Topp 3 – tommel opp!

Nå går vi snart inn i juni måned, hvilket betyr at vi kan erklære sommer!! Hva er deres topp 3 ting dere skal gjøre i løpet av sommermånedene i år, altså de tre tingene dere gleder dere mest til å oppleve eller gjennomføre?

Akkurat nå er det disse tre tingene som står høyest hos meg.

01: Sydentur

Vi er fire venner som skal reise til syden snart. Jeg har vært veldig forsiktig med å tørre glede meg på grunn av hvor fort ting snur. De reisene som var planlagt før plandemien, turene som uteble da, og det faktum at det har vært fram og tilbake med idiotiske tiltak og restriksjoner, og dette «koronasertifikatet» hvor smittede vaksinerte kan reise hit og dit og spre virus, og friske uvaksinerte må gjennom pinne i nesa og ting og tang det er jo bare beyond insane. Det har satt meg litt i «beredskap». For ting henger ikke på greip, og jeg har skjønt hvor bredt omfang det er av mindre smarte mennesker i samfunnet. Men nå har altså mine reisevenner begynt å telle ned dager, troen på at dette blir bra, denne turen skjer, så jeg begynner nå å glede meg litt. Tenk snart tre år siden jeg var i syden sist, i mellomtiden har det liksom bare vært Tyskland, Sverige og Polen. Den turen til Polen var jo knallbra da, men ikke det samme.. Jeg begynner tillate meg til å glede meg..

02: Konsert

Det var skikkelig deilig å endelig være på konsert igjen, og etter tre år var Bonnie Tyler på Oslo konserthus først ut. Siden jeg aldri hadde opplevd Bonnie Tyler live før, og hun har «vært med meg» hele livet så ble denne en nostalgisk konsert av glede, på tross av at det begynner merkes at dama ikke har helt samme stemmen, energien og driven. Dette var i siste liten og det var en kjempefin opplevelse. Nylig var vi på Telenor Arena og opplevde Sir Elton John hvis billetter vi har hatt i tre år. Konserten har blitt utsatt og utsatt og jeg er så utrolig glad for at konserten ikke ble kansellert eller at vi eventuelt refunderte billettene. For dette var knallbra konsert, stemmen til Elton John var helt rå og solid, showet, det visuelle og stemningen var brilliant. Neste ut blir i sommer, Dua Lipa.. hehe..

03: Festival

Det er mange ting jeg gleder meg til nå i sommer. Bare det å farte mellom byene her i godt vær. Skogsturer i fint terreng. At snuppen min tar sommerferie. Elvefestival og utepils. Jeg har ikke drukket årets første utepils enda. Jeg tror faktisk ikke jeg har drukket en eneste øl i 2022 i det hele tatt faktisk. Jeg gleder meg til å feire bursdag og livet. Ja det er masse jeg kan ramse opp, men å plassere på en tredjeplass her nå tenker jeg blir Pride-festivalen i Oslo. Ikke alle disse arrangementene, småkonsertene og hva det måtte være, ikke alt det maset, men Pride-paraden lørdag 25. juni klokken 13:00 og påfølgende fest etterpå!

Noen som har lyst å bli med? 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sommer #bunny #bunnytrash

19 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌹🇳🇴
      Familien min og eg hadde planlagt flere turer og aktiviteter i sommer og eg har gledet meg stort,men ettersom eg fikk hjerneslag forrige lørdag så må eg bli hjemme å rehabilitere meg mens resten av familien reiser på ferie 😢
      Men,eg er optimist tross alt,så eg er sikker på at til neste sommer – da kan eg og være med på moroa 👍😊
      Hilsen synskepeggy.

      1. Oi.. dette var triste nyheter. Disse slagene er ikke til å spøke med. Noen som har hatt slike og ikke engang merket selve slaget kan plutselig bli som andre personer, gullfiskhukommelse og diverse, håper dette gikk bra for din del og at du får oppleve hyggeturer etterhvert du også 🥰

        1. Ja,det er svært viktig å komme raskt til behandling,allikevel er det 1/4 av alle hjerneslag som aldri blir behandlet,men som oppdages i ettertid at man har hatt,ofte vet ikke folk at det er hjerneslag de har og når da symptomene demper seg så tenker ikke folk på det før de kanskje får et nytt slag.
          Eg var litt der eg og,dette skjedde forrige lørdag,men eg kontaktet ikke amk før søndag morgen etter mye mas fra min datter,eg ringte mest for å få slutt på maset,for selv ville eg vente til mandag å reise til fastlegen.Da eg hadde ringt skjedde alt veldig fort,fra eg snakket med amk til amulansefolka sto å hamret på døren min tok det syv minutter,etter at eg var ute å låste opp døren fikk eg ikke gå inn igjen i huset,måtte gå rett i ambulansen og etter det var det prøver,ct,mr,hjerterytme og you name it i over 12 timer.
          Det går bra med meg no,men selvfølgelig merker eg nye utfordringer,venstresiden min er veldig treg,hukommelsen er svekket,men ikke helt,medisinen gjør meg svært trøtt og utmattet,men alt dette er sånt som vil bli bedre med trening og tid,så eg er svært optimistisk 👍
          Hilsen synskepeggy.

    2. Herlig å ha drøssevis av hyggelige ting å glede seg til, og det høres ut som du kommer til å få en super sommer! 😉 For min del kommer tur til Spania på førsteplass, og deretter det å møte venner og nyte solens livgivende energi 😀

        1. Jepp, var der en svipptur rundt 17. mai. Maldivene høres forlokkende ut, men jeg har “hytte” i Spania, og ting og tang er mer tilrettelagt og forutsigbart i forhold til helsa mi der.

          1. Hehe.. satser på litt rundt om kring vi da, kanskje vi havner i Spania en gang vi også, var der en del før, men snakket litt om å vente til vi blir pensjonister 😜👍🏾

    3. Vi har bobil og først blir det en tur til Trøndelag for å besøke min gamle far, og deretter ferierer vi etter innfallsmetoden. Ingen fastlagte planer,men har et ryddeprosjekt i huset.

    4. Me har berre to ting på tapetet i somar.
      Det eine er ti-dagars ferie med bestekompisen vår (han me er støttekontakt for), og så verte det tur til Rogaland i august, som inkluderer brudlaup til ein me er tante/onkel til.
      Ellers tek me det som det kjem.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg