Tusen takk Vibbedille!

For litt tilbake siden postet jeg et innlegg her på bloggen, det kan dere lese her: «Trækkspellæsta – utfordring». Der postet jeg et par bilder av et par hva folk her nede kaller ‘ullsokker’, der jeg kommer fra sier vi ‘læsta’. Jeg spurte om noen ville ta utfordringen å strikke meg disse ‘lestene’. To stykker svarte og tok utfordringen, etterhvert dukket det opp en pakke i postkassen, de var fra en medblogger, en av de to som tok utfordringen. Les «Tusen takk Strikkekjerring».

Jeg har hintet på bloggen her om flere ‘prosjekter’ på gang som involverer lesere og medbloggere, og det er jo så utrolig fint med disse som man blir kjent med gjennom blogg som viser seg å være skikkelig gode medmennesker. Nylig postet jeg «Tusen takk Frodith» og «Frodiths hemmelig-utfordring».

Det er flere ting i vente her på bloggen om dette, men i går kom det en pakke i posten som var helt uventet. I den pakken var det mye morsomt, hellige kaninmåne, jeg ble helt overveldet, og det er ikke tull!!

Pakken var fra godeste Vibbedille, hun hadde påtatt seg utfordringen hun også med å strikke meg trekkspillester, men hun hadde ikke sagt et ord til meg om dét. Hun hadde funnet «mine» farger og bare tatt utfordringen og sendt uten at jeg visste noe om det. Surprise liksom!! Wooo!! Dere ser bildet ja!! Jeg vet jeg har utrolig sexy lekre legger, hehe.. men er ikke ikke trekkspillestene også flotte?! Joooo!! Jeg digger!!

I pakken lå det mer, ser dere den fine Bunnyen som driver og graver i min Strelitzia Paradisfuglblomst?!!  Er den ikke søt og morsom?! Jooo!!

Jeg vet ikke hva jeg har gjort for at Vibbedille er så snill mot meg. Jeg har vært meg selv, og det har jeg jo alltid vært uansett hvem jeg møter og blir kjent med, uten at det vanker så flotte gaver i postkassa som er heeeelt meg. Som nevnt, der var MER i den pakken! Er det fordi jeg har så flotte sexy legger??

Jeg har sittet og glant på alle disse greiene i et døgn nå, jeg skulle sende Vibbe en takkemelding i går da jeg mottok dette. Jeg brukte noen timer. Jeg visste liksom ikke hva jeg skulle si. Hva sier man? Takk?? Jeg synes liksom ikke det ordet dekker hva jeg vil si..

De kulene er jeg litt usikker på hva er, det står «klem» og «kwell» på dem. Til nøkkelknippe? Analkuler? Moro er det, og hva som var mer i den pakken skal jeg fortelle om i et annet innlegg.. takk igjen Vibbedille, du varmer hjertet mitt og mine flotte sexy legger 🥰

🐰

Norges beste hobbyblogg besøker dere her: «Vibbedille».

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#vibbedille #bunnytrash #bunny

14 kommentarer
      1. Hun er så snill og så flink og kreativ. Perlet meg en blomsterbunny og strikket til meg, akkurat som om hun vet hvor glad jeg blir, og denne uka trengte jeg glede 🥰

    1. Til vanlig så er ikke perlerier min greie – men den der, godt plassert i blomsterpotta – den fikk meg til å le høyt!

      1. Liker ikke at det blir too much av sånne greier, men denne var søt da, så kan jeg bytte den ut til sommeren med pride-kaninene jeg fikk i fjor 🥰

        1. Eg syns det er greit når det er sesongpynt for da kan det pakkes vekk, eg har mine kaniner ute 1 uke i året 🙂 Har jo en viss stil i stua skal vites *ler* Kom akkurat på at det er jo neste uke eg kan pynte litt til påske! Så gøy! 🙂

    2. Haha analkuler din fjomp! Vel, mulig det funker, men i utgangspunktet er det da nøkkelringer 🙂 Har noen svære også som kan være et velfungerende forsvarsvåpen….Men de er dekorert med tekst og passet muligens ikkje helt 🙂 Den dagen eg bestemte meg for at NÅ strikker eg sokker sto eg foran garnhylla og plukket ut de lilla fargene eg følte var deg, basert på armbånda eg laget 🙂 Kjekt å se at de passet for der var eg usikker 🙂 Slid de m helså:)

      Klem Vibbe 🙂

      1. Hehe.. takk for avklaring, var litt usikker jeg. Har en panda hengende på sekken min, kan henge kwell og klem sammen med den. Knippet mitt har så masse dingser at.. forsvarsvåpen har jeg X antall ninjasverd og balltre, så jeg klarer meg. Tenkte meg hvordan prosessen med sokkene foregikk, så da hadde jeg rett. De passet utmerket. Likte godt at «bandet» øverst var strammere og strechy, passet meg perfekt. Har dem på meg nå jeg 🥰😘

    3. Ja den gale tanten er et unikum. Hjertegod og kreativ. Heldige vi som kjenner en slik dame.
      Urolig søt kanin.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg