Takk for meg!

Dette innlegget blir kortere enn først tenkt da denne dagen har blitt langt fra hva den skulle blitt, og nå er det kveld og innlegget skulle vært skrevet og postet for flere timer siden. Jeg snakker om fasiten på gårdagen Egg, Nøtt og Quiz, og selvsagt avsløringen av hvem de tre siste vinnerne ble iht årets BloggFlax PåskeMoro.

Gårdagens Egg var spørsmål om hva jeg gjerne skulle gitt snuppen min i påskeegget hans for å oppfylle en av hans drømmer. Svaret er: billetter til New York og vinneren ble medblogger «KjerstiGulli».

Gårdagens Nøtt var spørsmål om hvor mange søsken som bodde i et nabohus for meg et sted jeg bodde tidligere. De var altså fire jenter og tre gutter, det vil si 7 søsken. Vinneren ble medblogger «BforB».

Fasit på gårdagens Quiz:

1c – Bunny har aldri vært sammen med en svenske!

2b – Bunny ble arrestert for å være homo i Tyrkia!

3b – Bunnys favorittfilm er Natural Born Killers!

4c – Bunnys favorittfarge er Lilla!

5d – Bunny er Ateist!

6a – Bunnys Snupp er fra Svelvik!

7b – Bunny har 1 søster!

8a – Bunny blir kvalm av blodmat!

9d – Bunny har ikke vært på sexklubb i Tyrkia!

10d – Bunny er veldig glad for Dere!!

Den som hadde flest riktige har vunnet 1 gang tidligere i påsken, alle tiders kar, fast leser og kommentator her hos Bunny: Bernt Vingen!

Tusen takk alle sammen for at dere var med på dette, det har vært moro for min del, takket være dere, håper dere også har hatt litt moro her. Nå skal Bunny finne fram adresser, ordne med premiene og greier. Så kommer det plutselig en dag en overraskelse hjem til dere tre som vant i dag og de 10 andre vinnerne fra påskemoroa. Flaxlodd og overraskelse til alle!!

Og med det sier Påske-Bunny: Takk for meg!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#påske #bunny #bunnytrash

26 kommentarer

Siste innlegg