Jeg leste et blogginnlegg..

I går kveld leste jeg et blogginnlegg.

Jeg ble meget tankefull.

Jeg bestemte meg for å kommentere, stille et spørsmål.

Det ble ikke tatt negativt.

Jeg fikk svar.

Jeg følte at jeg ville gjøre noe.

Jeg søkte litt på nettet, fant en adresse litt vest her i Drammen.

Tenkte jeg skulle besøke den adressen om noen dager.

I dag spurte snuppen min meg om jeg ville være med å gå tur, pussig nok vestover.

Det ble en fin tur.

Stakk innom den adressen.

Hentet noe der.

Gir det videre.

Håper det gir positiv energi, velbehag og glede.

Et lite løft!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på Facebook: Link!!

#løft #bunnytrash #bunny

2 kommentarer
    1. Bunny!!!
      Mange, mange takk… og jeg fikk en forutanelse, for var inne og las noen dager etter, tror jeg. Men tenkte at nei, dette hadde nok ikke med meg å gjøre. Du gledet meg, stor klem <3 <3 <3

      1. Glad for at du likte det, det er deg vel unnet. Litt opptatt her for tiden, men glad for å se at posten kom fram. Ønsker deg alt godt 🥰🐰 klem til deg og riktig god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg