TEITE INSEKTER!

Først må jeg jo takke for klikk og algoritmer disse insektene gir til bloggen, altså jeg mener, det er jo ikke til å feie under en stol at insektene er en stor medvirkende årsak for at en blogg skal blomstre. Uten insekter så er man ingen i blogglandia. Det er jo når disse begynner å surre rundt at en virkelig skjønner at en har fått noe til med bloggingen. At en når ut og fanger oppmerksomhet med innleggene.

Likevel så synes jeg insektene i bloggernes landskap er irriterende. Ikke fordi de er her, som sagt, de bidrar jo til økt oppmerksomhet. Ikke bare med at de klikker innom til alle døgnets tider, gir innleggene medfart og denslags. Samt at de tidvis inspirerer til nye innlegg. Nei, de er irriterende fordi de er så utrolig dumme. Det er jo som de kun har luft mellom ørene. Det er ingenting der liksom. Også disse pseudonymene de må gjemme seg bak fordi, noe som virker til å være det eneste de har skjønt, er at de er så utidige, bitre, ekle og ondskapsfulle at om de står for sine ytringer og handlinger, så er det risiko for at de blir oppsøkt.

Noen ganger må jeg le, for hva det som får disse til å tro at de får komme med ytringer og bli publisert i min blogg? Jeg har vel ingen interesse av å publisere oppgulpet til disse som ikke har annet vettugt å ta seg til i hverdagen, slike som bare kommer med ting som underbygger hvor uintelligente dem er. Altså, det sier seg selv at disse har intet å bidra med. Og det er vel nettopp derfor de er her, for i det virkelige liv så er de ingen. Og de er for dumme til å skjønne at for meg er de ikke mer verdt enn klikkene på bloggen, sånn ellers så får de bare summe rundt her. Skjønner ikke at andre bloggere gidder svare dem engang. Det har jeg sluttet med for lengst. Det er ikke høflig å svare dem, det er bare dumt. Man synker liksom ned på insektenes nivå når en gidder å bry seg med dem.

Takk for klikk, algoritmer, inspirasjon til tidsfordriv, og takk for oppmerksomheten. Nå skal snuppen min og jeg kose oss med kake.

Har dere noen å spise kake sammen med? 😜🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #insekter bunnytrash #bunny

6 kommentarer
      1. Hadde det vært opp til meg så hadde jeg fått alle bloggere med på å ikke godkjenne eller besvare disse insektene som kommenterer med sine pseudonymer. Men det er ikke så mange bloggere som lytter til velmente råd fra Bunny, noe som har medført at det er blitt noen blogger jeg unngår kommentarfeltene til, nettopp fordi insektene får herje fritt der.

      1. De er så talentløse at de vet vel ikke hvordan opprette egen blogg. Sitter der bak falske navn og krever av vi bloggere skal slippe til oppgulpet deres i våre blogger. Blir for dumt. Men de er jo dumme, så hva kan man forvente 🤷🏽🐰

    1. Å gjera krav på å få publisert eige oppgulp, på andre sine sider, er å kreve kontroll over andre sine sider.
      Kva er det eigentleg dei trur dei er?
      Når dei ikkje kan skriva under eige navn, og stå for det dei skriv, har dei absolutt ingen rettegheiter, men slikt skjønar nok ikkje slike som har hjerne på størrelse med ein mygg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg