Tusen takk Happy!

«Det lurer alltid et smil rundt neste hjørne» skriver du. Kjære deg Happy, dette var virkelig en SØT og omtenksom ting å gjøre. Jeg har fått med meg at du har sendt slike flotte kort til en hel del medbloggere. Da med disse fine sitatene. Det er veldig fint med slike som deg her inne. Det er så lett å vie oppmerksomhet til de som spytter, biter, er sjalu og kommer med ufinheter. Og så smeller du til med dette, og man kjenner hvor godt det gjør i hjertet, med nettopp slike som deg, du som bringer fram smilet, rundt neste hjørne.

Ikke bare har jeg fått dette fine kortet med ord verdt å ta med seg, «make the most of every day», det å gjøre noe for andre, sende en liten oppmerksomhet, skape samhold, få til en liten sammenkomst, bringe fram smil hos hverandre. Jeg har også fått et par hyggelige meldinger fra deg. Og takk for at du syntes det var en fin ting å prøve få til et bloggtreff her i Drammen også. Du skjønte det! Det blir hyggelig, og jeg skal gjøre mitt for å bringe fram smil og glede den dagen.

Tusen takk igjen Happy, kjære Ligaya, dette var virkelig en fin og god gest. Dette er veldig verdsatt. Bunny glemmer ikke! Bruker et bilde av en gay unicorn øverst her, litt glade farger i hverdagen, og gay unicorn bringer lykke, og jeg ønsker deg masse lykke!! Klem til deg fra meg 🥰🐰

Link: Bloggtreff i Drammen lørdag 3. juni.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#happy #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Tusen hjertelig takk for fine ord Bunny. Jeg ble varmt i hjerte. Du fortjener det🥰 Og som jeg har sagt til andre ..det gir gjensidig glede. Ønsker deg en fin dag🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg