Underlig utsagn.. Nakstad!

Det er Pride i Drammen og deltatt har vi gjort, snuppen min og jeg. Det var diverse arrangementer på fredag, og det er det også i dag, det er ikke noe vi har vært eller er med på, men i går tok vi den helt ut med parade på formiddagen, indisk restaurant på ettermiddagen, vorspiel og fest på kvelden og deretter ut på byen for litt natteliv. Utrolig fin og festlig dag, hadde kjempemoro fra a til å. Og enda litt til..

Det kan være at det er grunnet massivt inntak av alkohol i går, at det er dagen derpå i dag, det kan være derfor jeg stusser på assisterende direktør i Helsedirektoratet, Espen Nakstads utsagn til NRK. Altså må sies at når jeg ser en artikkel med bilde av denne mannen så vrenger det seg i magen min, jeg kjenner på ingen måte denne mannen, men jeg liker han ikke. Jeg kan ikke for det, jeg liker han bare ikke. At jeg skriver dette kan noen anse som mobbing og at jeg mobber Nakstad, men det får bare være. Jeg tror helt ærlig ikke han bryr seg uansett. Anyways, vi går nå inn i en periode hvor vi atter en gang kommer til å se mange bilder av han, lese og høre alle hans ytringer som skal påvirke livene våre. Han liker oppmerksomheten det er helt klart, for mange ganger er hva han ytrer helt intetsigende.

Men så til dette nye siste utsagnet fra han hvor han snakker om smitte og korona, pandemi, bølger, mutanter, varianter og.. wait for it.. vaksiner!! Tam-da!!! Han sa følgende til NRK, direkte sitat: «man skal ikke bli overrasket hvis man merker symptomer et døgn etter at man har vært i kontakt med en som har koronaviruset. Det kan gjerne ta lengre tid også, men stadig flere rapporterer at de merker symptomer dagen etter at de begynner å bli syke».

«Symptomer dagen etter de begynner å bli syke».. jeg smaker litt på den. Altså, et symptom er en sansning eller endring av ens helsetilstand. Det er en subjektiv beskrivelse, i motsetning til sykdomstegn eller kliniske funn, som er begreper som brukes om objektive tegn på tilstedeværelsen av en sykdom. Eksempler på symptomer er tretthet, smerte, kvalme og svimmelhet. Symptom er en subjektiv opplevelse av at noe er unormalt med en selv.

Det kan som sagt være at det er hodet mitt som ikke henger helt med her enda grunnet at man festet som fjortiser i går, men jeg skjønner ikke hvordan man kan være syk dagen før en får symptomer? Hvis jeg får host og snufs i morgen, er det definert at jeg er syk i dag? Joda, man er vel det, men jeg får slik følelse av at man hele tiden blir fortalt at man er syk.

Anyways, personlig opplever jeg rundt meg in real life, sosiale media og i det hele tatt at folk går med den oppfatning at pandemien er over, korona, koronapass (segregeringspass) er historie og vaksiner og press er tilbakelagt og avsluttet. Til og med bloggeren «Gryende» tar til ordet å være mer optimistisk om situasjonen fremover, hvilket dere kan lese om i hennes innlegg «Nå gidder de ikke prøve engang».

Jeg er den eneste som har kommentert det innlegget, med følgende kommentar: «Vi får se nå når de nye variantene «utvikler nye egenskaper». Altså en kan trygt si at min optimisme begrenser seg litt ift «alle andre». Og guess what.. Til NRK har nå Nakstad uttalt at koronaviruset har utviklet egenskaper som gjør at folk blir raskere syke enn før. Jeg vil tørre å påstå at han vil komme til å gi dette viruset enda flere nye egenskaper utover høsten..

Etter å ha holdt meg langt unna nyhetslesing og den slags de siste dagene siden jeg har vært meget opptatt med festligheter, ‘hopp og sprett’ og livsnytelse, så har jeg bedrevet en del oppdatering på morgenen, og det er mye psykt å lese om som skjer i verden, små barn bundet til senger og mishandlet i flere timer. Jeg skriver verden, men det det var faktisk her i Norge. Jeg har også fått info om hvem dette var, og dere kan jo gjette tre ganger hvilken tro voldsutøveren har. Dere vet fredens og kjærlighetens tro».

Hellige kaninmåne nå sklir jeg ut her.. tilbake til tema..

Jeg siterer igjen assisterende direktør hos Helsedirektoratet, Espen Nakstad her: «Så lenge vaksinene beskytter godt mot alvorlig sykdom, vil det sannsynligvis ikke være nødvendig å bruke inngripende tiltak slik vi husker fra pandemiens første år».

Jeg tar dette som en trussel. Jeg tolker det han sier som om at befolkningen må igjen la seg injisere av dette de kaller vaksiner, hvis ikke vil ‘Nakstad og co’ gjøre sitt for å påvirke at landet stenges ned igjen, og/eller komme med inngripende regler og tiltak, såkalte anbefalinger om munnbleier, hvor mange en kan ha på besøk i egne hjem. Ny splittelse i samfunnet med påfølgende hat og hets. Bryte ned immunforsvaret hos folk og belaste befolkningen til mer psykisk sykdom.

Men altså, jeg gir meg ikke, det er en big HELL NO fra meg når det kommer å la meg injisere av dette dritet. Av alle jeg kjenner er det de som ikke har latt seg injisere av dette dritet som har blitt minst syke, mens mange som har latt seg injisere to, tre og fire ganger ytrer at de er SÅÅÅ glade for at de er vaksinerte fordi de er sikker på at de ville dødd hvis de hadde latt vær.

Yeah, right!!

Men vi er altså i gang igjen.

Ifølge ekspertene er koronahøsten i anmarsj. Tar man ikke nye «vaksiner» så vil vi i verste fall havne tilbake på start.

Igjen ser jeg trusselen bli fremført mellom linjene. Er det bare jeg som tolker det slik? Er det bare mitt «dagen derpå-hode» som fucker med meg? Samme faen, den trusselen eller hva det er fungerer ikke på meg, når det kommer til korona og pandemi så har jeg vært på samme sted hele tiden, ingen kan sette meg tilbake til start. Ikke ble jeg syk av korona, og ikke fikk jeg bivirkninger og sykdom av vaksiner, fordi jeg lot meg ikke injisere. Og nei, jeg er ikke redd sprøyter, jeg kan trygt påstå at jeg har tålt flere sprøytespisser enn gjennomsnittet.

Nå er lagre over hele landet fylt opp med selvtester. For å være forberedt til framtidige smittebølger har det blitt anskaffet rundt 50 millioner selvtester som delvis er lagret ute i kommunene. Da er vi igang igjen, nå skal man lete fram sykdom for å lage statistikker og tall for å skremme folk til å gjøre hva dem ønsker.

Datoen er satt til 1. oktober, og jeg siterer hvordan koronaeksperten Espen Nakstad avsluttet sin uttalelse: «I høst er det viktigste å vaksinere seg og teste seg slik at utsatte grupper kan skjermes for smitte». Game on, nå er «dugnaden» i gang igjen «vi gjør ikke dette for oss selv, vi gjør det for alle andre».

Yeah, right.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#korona #pandemi #plandemi #vaksiner #bunny #bunnytrash

10 kommentarer
      1. Det er jo egentlig tydelig hva mannen sier, jeg tror faktisk dette går inn i hjernen på folk, og uten å tenke bevisst over det blir man kontrollerte. Bestemte utsagn og uttalelser i media er psykologiske utspill. Passiv manipulasjon.

    1. Jeg tror ikke at myndighetene klarer å dra i gang et nytt hysteri angående Corona. Jeg tror heller ikke at de kommer til å få noe særlig oppslutning om en fjerde runde med de samme risikable mRNA vaksinene. Jeg tror at det hele nå rett og slett begynner å bli for dumt og at for mange mennesker er leie av at myndighetene roper “ulv” i et sett.

      De som faktisk frivillig velger å la seg vaksinere med en fjerde dose, skal naturligvis få et diplom og en medalje for å være dummere og naivere enn hva det er lov til å være.

      1. Jeg håper at de ikke greier dra i gang denne fjerde runden, men jeg blir ikke overrasket rett og slett fordi det hele tiden blir pønsket ut nye metoder for å få dette gjennomført. Ting som blir sagt og gjort som fester frykt i underbevisstheten. Som Nakstads siste utspill med å gi viruset nye egenskaper og spille på følelser iht bla det å beskytte eldre, syke og utsatte. De kan også finne på å komme med ting som vi i vår villeste fantasi hverken kan forutse eller forestille oss.

    2. “Nakstad aksjonær i smittevernselskap som tjuedoblet omsetningen i koronaåret – Dagsavisen” https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/2021/09/21/nakstad-aksjonaer-i-smittevernselskap-som-tjuedoblet-omsetningen-i-koronaaret/

      “Advokat reagerer på Nakstads dobbeltrolle: – Den norske rettsstaten er ikke hva den en gang var | Resett” https://resett.no/2021/09/23/advokat-reagerer-pa-nakstads-dobbeltrolle-den-norske-rettsstaten-er-ikke-hva-den-en-gang-var/

    3. I ungdommen jobba eg ei tid som griserøktar bl.a. Då gammelrånen ikkje fekk det til for seg lengre, vart den mannevond, og augene på den endra seg radikalt.
      Når eg ser augene til Nakstad, minner dei stygt om augene til gammelrånen, etter den vart mannevond.
      Det formeleg lyser vondskap av dei, og slike folk lit eg ikkje på for fem flate øre.
      Det same kan forøvreg seiast om Børge Brende og Erna Solberg.
      Dei er av same ulla.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg