Topp 3 – for meg!!

Dagen i dag har vært nydelig, skiftende vær, men mest sol. Gått en passelig lang tur, trasket en time på tredemølle og hatt en grei økt med Kranglefanten. Nå har vi spist middag, jeg har «fastedag», så da ble det 180 gram trukket torsk med samme mengde grønnsaker og en dæsj sweet chilli sauce.

Snuppen min og jentene ligger og slumrer borti sofakroken, han skal jobbe natt, så da må han ha litt søvn før den tid. Selv har jeg tre alternativer jeg har vurdert for kvelden. Jeg har mye annet jeg kunne tatt meg til, men dette ble da mine topp tre alternativer.

01). Da jeg gikk tur tidligere i dag var jeg innom UPS og hentet en pakke fra Amerika. Den inneholdt fire bøker skrevet av Bill Warner, PhD. Så det ene alternativet er å begynne lese på disse. Dette er faktabøker, ikke noe fiction eller sådan.

02). Andre alternativet mitt er å begynne se nyeste sesong av serien «Stranger Things» på Netflix. Det blir da fjerde sesongen. Har sett de tre første tidligere. Meget spesiell serie med blant annet Winona Ryder i en av hovedrollene. Jeg synes det er en bra serie selv om den er «far out». Serien startet med at en tolv år gammel gutt forsvant på mystisk vis. Politiet startet etterforskning, mens guttens kompiser begynte å lete på egenhånd, hvilket resulterte at de fant en psykokinetisk jente som visste hvor den forsvunne gutten befant seg. Masse mystiske greier og en jakt på sannheten søkes samtidig som et skummelt regjeringsorgan forsøker å dekke til hva som foregår.

03). Tredje alternativet mitt er å bare sove, fra nå helt til i morgen. Men kanskje bare litt innimellom, er noe trøtt i dag etter tur, trim og sådan. Fasting, og ja..

Kanskje jeg skal gjøre litt av alle tre alternativene, hehe.. Enn dere da, hva skal dere i kveld?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#tirsdag #billwarner #strangerthings #bunny #bunnytrash

22 kommentarer
    1. I kveld har jeg forberedt meg på muntlig eksamen i morgen. Jeg jobber med norskopplæring for innvandrere og denne uken er det norskprøver. Jeg skal være eksaminator/sensor.

      Akkurat nå og resten av kvelden henger jeg foran TVen. Har også sett de 3 første sesongene av Stranger Things. Har hørt at sesong 4 er den beste. Må kanskje ta Netflix igjen slik at jeg får sett den.

    2. fin plasering dette da :=) er det bøker en er interesert i er det koselig å lese ,greit å se en film også ,sove hele kvelden og natten greier jeg ikke så jeg ville gjort litt av alt :=) jeg bare sitter her,har et kne som sviktet i kveld så det blir for vondt å gå ,dermed så har jeg planer om å bli sittande i denne stolen ,kanskje strikke litt på en genser som snart er ferdige

    3. Akkurat dalt med i sofaen etter veldig koselig jentekveld, så nå blir det puse-kos og lesing i ny bok før natta – fiiine kvelden 😊.

      Håper du har kost deg med din kveld !

    4. Eitt hakk opp frå i går 👍😀.
      I går hadde eg eitt par økter med longorva. 2X2t, med 1t pause innimellom.
      Slo ca eitt mål med gras, i haug og hammar. Det resulterte i at eg hadde store utfordringar med å få beina til å lystre ordre i dag 😏. Ut på ettermiddagen fekk eg såpass liv i dei, at eg fekk raka og køyrt vekk det eg slo i går.
      Etterpå olja eg dørken på altanen, så nå kan altanmøblene og tas ut 😊. Så tok eg meg ein liten fotorunde på tomta, med prosjekt blomar 😊, og kl 21.40 var det kveld, med Mordbrann på Tv2. Nå verte det litt sosiale medier, før eg går i svime. God natt 😴.

      1. Dette innlegget fikk meg til å tenke på bestefaren min, han hadde én hand. Husker han la nytt tak på huset og ny kledning. Alle naboene hang ut vinduene med kjeften åpen.

        1. 😂😂 Det handlar jo om å finne metodar og teknikkar for å fikse ting, og det er me som har “skavankar spesialistar på.
          Nøden lærer naken kvinne å spinne, heiter det jo.
          Heilt sikkert ein smart mann, bestefaren din.

    5. Mårn der 😊 veit ikke hva du landa på slags alternativ i går, men den serien har jeg også sett alle sesongene av – og syns den er helt ok. Må vel få satt meg ned etter hvert å mysa litt på siste sesongen jeg også 🤔😊

    6. Monica Vederhus har lagt ditt fulle navn ut på et innlegg på bloggen sin. Kaller deg en mobber og alt mulig.

      Personvernangrep. Ville tatt tak i det om jeg var deg!

      1. Det er vel ikke noe nytt at hun gjør det. Jeg var jo så «dum» og skrev det innlegget den gangen. Det blir hun ikke ferdig med. Sa mine siste ord til henne i en facebooktråd for noen uker siden. Nå følger jeg ikke hennes blogg mer. Alt skal være så overdrevent dramatisk med henne, i så høy grad at det blir løgn. Clickbaitdronning. Nå skal jeg bare kose meg og nyte livet, sommerkropp og sydenstrender 🥰 Takk for titten og velkommen innom igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg