Topp 3 – irriterende!!

Dette er mine topp 3 irriterende låter gjennom tidene, som jeg kommer på akkurat nå, for meg, som ble spilt mye og man ikke kunne «unngå» å høre om man hadde på radio og eller var ute på byen. Disse mener jeg verden kunne vært foruten, hehe..

01: Dragostea Din tei – O-Zone 
02. Who let the Dogs out? – Baha Men
03. Rosa helikopter – Peaches

Hva er dine topp 3?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#irriterende #musikk #bunny #bunnytrash

23 kommentarer
    1. Denne var litt vrien,og kanskje jeg banner i kirka, men mine topp 3 jeg kan unnvære er:.
      1. Rednex; Cotton Eye Joe
      2. Beatles; Yesterday
      3. Bing Crosbys versjon av White Christmas .

      1. Haha.. vedkommende som ga meg ideen til innlegget hadde også Cotton Eye Joe på lista, og dette var ikke banning i kirka, hadde listen min vært lengre så hadde vel disse dukket opp også. Cotton og Rednex likte jeg faktisk i begynnelsen, men etterhvert ble jeg så sliten av den at jeg kunne blitt gal. Mens jeg skriver så kom jeg på at «All that she wants» med Ace of Base også kunne vært på min topp 3..

    2. Haha nå trodde eg du siktet til blogglista haha Derfor kom eg inn for å si at du har ingenting å klage over for ingenting er mer irriterende enn en 4.pl….og det gjelder i samme hva egentlig 🙂
      Men ok, siden du spurte:
      Nr 1: Rag`n Bone Man: SKIN
      Nr 2: Tommy Fredvang: “Stå i ro”
      Nr 3: Shania Twain: “Man! I feel like a Woman!”

      Dette er denne uka, neste uke blir nok anderledes 🙂
      Fortsatt fin søndag t deg!

      Klem Vibbe 😀

      1. Blogglista? Har ikke kikka der på noen dager, prøver å holde meg unna innlegg jeg ikke vil lese. Skrev litt om topp 20 for noen dager siden, det var vel siste gang. Nummer 3 på lista di liker jeg faktisk 😜😂

      1. Ma-i-a hi
        Ma-i-a hu
        Ma-i-a ho
        Ma-i-a ha-ha
        Ma-i-a hi
        Ma-i-a hu
        Ma-i-a ho
        Ma-i-a ha-ha
        Ma-i-a hi
        Ma-i-a hu
        Ma-i-a ho
        Ma-i-a ha-ha
        Ma-i-a hi
        Ma-i-a hu
        Ma-i-a ho
        Ma-i-a ha-ha

    3. 🤣🤣🤣 Det var ein lol-emoji for kvar song.
      Kan ikkje seia eg har registrert deisse før, men dei ville garantert havna høgt på lista.
      Øvst på lista, troner Jannicke med Svake menn’ske. Den vil eg spy av. Ellers har eg ikkje så lett for å la meg irritera av musikk, men noko skrur eg berre av.

    4. Hmmm – ikke lett å komme på de mest irriterende i farta….. jeg banner vel i kjerka når jeg ikke er så fan av Åge Alexandersen…… blitt litt for mykje lys og varme……..! Ellers er jeg nok altetende, men liker ikke sanger som gjentar seg sjøl i evigheter…….! 🙂

    5. Det var da snodig hvor vrient det skulle være – helt til jeg husker hvor middelaldrende jeg er, og fastgrodd i det jeg liker 😂. Reine tilfeldigheter at «nykommere» slippes inn, så her er mine 3:

      Hubba Hubba Zoot Zoot – Caramba
      Ghostbusters – Ray Parker Jr.
      Doctor Jones – Aqua

    6. 1. Asereje – Las ketchup
      2. Barbie girl- AQUA
      3. Günther- ding dong song

      Det mener jeg er irriterende sanger 😂

    7. Disse tre er vel de mest irriterende:
      1: Nothing compares 2 U – Sinead O’Connor
      2: I’m too sexy for – Right Said Fred
      3: Baby – Justin Bieber

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg