Tusen takk kjære medbloggere!

Helt nydelig vær i dag, fin blå himmel og sol. Passer meg perfekt. Er bare innom en liten svipptur med et kort innlegg. Har masse greier på gang de nærmeste dagene som MÅ gjøres, det er liksom tidsfrist. Det første blir å dusje og shampoonere jentene når jeg har skrevet dette innlegget. Det er ingen enkel sak, for når det kommer til dusj så protesteres det veldig.

Anyways, jeg ville bare innom og takke et par medbloggere for veldig hyggelige tilbakemeldinger. Jeg har i noen av de siste innleggene mine delt en del høstbilder. Bilder jeg har knipset selv. Blant annet som en del av en UTFORDRING fra en medblogger som gikk her på blogg.no i forrige uke. Da poppet medblogger «Solliv» innom og skrøt av bildene mine og ytret at hun liker veldig godt når jeg «smeller til med foto». Det samme gjorde hun da jeg postet bilder fra OSLOTUREN her om dagen.

Jeg personlig synes jo det ble noen fine bilder da snuppen min og jeg gikk HØSTTUR her forleden. Likevel, skal jeg trekke frem noen bilder jeg synes selv er bra, så må det være da ELVEN GIKK OVER, de synes jeg ble veldig bra, trist men veldig vakkert. Men altså, i går dukket selveste «Frodith» opp og skrøt av bildene jeg hadde tatt under BRULØPET her i Drammen i går. Hun skrev at hun syntes det var «kaninbra bilder». Ingenting er bedre enn kaninbra må sies, så tusen takk!!

Jeg skriver en del innlegg om samfunnsaktualitet, og da bruker jeg ikke særlig bilder. Veldig lite bilder jeg har knipset selv ihvertfall. Bloggen er uansett veldig variert, så her vet man aldri hva man får, det kan være innlegg fra familie og hverdagsliv, hus og hjem, planter, politikk, samfunnskritikk, små turer jeg er på, konkurranser, innlegg med musikk og mye mer. Her kan komme oppsummeringer fra markeringer og demonstrasjoner jeg har vært på, ferieturer, turer ut i naturen her jeg bor. Så plutselig kan det dukke opp masse flotte bilder jeg har knipset, for de som liker dét. Så de som følger med får dette med seg.

Jeg skjønner her er delte meninger om dette med bruk av bilder. Jeg fikk jo med meg kritikken «Tomsmatprat» fikk fra en annen medblogger da han postet et innlegg med 17 bilder fra en tur han hadde gått. Så derfor synes jeg det er ekstra hyggelig når andre, og i dette tilfellet, medbloggere kommer innom og gir gode tilbakemeldinger når jeg poster innlegg der det er fokus på bildebruk. Tusen takk igjen Solliv og Frodith!!

Og tusen takk til alle som kommer med innspill og tilbakemeldinger. Og dere som klikket innom nevnte innlegg, hvilke bildeinnlegg likte dere best?

Ha en kaninbra dag alle sammen!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på Facebook: Link!!

#bilder #blogg #bunnytrash #bunny

11 kommentarer
    1. Jeg synes man kan si mye med bilder, noen ganger mer enn med ord og på en annen måte, og derfor er jeg også glad i bilder som folk tar selv. Fanger lys og spennende vinkler. De du hadde her i går, rett og slett kaninbra og kaninvakre ja 😀

    2. Nydelig bilde igjen, du er flink med å finne gode motiver. Ikke alle greier det.
      Jeg er fan av bilder som dette. Det gir meg noe. Helt nydelig…
      Og tusen takk for et flott innlegg.

      1. Takk, det er hyggelig. Bilder jeg tar selv blir mest brukt når det er innlegg med skogsturer, reiser, arrangement og denslags. De kommer liksom innimellom. Snart blir det min siste tur til Nordbykollen, en topp i byen her jeg bruker «bestige» stadig vekk, da bruker jeg knipse litt bilder som jeg legger ut her i bloggen.. 😜🥰🐰

    3. Vakkert bilde det med alleen 🙂
      Jeg elsker å dele bilder og se andre sine bilder – det er helt sikkert 🙂 Har nok ikke fått med meg alle dine innlegg siste tiden. Har delt innlegg men ikke lest meg opp – så gleder meg til nye innlegg og flere bilder fra deg 😀
      Lag deg en fin fredag 🙂

      1. Takk for dét. Har fått med meg at du har vært på farten, men ellers har det vært samme hos meg som hos deg, jeg har postet noen innlegg, men ikke vært så mye innom andre blogger, bare litt. Fin fin fredag til deg også Mette 🥰🐰

    4. Ja, eg kan bekrefte at du tek monge flotte bileter 😊.
      Det er vanskeleg å plukka ut eitt enkelt favorittbilete, men av dei siste, held eg ein knapp på det øverste i Høsttur.
      Nå har eg ein liten forkjærleik for bileter der naturen spelar seg i stille vatn, men akkurat med det bilete har du truffet perfekt med komposisjonen. Det såg mest ut som eitt maleri 😊.

      1. Det er Andedammen, den ligger rett nedenfor her. Stemningen var så spesiell den dagen, og det synet var også veldig spesielt da frosten hadde lagt seg på toppen av plantene i dammen, men ikke på bakken. Veldig fin dag det der 😂🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg