dem. Før du uttaler deg om mine venner, så bør du sannferdig kjenne dem. Før du uttaler deg om mitt liv, så bør du ha levd det!

En er mot andre slik en ønsker å bli behandlet selv, med det sagt så ønsker jeg dere en fortsatt flott kveld og fantastiske dager fremover.

With love ❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#poesi #dikt #sannhet #sanneord

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg