Tusen takk Lady August!

Det har vært en del spennende prosjekter på gang i det siste her på blogg, både medbloggere og lesere som har bidratt til å varme hjertet mitt. Jeg blir så glad hver gang disse flotte folkene gir mening til livet. For det er hva som skjer, når en ser at en blir sett. Man føler jo at en har påvirket, når andre bruker av sin tid til å gjøre noe for å glede en. At livet har mening!

Lille meg som hopper rundt på bloggplattformen og skriker for fulle lunger «våkne opp folkens». Der har vært noen som har ment at jeg bare har vært her for å «bråke», men etterhvert, så er det noen som har sett hvem JEG er. Ihvertfall den jeg ønsker å være, hva jeg prøver å formidle, hva jeg vil med hva jeg ytrer.

I det siste har jeg takket noen for sin generøsitet rettet mot meg.

Les: «Tusen takk Strikkekjerring», «Tusen takk Frodith», «Frodiths hemmelig-utfordring», «Tusen takk Vibbedille» og «Se, dette er fantastisk».

Sent i går kveld postet medblogger Lady August et innlegg som heter «Bunny, this is 4 U» hvor hun har lagt ved dette bildet over, som hun selv har laget, med tekst. Bildet er et portrett av meg, Bunny. Eller hvordan Lady August ser meg, mitt indre. En stor fluffy (dorsk?) kosekanin med et stort hjerte. Det gjør som sagt noe med en å få slike tilbakemeldinger rettet mot seg. Det gjør hjertet enda større, om dere skjønner hva jeg mener. Det varmer hjertet, gir næring til hjertet, det skaper glede, og som jeg nevnte øverst, gir mening til livet.

Det vil komme flere takkeinnlegg som dette da det er flere lesere og medbloggere som har kommet med ting som gleder og varmer. Så følg med!

Men i dag.. tusen takk til Lady August 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#ladyaugust #bunnytrash #bunny

20 kommentarer
      1. Jeg blir veldig glad av folk som er slik, vi har liksom nok av det slaget som er slemme, så jeg blir så utrolig hoppende kaninglad av når folk er snille og gode 🥰

    1. så herlig 😊 Så godt å føle en blir satt pris på. De innleggene dine i det siste har tatt opp både viktig og inspirerende tema. som gubben her sa – han skriver jæ###a godt.

          1. Hehe.. jeg takker, det er kjempehyggelig, og synes det er veldig fint å se navnet ditt poppe opp her. Nå har du jo nesten begynt å bli fast gjest, det liker jeg, å bli litt kjent med de som er innom, for her er ganske mange som aldri sier noe, lol.. 😜🐰

            1. Har fått Kretafar til å følge deg og. hatt flere gode samtaler pga deg 😂 det er ikke ille.
              kanskje jeg blir irriterende, men so what 😊

              1. Flott!! At jeg skaper samtaler og diskusjoner er jo hele poenget. Engasjement gjør samfunnet bedre!! 🥰 veldig glad for tilbakemeldingene dine i dag. Veldig glad!

    2. Tøfft bilete då 😊.
      Fann eitt bilete på nettet i dag, og tenkte på det når eg las dette. Der stod, sånn ca oversatt til norsk.
      Å hjelpe nokon, og forvente noko i retur, er butikk, ikkje vennlegheit.
      Yepp, du er ei vennleg sjel 😊, og det betaler seg.

      1. Jeg er vel vennlig mot vennlige og rasshøl mot rasshølene. Noen ganger prøver jeg være vennlig mot rasshølene, for å påvirke litt i riktig retning, men det funker sjeldent.

        1. Vel, rasshøl bør ikkje forventa vennlegheit i retur.
          Den gyldne regel. Slik du vil at andre skal vera mot deg, skal du vera mot andre.
          Poenget var at du er vennleg i utgongspunktet, og yter overfor andre, utan å forvente noko i retur.

          1. Yupp, men om en vil at andre skal være sånn og sånn mot deg, så må en jo ikke gi opp med en gang å være mot dem slik en ønsker de skal være mot deg. Påvirke…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg