Fra Fjell til Frodith!

Liten park hvor man kan ha sammenkomster, grille, lufte hundene. Her er en liten vanndam og mange benker (dag 1).

Frodith er en fargerik blogger som ofte finner på utfordringer og lek. Jeg liker Frodith, hun fremstår som en alle tiders inkluderende dame, hun kommer innom bloggen min, legger igjen noen ord, aldri blitt ghostet eller ekskludert av henne. Jeg føler hun er en sånn person som lar folk være seg selv, fordi hun ser at alle mennesker har sine sider, på godt og vondt. Mange, inkludert meg selv, kunne vært litt mer Frodith, men bare litt! Vi trenger ikke at folk blir helt Frodith, vi trenger henne til å skille seg ut, og skinne som hun gjør, i mengden.

Her er trappen (dag 2) ned fra vår lille lokale tyrkiske restaurant. Dessverre var det her 9 år gamle Therese Johannessen forsvant fra i 1988.

Nå har hun en «høstlek» på gang. Å få bloggere til å poste innlegg i seks dager, med nytt tema for hver dag. Bilder av benker, trapper, broer, husker, dører og vinduer. Gjerne med litt tekst til. Jeg bruker alltid være med når Frodith finner på ting, men noen ganger må jeg finne på alternative løsninger. Jeg er ikke i den beste bloggform for tiden, har diverse planer og så videre, så derfor poster jeg et innlegg med alle seks temaene her og nå.

Fint å gå tur her.
Her har vi én av mange broer (dag 3), akkurat denne har litt kul og fargerik street-art/grafitti, men ser ikke det i høstmørket når jeg luftet jentene nettopp.

Det artige her er jo at jeg kunne tatt bilder av alt eksteriøret, fått til alle temaene bare med å knipse bilder fra balkongen. Jeg har alt akkurat her jeg bor sammen med min lille familie. Det er veldig fint her, det er blitt gjort mye med uteområdene. Parker, benker, lekeplasser, turområder og så videre. Denne bydelen har dessverre også en mørk side, og derfor har mange rundt om i hele landet hørt om stedet, denne bydelen i en skråning like over Drammen sentrum.

Her har vi lekeapparater til barna.
Og husker (dag 4).

Så til/for deg Frodith, en hilsen til deg fra mitt hjem, en hilsen til Frodith fra Fjell!

Døra til naboen (dag 5), måtte bli akkurat den døra, så fikk jeg med blomstrene på bildet, hehe..
Og her er det både benk, blomster og vindu (dag 6).

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på Facebook: Link!!

#høstlek #frodith blogg #bunny #bunnytrash

8 kommentarer
    1. Tusen takk Bunny, for gode ord. 🙂 Jeg håper å kunne bidra med litt små drypp av energi for noen her inne, med disse små lekene mine. Og av og til får jeg tilbakemeldinger om at jeg gjør det. At folk som ikke har blogget på en stund kommer innpå igjen (har opplevd det et par ganger) fordi det er noe sprell på gang. At folk kommer seg UT fordi de har noen oppdrag de må gjennomføre. At folk noen ganger kan få noe annet å tenke på. Jeg er en enkel sjel. 🙂 Og jeg liker å være det. Jeg liker å bidra på Frodithsk vis her inne. Så får andre ta seg av det andre. Tenk at du fikk alle de bildene i skumringen bare rundt der du bor 🙂 Jeg legger deg på linkelisten.

      1. Velfortjente gode ord. Egentlig en enkel utfordring, alt dette er rett utenfor, så jeg kunne tatt bilder fra balkongen. Men når jeg likevel tuslet runden med jentene, så fikk jeg jo bedre vinklinger på bildene 😜🐰

      1. Takk. Nei det er ikke så ofte jeg smeller til med foto. Mest bloggere som er litt opptatte av denslags, og jeg har ikke inntrykk av at det er så veldig mange bloggere som er innom her. Men noen ganger blir det jo noen bilder, som her, takk for titten, klem til deg fra meg 🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg